PAF

epäilevä juudas

Olisin uteliaana kysellyt kun käväisin katsahtamassa PAF:n sivuilla, että mahtaako nuo voitot olla totta mitä etusivulla oli? että melkein joka päivä joku saa useita tonneja. Tiedot löytyvät Jackpotvoittajat-kyltin alta. Olisi kiva jos nämä voittajat löytäisivät tiensä tällekin palstalle kun kerran netissä surffaavat. Olisi kiva kuulla paljonko panostitte että voitto tuli? Ja pelit mistä voitot tulleet : Fisherman's Jackpot ja Multihand Jackpot Poker

13

5699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTF

      Itse pidän PAF:fia luotettavana puljuna. Kyllä noissa peleissä tosiaan saa aika isot vaihdot olla että Jackpotteja voidaan noin paljon jakaa. Mutta kyllä itse olen saanut paljonkin pienempiä voittoja ( = joitain satkuja).
      Ja PAF:fissa on sekin hyvä puoli että hillot saat omalle tilille parissa tunnissa, toisin kuin esim. veikkaus millä kestää pari-kolme päivää...
      Ja urheiluvedonlyönnin kertoimetkin on ihan vertailukelpoisia mihin vaan verrattuna.

    • Jokke

      Itse vedin Multihandista alkuvuonna reilu 10 k€.
      Juuri sinä päivänä olin ehkä pelannut reilu vartin. Ihan OK tuntiliksa.
      Muutama viikko vierähti ja kokeilin rulettia.
      Kahdessa tunnissa saldo oli 3000 €.

      Eli kyllähän noista voittaa tai häviää.
      Periaate on: taitopeleissä voittaa ja muissa häviää.

      Itse olen kokonaisuudessa voitolla.

      Vuoden kirjanpidon ( PAF Expekt ) mukaan:
      Panostukset 43 160
      Voitot 64 400

      Netto 21 240

      Eihän tuolla vielä elä, mutta loput saadaan ( ~30..40 k$ ) saadaan Holdemista.

    • paffipää

      tuurilla voi voittaa mutta ei pidä olla siinä uskossa että rahaa saa helposti tunnen kavereita jotka ovat pelanneet tuonne kuukausipalkkansa muutamassa minuutissa

      • peluri

        ja se että saa jackpotin on helvetinmoinen tuuri koska se ilmestyy monen sadantuhannen jaon välein älkää menkö häviämään rahojanne nettikasinot koukuttaa helposti


      • jack potin
        peluri kirjoitti:

        ja se että saa jackpotin on helvetinmoinen tuuri koska se ilmestyy monen sadantuhannen jaon välein älkää menkö häviämään rahojanne nettikasinot koukuttaa helposti

        eli voitin siitä fisherman jackpotista kesällä n2700e eli sain 5kpl samalle linjalle niitä paffin logoja.. ihan kiva summa se sillo oli


    • RPO

      PAF:n käyttämän pelisoftan on valmistanut suomalainen European Game & Entertainment Technology OY (EGET) joka valmistaa pelisoftia vain lisenssoiduille nettikasinoille. Pelisofta on täysin rehellinen.

      • amatööri

        Mikähän mahtaa olla kyseisen pelin palautus-%? Olen pelannut sitä nyt about 2-3 kk säännöllisen epäsäännöllisesti, ja tällä hetkellä olen voitolla jotakin hieman päälle 400 euroa. Suurin kertavoitto taitaa olla 60 euroa, plus kerran taisin saada siinä kalastusjutussa kaksi 50 euron kalaa putkeen... Koko ajan oon yrittänyt hokea itselleni, että lopeta sen pelaaminen jo hyvän sään aikana, ei siinä pidemmän päälle voi jäädä voitolle - niin kuin ei tietenkään jääkään...


      • Reikola
        amatööri kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla kyseisen pelin palautus-%? Olen pelannut sitä nyt about 2-3 kk säännöllisen epäsäännöllisesti, ja tällä hetkellä olen voitolla jotakin hieman päälle 400 euroa. Suurin kertavoitto taitaa olla 60 euroa, plus kerran taisin saada siinä kalastusjutussa kaksi 50 euron kalaa putkeen... Koko ajan oon yrittänyt hokea itselleni, että lopeta sen pelaaminen jo hyvän sään aikana, ei siinä pidemmän päälle voi jäädä voitolle - niin kuin ei tietenkään jääkään...

        Suosittelisin WGI:n pelejä ja kasinoa.
        Siellä on netin parhaat palautusprosentit ja lisäksi tienaat omasta peliliikevaihdosta palkkioita.
        Eikös varmin tapa ole voittaa ku tienaa tuttujen pelaamisesta :) sekin kun on meillä mahdollista.


      • RPO
        amatööri kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla kyseisen pelin palautus-%? Olen pelannut sitä nyt about 2-3 kk säännöllisen epäsäännöllisesti, ja tällä hetkellä olen voitolla jotakin hieman päälle 400 euroa. Suurin kertavoitto taitaa olla 60 euroa, plus kerran taisin saada siinä kalastusjutussa kaksi 50 euron kalaa putkeen... Koko ajan oon yrittänyt hokea itselleni, että lopeta sen pelaaminen jo hyvän sään aikana, ei siinä pidemmän päälle voi jäädä voitolle - niin kuin ei tietenkään jääkään...

        Fisherman's Jackpot -pelin palautusprosenttia on mahdoton määrittää koska PAF ei kerro prosenttimäärää jolla jackpot kasvaa jokaista pelattua euroa kohden. Niinikään toinen palautusprosentin määrittämiseen ko. pelissä tarvittava seikka eli keloissa olevien kuvien kappalemäärä on tieto jota PAF:ilta ei tiedusteluista huolimatta heru. Sen tiedon mukaan jonka PAF meille on kertonut pelin palautusprosentti olisi noin 96%.
        Rahapelioppaasta (http://www.rahapeliopas.info) löytyvät esiteltyinä kaikki PAF Onlinen tarjoamat pelit sekä tiedot palautusprosenteista kaikista niistä peleistä jotka ovat analysoitavissa. Sivu löytyy etusivun Nettikasinot > PAF Online -linkin takaa. Tervetuloa tutustumaan.


      • amatööri kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla kyseisen pelin palautus-%? Olen pelannut sitä nyt about 2-3 kk säännöllisen epäsäännöllisesti, ja tällä hetkellä olen voitolla jotakin hieman päälle 400 euroa. Suurin kertavoitto taitaa olla 60 euroa, plus kerran taisin saada siinä kalastusjutussa kaksi 50 euron kalaa putkeen... Koko ajan oon yrittänyt hokea itselleni, että lopeta sen pelaaminen jo hyvän sään aikana, ei siinä pidemmän päälle voi jäädä voitolle - niin kuin ei tietenkään jääkään...

        http://koti.mbnet.fi/tersa/paf/online/fishermansjackpot/fishermansjackpot.html
        Tuolta löytyy fisumieheen pelaamalla selvitetty kiekkojen kuvioiden järjestys ja määrät.. ja niillä laskettu teoreettinen palautus ilman bonuspeliä.


      • kake
        tersa kirjoitti:

        http://koti.mbnet.fi/tersa/paf/online/fishermansjackpot/fishermansjackpot.html
        Tuolta löytyy fisumieheen pelaamalla selvitetty kiekkojen kuvioiden järjestys ja määrät.. ja niillä laskettu teoreettinen palautus ilman bonuspeliä.

        jää tosi helposti koukkuun alusa antaa mukavasti mut jos ei äyy lopetaa vie varmaan kaikki tuhkatki pesästä ite miinuksella n 300e


      • lahjus
        kake kirjoitti:

        jää tosi helposti koukkuun alusa antaa mukavasti mut jos ei äyy lopetaa vie varmaan kaikki tuhkatki pesästä ite miinuksella n 300e

        eipä niitä yli 10.000 kalapelin voittajia ole ilmoittautunut taitavat olla vähissä vaikka yli 10.000 voittoja mennee monta viikossa


    • okl

      kaveri voitti fisherman jackpotista yli 7000€..
      en tiedä paljon oli ehtinyt siihen mennessä häviämään,mutta ihan kiva summa..
      itse siitä innostuneena,,hävisin 40€ 5minuutissa.
      että nopeesti voi myös rahansa hävitä..
      fishermanissa 4€ max panos/kerta..
      eurot hämää,24mk panos on suht paljon kuiteski,näin köyhälle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe