Das Autohuolto Konala

Vgatdi

3 päivää yhden vesiletkun korjausta ja korjaamon ukot vielä valittivat että asiakas haluaa autonsa niin pian takaisin.
Uskomatonta toimintaa, ensin vaaditaan että auto on heti aamulla pihassa odottamassa jotta se saadaan ajoissa työn alle. Kun iltapäivällä soittaa ei työtä ole vielä edes aloitettu. "menee huomiseen" on vastaus. Seuraavana päivänä sama juttu.
Ei löydy varaosaa muuta kuin Saksasta 3 viikon päästä on vastaus. Kaksi päivää meni siis varaosan etsimiseen. Kolmantena päivänä he teki sen itse ja nyt moottori kuumenee kun vesi ei kierrä. Ilmeisesti letku on mutkalla. Vein toiseen korjaamoon korjauttamaan vahingot.

11

4792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VWTDI_2.0

Omaan autoon vaihdettiin N75 venttiili vikatilan takia. Toisessa korjaamossa mekaanikko sanoi ettei hänen 15 vuoden urallaan ko. venttiili ole ikinä ollut rikki. Surkea ja asiantuntematon palvelu, en suositte.

• yjlöirottoom

Olisikohan vaihtaneet 710 lätkänkin moottorin päältä sulle muhkeaan asevihollishintaan?

• Anonyymi

Saman firman putiikissa renkaiden asennuksessa venttiilien o-renkaat prakasivat niin vaihtoivat hyvin toimineet anturitkin, päälle 200 € lisähintaa. Eipä tartte asioida enää.

• Anonyymi

Hyljekuja Espoo toimipisteeseen en uskaltanut autoa viedä. Kuulema lämmityslaitteen sihdin puhdistus voi kestää koko päivän. Koko projekti voi kuulema maksaa tonnin. Googlettamalla selvisi, että ko. sihti maksaa kokonaiset 31 euroa. Arvatkaapa veinkö autoni sinne? Olen naisautoilija, mutta sisälukutaito ja yksinkertaiset laskutoimitukset onnistuvat. Toisesta korjaamosta asiallinen palvelu ja asiallinen arvio. Kannattaa vältää tätä das autoa. Das auto!

• Anonyymi

Oliko nyt kyseessä sihti vai sisäilmasuodatin.
        Sanasto kuntoon ennen kuin aletaan netissä haukkumaan!

- Asioista ymmärtävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko nyt kyseessä sihti vai sisäilmasuodatin.
        Sanasto kuntoon ennen kuin aletaan netissä haukkumaan!

- Asioista ymmärtävä

Kys vitun homo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kys vitun homo

Otatko suihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kys vitun homo

Annatko per settä,

• Anonyymi

Kyllä tuo on jo alle kaiken arvostelun. Ihme kun tuollainen korjaamo on vielä pystyssä.

• Anonyymi

Kysyin hinta-arviota Espoon toimipisteestä; eipä kuulunut mitään...

• Anonyymi

On kyllä niin toistaitoisen oloista ja vanhoilla menetelmillä asioita tekeviä nämä mekaanikot, etten voi suositella das auto huoltoa kenellekään. En mene yksityiskohtiin, mutta pistää kyllä niin vihaksi mitä tunareita ja sellaisella hymyilevällä hälläväliä-naamalla latovat paskaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3889
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3495
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3338
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1598
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1096
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe