Lohkolämmitintä ei kuulemma enää voi tuohon autoon laittaa. Kuinkahan moottori käynnistyy pakkasilla melko tehottomalla säteilylämmittimellä lämmitettynä.
Hyundai i30 bensa ja säteillämmitin
6
2909
Vastaukset
- lohkolämmitin
Käynnistymisen kannalta lohkolämmitintä ei tarvita, nykyiset ruiskukoneet lähtee kyllä käyntiin kun moottorissa on synteettiset öljyt ja akussa riittävästi virtaa. Jonkin verranhan se kuluttaa moottoria ja lisää kylmäpäästöjä.
- DeutzD
Tuo kuluminen on teoreettista. Kotonani on ilmajäähdytteinen Deutz-traktori -61. Se on käynnistetty aina ilman mitään lämmitystä, ja kova kone olisi vieläkin jos viitsisin sen herätellä. Aikoinaan öljytkin olivat mitä olivat, ja öljynsuodatin on pestävää mallia.
- Uusi20
Hyvin lähtee. Meillä on I30 1,6 vm.11 Blue Drive bensa ja juuri tuolla surullisenkuuluisalla säteilylämmittimellä eikä ole ollut kertaakaan ongelmia lähdöissä edes ääripakkasilla -30 ja yli ja käynnistyy kuin kesällä.
- juhannusstartti
Kannattaa laittaa kuntoon, kohta on jo juhannus ja ilmat saattaa viiletä.
- Hynny
Kyllä lähtee, ei mitään mutinoita edes.
- c1p2
itsellä 1.6GDI, ilman mitään lämppäriä, hyvin on lähtenyt käyntiin.
http://www.hyundaiclubfinland.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658416KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4487560Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563629Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542745Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211681