Pakko kysellä täältä mielipiteitä! Mulla ei ole ollut migreeniä ennen mutta eilen sain kohtauksen kotona missä hävisi vasemman puolen näkökenttä, tai se muuttui värien sekamelskaksi etten nähnyt lukea tai kävellä kunnolla koska en nähnyt, sen lisäksi ihmisten päät, mukaan lukien oma näkyi vain puoliksi. Silmien välissä on ollu inhottava paineen tunne monta päivää. Ja se on ollut koko ajan ja yhä että tunteee olonsa vähäjärkiseksi!
Soitin ambulanssin ja miehet väittivät migreeniksi, käskivät omalla autolla päivystykseen. Matkalla päivystykseen vasen puoli kehosta, etenkin käsi ja pää kurkkua ja huulia myöten meni tunnottomaksi ja olin paniikkikohtauksen partaalla että kuolen. Lisäksi kova kuumotus ja kohina päässä! Päivystyksessä sain kipulääkkeet ja pahin pääkipu lähti, mutta paine on yhä päässä argh!
Näköhäiriö kesti n45min ja tunnottomuus kohtaus n.10min. Lääkäri sanoi myös että harvinaisen rankka mutta migreeniksi luki tämän! Pään paineeseen antoi Allergialääkkeen mahdolliset otsan tukkoisuuden vähenemiseen.
Miltä kuulostaa?! Mua huolestuttaa ja sanoovat vaan et katsoa viikko ja että migreenilääkettä seuraaavaan mahdolliseen kohtaukseen.
Onlo teillä muilla tällaista ollut ?! Kertokaa kaikki kokemukset!
Halvausta/näköhäiriöö
2
81
Vastaukset
- sahalaitaa
Itsellä on ollut tuo näköhäiriö eli aurallinenmigreeni jo 25 vuotta. Näköhäiriö kestää sen noin 30-40 min. ja sen jälkeen on paripäivää tokkurainen olo. Aura uusii monesti jokatoinenpäivä pari kertaa. Migreeni tulee itselle noin 3-4 kertaa vuodessa.
- etv__
Minulla tulee ensin näköhäiriöitä sitten turtuu käsi, osa kasvoista ja puhuessa en löydä sanoja. Otan välittömästi kun näköhäiriöitä tulee Miranax tabletin ja jos olen oikein nopea niin itse pääkipua ei edes tule ja tunnottomuuskin häviää noin vartissa. Oireet alkoi in 40 hujakoilla ja nykyään tulevat harvemmin (olen nyt 58 vee).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758