Tänään ruokatunnilla mahtava runkkuhetki. Konttorin "tytöt" päättivät lähteä ulos syömään. Korvat tarkkana ja muna kovana kuuntelin kun asiasta kävivät keskustelua. ruokatunnin aika koitti ja tytöt vaihtamaan vaatteita. Koko porukka ulos talosta, ja tyttöjen pukuhuoneessa oli juuri jalasta riisuttuja paljon käytettyjä työkenkiä. Lukitsin oven edelleen muna kovana ja suunnistin noiden runkattavien kenkien luokse. Kengät odottivat minua pukuhuoneessa ja valitsin suosikkini, kiilakorkoiset korkkipohjaiset sandaletit. Kaivoin terska paljaana seisovan kullin esiin samalla haistellen sandaletin kärkiosaa johon sukkisvarpaat olivat piirtäneet kuvion. Työnsin seisovan kullin varpaiden aukosta sisään ja toista kenkää haistellen aloitin nussimisen kenkään. Muna liukui aukosta sisään ja tunne oli mahtava kun terska hankasi kengän pohjaa, jota juuri äsken oli hangannut sukkisjalka. Nussin kenkää yhä nopeammin samalla nuollen ja nuuskien toista hikistä kenkää. Pussit hakkasivat kengän kärkeä runkkaamisen kiihtyessä. Katseeni harhaili muissa lattialle jätetyissä kengissä kun tunsin sperman lähtevän liikkeelle.
Vielä muutama runkkausliike ja ehdin juuri vetää kullin pois kengän sisältä ja lennättää spermat lattialle. Terska märkänä pyyhin spermat lattialta ja tarkistin että pukuhuoneessa kaikki oli samoin kun tullessani sinne.
Työpäivän päätyttyä jäin hetkeksi työmaalle ja kävin runkkaamassa vielä yhden varvin samaa kaavaa noudattaen mutta tällä kertaa kenkä oli avokas ja aromit näin nuuskijan mielestä todella palkitsevat. Mukava perjantai töissä, ja parasta tässä on se että hikisiä naisten käyttämiä kenkiä löytyy aina kun on tarvetta runkkaukseen.
Töissä "kenkää"
6
<50
Vastaukset
- Ruiskumestari
Minut pakotti paskamainen naispomo ylitöihin viime viikolla, kun ei itse viitsnyt tehdä hommaansa loppuun. Tein homman ja lähtiessä runkkasin sen nimikoituun kahvimukiin kunnoin mällit. En tiedä huomasiko mitään aamukahvilla, kun en aamulla työmatkan takia ollut paikalla. Ei tuosta muuta iloa kyllä ollut kuin kostonilo, niin no kevenihän pallit.
- Uskalsin
Runkkasin spermat työkaveri-naisen pikkareihin pimpan kohdalle, ne olivat hänen pukkarikaapissa. Haistoikohan pimppa seuraavana päivänä sperman kankaasta joka painui sitä vasten?
Mahtavaa ! .. Tosin itse laukean aina kengän sisään. Varvasaukolliset ovat kyllä parhaita !
- Työkengät
Vaimo toi kotikäyttöön entiset työkenkänsä. Malliltaan kengät ovat ns puukengät. Sisäpohja nahkaa joka on imenyt mahtavat aromit itseensä. Nuuskimisnautintoa lisää kun tiedän vaimon käyttävän töissään talvella sukkiksia, ja ilmojen lämmettyä polvisukkia. Usein olen haistellut vaimon työsukkia ja yhtä usein runkannut spermat toiseen sukkaan samalla kun olen toista nuuskinut. Nyt olenkin jo pari kertaa nussinut tuohon entiseen työkenkään ja laskenut spermat reilusti kengän sisään. Tuntuu taivaalliselta työntää seisova paljasterskainen muna kengän sisään ja tuntea kuinka sisäpohja ihanasti hankaa terskan alapintaa. Kun samalla nuuskii aromeja toisesta kengästä on sanomattakin selvää että spermat lentää kenkään aika nopeasti.
Vaimo on tietoinen mieltymyksestäni ja pitelee noita kenkiä kotona ollessaan samalla hiostuttaen sukkisvarpaat illaksi nuuskittavaksi. On kertonut seisokin olevan kovempi kun on sängyssä nuuskittavaa. Usein kun nuuskin ja imeskelen hikisiä sukkisvarpaita vaimoni imee samalla kovaa munaani, ja imeskelyn lomassa kehuu paisunutta terskaani. Uskoisin että tuo varpaiden imeskely kiihottaa vaimoanikin, koska hän tuntuu nauttivan yhtä paljon kuin minäkin. Ja sukkien haistelusessio päättyy lähes aina naimiseen. Joskus vaimoni pyynnöstä runkkaan spermat sukkiksille, joka sekin on mahtavaa kun näkee vaimon kiihottuneena katsovan runkkaustani ja kannustaen odottavan sperman lentoa paljaan terskan päästä. - vaara_vaanii
Tiesittekö, että jalkasieni tarttuu myös nivusalueelle?
- jocke10
tätä tulee kanssa harrastettua täälläkin. Konttoristi kun lähtee asioille tulee itse lähdettyä usein pukuhuoneeseen ja nuuskittua neidin korkkareita. Kerran jo kyllä olin jäädä kiinni tästä.
Aika usein vietän aikaa " ylitöissä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097