Kyseinen urheilija oli jossakin kiusaaja kampanjassa vähä aikaa sitten mukana hyvin liikuttuneessa tilassa. Oikesti vitun säälittävä tempaus.Kaisa itse oli koulukiusaaja siihen aikaan kun Paltamon lukiossa opiskeli aikoinaan!!
Kaisa Mäkäräinen
26
2667
Vastaukset
- köppä
Krokotiilin kyyneleitä vissiin telkkarissa päästeli menemään.
- pera9999999
Ei taida porukkaa tää ketju kiinnostaa. Mode, poista pois koko roska.
- suksisuolle
ottiko pattiis?????
- kupari23
Oli muuten Sotkamon urheilulukiossa,jos tarkoitat Ristijärven Kaisaa.
- yokothai
kaikki ovat joskus kiusanneet ja olleet itse kiusattuina.
- niinpä_niin
Toiset vain ovat v-mäisiään syntyissään. On vain hyvä palautella näitä juttuja, ei nämä julkkiksetkaan ole niin puhtoisia.
- lapsentekkoon
ERITTÄIN HIENO AMPUMA-HIIHTÄJÄ! kauniskin hän on,mutta kyllä hänen pitäisi syödä enemmän sihtileipää,että tulisi parempia osumia? (kainuulaista)
- sihtari
On se ihan mukiinmenevän näkönen. Pitäisi vaan puoliautomaatti haulikko antaa aseeksi kisoihin, kun ei näy muuten kunnolla osuvan:)
- Anonyymi
sihtari kirjoitti:
On se ihan mukiinmenevän näkönen. Pitäisi vaan puoliautomaatti haulikko antaa aseeksi kisoihin, kun ei näy muuten kunnolla osuvan:)
Olympiavoittaja joka ei osunut tauluun tuuli vei mitalit
- Kajaanin_Mamut
Kunha ei sekkois vääriin miehiin, positiivista.
https://www.youtube.com/watch?v=YwkRtsGanx4 - Pumpelipumpsis
Mäkäräinen ...... nytkö taas ampumatilastoprosentit esiin?
- DEUTCHwermeutung
Ammatilaiset tuo mitalleja sihtaajilla ei tahro osuu mihinkää ei edes pankkitilille. Laura saa 2,0milj e tästä talvesta on hyvä ammattilainen besser Laura
- Anonyymi
Pitääpä nostaa tämä huvikseen kun alkoi kiinnostamaan. En ole koskaan kuullut mitään kiusaamiseen liittyvää kyseisen urheilijan kohdalla.
- Anonyymi
Yök yök en tykkää siitä
- Anonyymi
Mites tämä Sotkamon pesäpalloilija, opettaja...
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Hyvä viivotin kouluun ohut voi tuuli viedä metsään ei pääse mäkee ylös
- Anonyymi
Oli taas tyrkkyjulkkis tosi-tv tähti Kaisa päässyt haastattelemaan Stubbia Joensuun torille. Susanne Stubb jätettiin seisomaan lavan toiseen reunaan eikä tämä valkastuletti edes kysynyt mitään rouvalta. Todella moukkamainen haastattelija. Halusi itse loistaa.
- Anonyymi
Ines Stubb on Alexander Stubbin vaimo.
Jos sattuu olemaan jollain narsistinen persoonallisuushäiriö niin on se vaikeaa lähiympäristöllä.
Ja jos sattuisi olemaan vielä aistiharhojakin ; ääniä välillä kuulisi, niin huhhuijaa kun menee luijaa.
Joku tulee toisen kotiin lähinnä häiriköimään.
Ei suostu poistumaan, vetoaa pelkotiloihinsa.
Sai kovasti vahtia, ettei ryövää mitään.
Oli kyllä aikamoista häiriökäyttäytymistä henkilöllä ja vielä toisen kotona. Että kehtasi !
Poliisikin joutui sotkeutumaan jo asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ines Stubb on Alexander Stubbin vaimo.
Jos sattuu olemaan jollain narsistinen persoonallisuushäiriö niin on se vaikeaa lähiympäristöllä.
Ja jos sattuisi olemaan vielä aistiharhojakin ; ääniä välillä kuulisi, niin huhhuijaa kun menee luijaa.
Joku tulee toisen kotiin lähinnä häiriköimään.
Ei suostu poistumaan, vetoaa pelkotiloihinsa.
Sai kovasti vahtia, ettei ryövää mitään.
Oli kyllä aikamoista häiriökäyttäytymistä henkilöllä ja vielä toisen kotona. Että kehtasi !
Poliisikin joutui sotkeutumaan jo asiaan.Eiköhän löydy reppanalla rahaa sen verran, että voi itse omat ruokansa ja juomansa ostaa.
Ja painukoon motelliin yöksi häiriköimästä ihmisten kotona.
Kehuu vaan näin : et mahda mitään minulle.
Eikä lähde pois kotoa vaikka kuinka pyytää.
Aikoi tulla toisen synttäritkin pilaamaan, vaikka häntä siitä kielsi. Orjaksi pilkkasi. Voi voi.
Kovasti oli haastavaa käyttäytyminen.
Kovin vahvana itseään piti tilanteessa.
Säälittävän heikkoa jengiläisyyttä tuo vaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän löydy reppanalla rahaa sen verran, että voi itse omat ruokansa ja juomansa ostaa.
Aikoi tulla toisen synttäritkin pilaamaan, vaikka häntä siitä kielsi. Orjaksi pilkkasi. Voi voi.
Säälittävän heikkoa jengiläisyyttä tuo vaan on.Veronmaksajien rahoilla pelaa ei taitaisi päästä yritys töihin lainkaan,ammatti on opiskeltava ensin jotta eläkkeelle pääsee tyhjäntoimittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän löydy reppanalla rahaa sen verran, että voi itse omat ruokansa ja juomansa ostaa.
Säälittävän heikkoa jengiläisyyttä tuo vaan on.Jatkoa...
Ja toki kotirauhan häirintää.
Henkilö on harkinnut pyytävänsä
käräjäoikeudelta lähestymiskieltoa hänelle.
Aika näyttää antaako olla hänen rauhassa.
Toivottavasti ymmärtäisi sen verran.
Ja tulisi parempaan kuntoon henkisesti.
Väittää myös olevansa koditon.
Takaa-ajatuksena, että sais yöpaikkaa naukua milloin keneltäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa...
Ja toki kotirauhan häirintää.
Henkilö on harkinnut pyytävänsä
käräjäoikeudelta lähestymiskieltoa hänelle.
Aika näyttää antaako olla hänen rauhassa.
Toivottavasti ymmärtäisi sen verran.
Ja tulisi parempaan kuntoon henkisesti.
Väittää myös olevansa koditon.
Takaa-ajatuksena, että sais yöpaikkaa naukua milloin keneltäkin.Jatkoa...
Omaa mielestään syytesuojan sillä perusteella kun on joskus tullut urheiltua.
Toinen kyseli lakipykälää kyseiseen asiaan.
Ei osannut toki sitä sanoa, jota ei olekaan.
Välillä noinkin sekavia juttelee.
Kyllä ois psykiatrilla hänessä paljon hoitamista.
- Anonyymi
Hyönteisiä. Mäkäriä tulossa Kainuuseen rutkasti kylmä sateinen kesä
- Anonyymi
Päässyt taas kommentaattoriksi, kamala mäkättävä ääni.
- Anonyymi
Kainuun paras piirinmestari ampui ohi enenmän hiihti neljä kertaa pitemmän matkan oli vääräsää lajissa kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897