Tänään nainen jota olin tapaillut muutaman kuukauden ja joka tuntui monen asian suhteen täydelliseltä päätti vain lopettaa tapailun. Keskusteltiin asiat halki ihan asiallisesti jne mutta taas kerran jäi sellainen tyhjä tunne että tässäkö tämä oli. Luulisi minunkin tällaiseen jo tottuneen mutta joka kerta suhteen päättyminen ahdistaa yhtä paljon. Ehkä näihin juttuihin ei auta kuin aika.
Tunteiden myllerrystä...
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti nyt olet jo löytänyt pysyvän parisuhteen ja nämä asiat ovat vain vanhoja muistoja. Aika parantaa haavat. -Vendela-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575860
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465197Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323165- 552729
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432260
- 232040
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131830On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151761