SIM-kortti lakkasi toimimasta

maxmac

Puhelin ei tunnista sim-korttia, olen jo kokeillut useamman kerran ottaa sim-kortin paikoiltaan ja takaisin mutta ei ole auttanut. Kokeilin toisessa puhelimessaki, mutta yhtä huonolla menestyksellä.

Sim-kortti on vain reilun puolisen vuotta vanha. Mitä tässä voi vielä tehdä, missä vika? Omilla sivuilla näkyy että liittymä on "aktiivinen", ja kortinkin olen pyyhkäissyt mutta ei apua siitäkään.

3

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkamies5

      Uuden kortin ostoo matka käy

      • uusisimkortti

        Sim-korttihan se oli hajonnut. Melko heikkoa laatua kun puolessa vuodessa nykyiset sim-kortit hajoaa.

        Mutta tele finlandin sivuilta sai uuden tilattua ilmaiseksi ja kortti tuli nopeasti seuraavana päivänä. Aktivointikin oli helppoa ja ilmaista.


    • surkea

      mulla kortti ei toimi omassa puhelimessa vain hätäpuhelut . dna ja saunalahti toimii. missä vika???????????? .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe