Mopoilijat ja Mopoautot ajelee ala-asteen kentällä ja kevyen liikenteen välillä niin kuin liikennesääntöjä ei olisikaan missä lymyää lähipoliisi.
Mopoilijat ja Mopoautot
14
108
Vastaukset
- niinpäsniin
Ei uutta ollenkaan, taas kevään tullen etenkin viikonloppuina ja iltamyöhäänkin yhä runsaammin ja useampi.
- sellaistase
Pitäisi ilmeisesti aina itse kuitenkin soittaa poliisille jos enemmän jotain tapahtuu.
- luulenpaskin
Hieman syrjemmässä sitä valvontaa ei taida monesti ihan olla oikein.
- ilmeisestikin
Se on heille sosiaalinen tapahtuma kun kokoonnutaan oikein porukalla.
- hmmpppp
Asioista ollut ennenkin puhetta
- huhhuhhhhhhhhhh
Ei saisi kai niin
- tulipasmieleen
Kuuluukohan jalkapallokentät näihin alueisiin? Renkaanjälkiä havaittu kun käynyt.
- muutenpas
Voi olla autonkin.
- niinpäskin
On aikuisissakin näitä.
- onkin
Täysi-ikäiset
- tarkkaanottaen
Keskuskoulun lähellä vähän sivummalla tien toisella puolella missä ei yleensä taida olla pelejä mutta maalit on. Siis tutka-asemalle päin mutta toisella puolen tietä kuin tutka-asema.
- ottakaahuomioon
Kysymys on ruohokentästä vieläpä ei sorakentästä tässä nyt.
- siitäkinpuhetta
On ymmärtääkseni tosin yleisesti vapaa paikka.
- ilmeisestikin
Siirrytty vähän syrjempään koolle kylän keskustasta enemmän nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859