Kun eivät päässeetkään eduskuntaan...pikkuisen pienet äänimäärät oli...voi, voi!
Vastaukset 10
- hmehhh
Niinpä.
- hgcx
Hcxg
- onhannäitä
Mä luulen ettei ne silti paljon sen huonomminkaan juuri moni voi
- lieto
2015
- Laskentamerkonomi
Liedon useilla äänestysalueilla tulos oli hyvä:
YLISKULMA:
Kansallinen Kokoomus 18,1 %
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue 10,4 %
Perussuomalaiset 29,2 %
Suomen Keskusta 29,9 %
Vasemmistoliitto 4,2 %
Vihreä liitto 4,1 %
Suomen ruotsalainen kansanpuolue 1,0 %
Suomen Kristillisdemokraatit (KD) 1,9 %
ASEMANKULMA:
Kansallinen Kokoomus 13,9 %
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue 11,4 %
Perussuomalaiset 29,0 %
Suomen Keskusta 28,8 %
Vasemmistoliitto 7,0 %
Vihreä liitto 6,5 %
Suomen ruotsalainen kansanpuolue 0,7 %
Suomen Kristillisdemokraatit (KD) 1,8 %
Valitettavasti vieläkään SDP:n eduskuntaryhmä ei mahdu yhteen tilataksiin! - vaalitolinetaas
Harvoin sitä silti ihan ilman jää mikään puolue vaikka paikallisemmin jokin kannatus on monesti pientä, monia ei äänestetty juuri mutta jotkut pääsee läpi hyvinkin kunnolla.
- Kimanen
Katajamäki ja Pilpola ,eipä kantanut äänet hesaan asti, ei edes sinnepäinkään, voi, miten ikävää. Surukukkaset heille!
- okkkk
Niin.
- bvffg
Jvhgg
- plushhh
=15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470