Auto hitsareita?

jore753

Löytyisikö ns tee se itse miehiä? Pitäisi autosta hitsata ruoste reikä umpeen, Ei tunnu löytyvän riihimäestä hitsaavia autokorjaamoita.

16

2084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aödfhoifhoihf

Onhan niitä....S24 sivultako luulit ne löytäväsi?

• Aulollo

Hieno vastaus. Haista paska.

• Selvitä

Selvitä, löytyisikö entisestä ammattioppilaitoksesta eli nykyisestä Hyriasta autolinja. Jospa siellä tekisivät edullisesti.

• Satu-65-

Hyriassa eivät hitsaushommia autoihin tee, kysyin talvella kun olis ollut työlle tarvetta. Muita korjaushommia luultavasti aika laajalti tekevät.

• voltzkiavto

Juu eivät tee kun taitaapi olla autopeltisepän hommia.Rajamäen koulutuskeskus voisi sitten tulla kysymykseen.

• riksundemari

Autokorjaamo Martti Halonen tekee hitsauksia. En usko että satasella saat reikää umpeen mutta jo kaksi saattaa auttaa. Jos halvemman löydät kerro ihmeessä täälläkin.

• halpaa

Halonen otti 50e kun hitsas 10×10 reijän umpeen.että on se halpa verrattuna muihin,yks otti 250 aikoinaan samasta hommast.

• Anonyymi
        halpaa kirjoitti:

Halonen otti 50e kun hitsas 10×10 reijän umpeen.että on se halpa verrattuna muihin,yks otti 250 aikoinaan samasta hommast.

Noinkohan siellä korjataan vaan nykysin pelkkiä kohmeloita

• Anonyymi
        halpaa kirjoitti:

Ratsupaikkoja osaa tehdä, eli mädän päälle vaan lappu ja rahat taskuun jos siis ei pyydä kuittia.

• kestääkyllä

Jos ei ole kantava korirakenne niin peltisaksilla vaan ruosteet veks. Peltipaikka, mikä yltää n. 15 mm reijän reunasta terveelle pellille. Sika 221 :stä saumaan ja poppareilla tai itseporautuvilla ruuveilla3-4 cm välein kiinni. Pellin puhdistus asetonilla, päälle ruosteenesto primeri maali ja sen päälle sitten paksu kiveniskumassa(jos on alustassa). Hitsaaminen mädättää nykypellit, kun sinkitys palaa hitsatessa.

• voltzkiavto

Perus autojobbari korjaus...tollein korjataan jos kerta autolla ei tarvi enään ajaa tai siis kuljettaa perhettä turvallisesti.Jos mä heitän niitä ruuveja siihen pellille ni ne kiertyy itsestään vai mitä tarkoitat itsestään porautuvilla? Tarkoitat poraruuveja varmaankin.Oli pakko ;)

• Peltosaaren_Gansta

hitsasin kerran autoa

• Anonyymi

Mulla hitsasi kiinni kerran !

• Anonyymi

Ei ainakaan erikseen kirjoitettuna.

• Anonyymi

Onhan noita hitsareita kylä täynnä.

• Anonyymi

Jos et osaa netistä kattoo niin anna autosi ruostua uusiavuton rokotettu puliukko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      165
      2154
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      31
      1637
    3. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      52
      1343
    4. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      98
      1318
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      117
      1170
    6. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      206
      1019
    7. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      1008
    8. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      77
      975
    9. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      100
      947
    10. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      47
      935
    Aihe