Löytyisikö ns tee se itse miehiä? Pitäisi autosta hitsata ruoste reikä umpeen, Ei tunnu löytyvän riihimäestä hitsaavia autokorjaamoita.
Auto hitsareita?
18
2749
Vastaukset
- aödfhoifhoihf
Onhan niitä....S24 sivultako luulit ne löytäväsi?
- Aulollo
Hieno vastaus. Haista paska.
- Selvitä
Selvitä, löytyisikö entisestä ammattioppilaitoksesta eli nykyisestä Hyriasta autolinja. Jospa siellä tekisivät edullisesti.
- Satu-65-
Hyriassa eivät hitsaushommia autoihin tee, kysyin talvella kun olis ollut työlle tarvetta. Muita korjaushommia luultavasti aika laajalti tekevät.
- voltzkiavto
Juu eivät tee kun taitaapi olla autopeltisepän hommia.Rajamäen koulutuskeskus voisi sitten tulla kysymykseen.
- riksundemari
Autokorjaamo Martti Halonen tekee hitsauksia. En usko että satasella saat reikää umpeen mutta jo kaksi saattaa auttaa. Jos halvemman löydät kerro ihmeessä täälläkin.
- halpaa
Halonen otti 50e kun hitsas 10×10 reijän umpeen.että on se halpa verrattuna muihin,yks otti 250 aikoinaan samasta hommast.
- Anonyymi
halpaa kirjoitti:
Halonen otti 50e kun hitsas 10×10 reijän umpeen.että on se halpa verrattuna muihin,yks otti 250 aikoinaan samasta hommast.
Noinkohan siellä korjataan vaan nykysin pelkkiä kohmeloita
- Anonyymi
halpaa kirjoitti:
Ratsupaikkoja osaa tehdä, eli mädän päälle vaan lappu ja rahat taskuun jos siis ei pyydä kuittia.
- kestääkyllä
Jos ei ole kantava korirakenne niin peltisaksilla vaan ruosteet veks. Peltipaikka, mikä yltää n. 15 mm reijän reunasta terveelle pellille. Sika 221 :stä saumaan ja poppareilla tai itseporautuvilla ruuveilla3-4 cm välein kiinni. Pellin puhdistus asetonilla, päälle ruosteenesto primeri maali ja sen päälle sitten paksu kiveniskumassa(jos on alustassa). Hitsaaminen mädättää nykypellit, kun sinkitys palaa hitsatessa.
- voltzkiavto
Perus autojobbari korjaus...tollein korjataan jos kerta autolla ei tarvi enään ajaa tai siis kuljettaa perhettä turvallisesti.Jos mä heitän niitä ruuveja siihen pellille ni ne kiertyy itsestään vai mitä tarkoitat itsestään porautuvilla? Tarkoitat poraruuveja varmaankin.Oli pakko ;)
- Peltosaaren_Gansta
hitsasin kerran autoa
- Anonyymi
Mulla hitsasi kiinni kerran !
- Anonyymi
Ei ainakaan erikseen kirjoitettuna.
- Anonyymi
Onhan noita hitsareita kylä täynnä.
- Anonyymi
Jos et osaa netistä kattoo niin anna autosi ruostua uusiavuton rokotettu puliukko
- Anonyymi
Aika tumpelo porukkaa tällä palstalla, jos ette itse osaa hitsata.Menkää virkkaus kurssille,tekemään patalappuja.😂😂
- Anonyymi
Autohitsareita on yhdyssana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875