Hiustensiirto Unkarissa ???

hautalankangas100

Onko kukaan käynyt Budapestissa siirrossa. Muutkin kun Wayne Rooney....
Muistaakseni siellä on vanha klinikka nimeltään Profue Clinic ja sitten Phaeyde tai sinnepäin.
Kuulisin mielelläni tuloksista.
Siirtoni Istanbulissa Royal Estethicilla epäonnistui pahoin.

5

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmm

Kirjoitit noin, vaikka siirrosta aikaa vain 6 kk ?
      Vuosi lisää, ennenkuin arviota voi tehdä.

• EXDRPHILL

Mitä ihmettä Wayne Rooney on pudapestiin lähteny !!! Britteinsaarilla kun maailmanluokan klinikat

• o69o

Juu mullakin on sellainen mielikuva että lontoossa harley streetillä olevassa klinikassa
      Rooneylle täydennettiin hiuksia,mut voi olla vääräkin tieto.
      Mutta eikö se yksi suhtkoht tuntematon klinikka riitä Hautalankankaalle ,pitääkö vielä koettaa jotain unkariakin... Eihän sullakaan varmaan siirteitä loputtomasti ole eri maissa kokeilemiseen.Mene johki
      tunnettuun demirsoylle tai civasille tai jos rahat riittään erdoganille,niin ei tarvii kirota täällä taas. Mut ,lycka till,

• Kiitos viisaista neuvoista. Hyvät neuvot ovat tarpeen. Civas ja RoyalEstethic olivat viime syksynä tasavahvoja. Vaaka kallistui sitten jälkimmäiseen.
        Koray Erdogan valitsee jo potilaansa, hänellä on varaa siihen. Lisäksi hän haluaa puhtaan pöydän, eli ei halunnut lähteä istuttamaan olemassaolevien joukkoon.
        Kysyin kyllä viime syksynä jo häneltä ja lähetin kuvat.
        Vanhojen sekaan istuttaminen on tietysti työläämpää. Tuota Profue Klinikkaa pidetään euroopassa ihan asiallisena, mutta mielelläni kuulisin omakohtaisia kokemuksia.

• KaljuKarju

Jep. Minulle ei Erdogan koskaan edes vastannut konsultointipyyntööni. Veikkaan ettei halunnut ottaa riskiä lopputuloksesta kun kaljua on kuitenkin peitettävänä sen verran paljon. Rahastaa helpommilla tapauksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1519
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1315
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      208
      1281
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1265
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1080
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      913
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      828
    Aihe