Äiti ja isä ovat kuolleet jo kauan sitten.
Veljeni ja lapseni pärjäävät omillaan hienosti.
En tunne tarvetta eläkeläis-alennuksiin.
En maihin, mantuihin.
Vaikka sinkku olenkin.
Paljonhan sitä olisi elämästäni kerrottavaa mutta olkoon kertomatta.
Toivoisin poikkeuksellisesti tähän aloitukseeni hyvin lyhyitä töksähdyksiä.
Jess!
Nimmääki!
Hunks rules!
Nyrrillataan!
Ompidelly! (ei siis tarvi laittaa komeita ilmoja...)
Tms. Jne.
Näyttää siltä että tarvitsen ensi-viikolla aiheita uuteen musiikki-aloitukseen.
Entisessä alkoi olla liian monta tsättäilevää Höpö-Tiaista.
H.
HYVÄÄ päivää
24
52
Vastaukset
Häh?
"Paloma.se.co"
Niinku musta susta tuntuu.
Tai sillee mä ja sä, sä ja mä...
Oltas itsenäisii, toisista kii...
Eikä aina vedettäs mukaan kakaraa ja puolisoa.
Huudettas vaan että hyvä mä.
Sä tietty huutaisit mulle hyvä sä!
Määki sit sulle.
H.- Säätilannehyvä
Lammastarhurit palkkaa eläke-läisiä määki-mään.
- kopeloisinkkui
hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Niinku musta susta tuntuu.
Tai sillee mä ja sä, sä ja mä...
Oltas itsenäisii, toisista kii...
Eikä aina vedettäs mukaan kakaraa ja puolisoa.
Huudettas vaan että hyvä mä.
Sä tietty huutaisit mulle hyvä sä!
Määki sit sulle.
H.He joila on puoliso ei tarvi sun kopelointii.
- siilimuori
Tsup!
- mää.ihan.ite
Mitä ny?
Jess...mu...mus...musi...musik...
- Punkz-bändi-klunksz
hunksz
idi-oottien ykkös-kuningas!
tästä on ollut sata aloi-tusta. - bää-äää
Määt on lampolassa. Käy siellä katsomassa.
- joko.tajuavat
Jospa nuo Höpö-Tiaiset nyt älyäis pysyä poissa uudesta musiikki-aloituksestasi kun sen suoraan kerrot.
- ent.siivoojaparka
Hunkszia selkokielellä; entinen musiikkiketju alkaa olla täynnä.
- onkovaltuutus
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Hunkszia selkokielellä; entinen musiikkiketju alkaa olla täynnä.
Hunksun sanan selittäjä ??
- kuka.hunksu
onkovaltuutus kirjoitti:
Hunksun sanan selittäjä ??
Hunksun???
https://irc-galleria.net/user/hunksu
Tarttis vissi ajatel enste?
- henrjii
niin mullaki, ja onnibussilla pääsee € Helsinkiin, tosin eläkkeellä en ole
- tiällä
Pidelly on kiinnikkii...
- Heikunkeikku
Kiitos ei!!!
Keskityn keskustelemaan mädän äitelästi muiden kanssa.- just.niin
:DDDDD Hyvä Heikku!!
Harasoo!!
- päivitellään
Onkos koneesi päivitelty?
Jos ei... niin....
Van voi hyvä ihme että miten se nyt taas on jäänyt päivittelemättä... Pitäisi sitä sentään huolellisempi olla että sen nyt välillä päivittelisit. Eihän se muuten ala pelaamaan.
voi-voi- voi- miten huolimaton olet. (lyö käsiään yhteen)- Läppäri-päivettyi
Minun koneeni päivettyi viime kesänä. Valkoinen läppäri. Unohtui viikoksi mökin pihalle keinuun ja sai aurinkoa kunnolla. Ihan ruskettui silmissä. Mutta kyllä on tietoturva kunnossa nyt. Sadetta olisi saanut olla vähemmän.
- mimmimum-mi
Nyrillataan....kaupassa oli aivan uusi sienilajike... grillisieni...aivan oikein luin ...grillisieni...
- Viatonsivullinen
Seinään kirjoitettu:
Kaikki muurit odottavat murtajaansa
Tommy Taberman
Veren sokeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
