Harkitse Volkkarin ostoa kahteen kertaan!

Itseenosta

35

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheStig

      No sittenhän se ei enää haittaa. Nyt kun on vuosi 2015...

      • kerrosvw

        Kertoo hyvin vw:n asenteen. Uusissa koneissa toki hihna, mutta asenne kuluttajaa kohtaan sama huono. Eli uudetkin karkeat suunnitteluvirheet vw tulee maksattamaan kuluttajalla.


    • Ainamaksumies

      Juuri maahantuojan asenteen takia mekään emme osta enää ikinä Volkkaria!

      • omastakukkarosta12233

        Takapaksi ruosteessa, ei tullut maahantuoja millään tavalla vastaan.
        Tosin maalitakuu on vain 3 vuotta.


    • Poksvagen_Räps

      Ihmetyttää miksi ruotsalaiset eivät ryntää Suomeen ostamaan volkkareita. Ruotsissa kaikki 2006-2014 volkkarit on viallisia, mutta Suomessa vain 2011 asti. Suomalainen moniportainen maahantuojasta piirimyyjiin ulottuvat lypsyorganisaatio valvoo jakoketjujen ja automaattivaihteistojen laatua niin tarkasti että muun maailman viat eivät kosketa Suomea.

      Vakavasti ottaen Volkkarin suomen maahantuojan kannattaisi ottaa yhteyttä asiansa osaavan viestintätoimistoon ja tunnustaa tilanne. Huonosti tehtyä ei saa tekemättömäksi sillä että kieltää totuuden. Nopean tiedonvälityksen aikakaudella paskan hevoseen takaisin työntäminen on tuomittu epäonnistumaan. Tosin enpähän panisi pahakseni vaikka muutama marmoripalatsi purettaisiin ja takatukat muuttaisivat Norjaan.

      • taasrikkiVW

        Kaikenlaisia pellepalopuheita.Todista nyt edes jotenkin väittämä?


      • varmasti1

        VAG-organisaation ei tarvitse tehdä mitään, koska suomalainen autonostaja on vajaaälyinen. Suurin osa VW:n omistajista ei ole kuullutkaan dsg- tai tsi-vioista, koska eivät osaa käyttää internetiä. Miksi antaa goodwilliä, jos tiskillä asioiva asiakas on niin yksinkertainen, että ei ymmärrä kuluttajansuojasta mitään?

        Viat eivät haittaa, koska kojelaudan muovit ovat hienot...


      • Tietäjä1
        varmasti1 kirjoitti:

        VAG-organisaation ei tarvitse tehdä mitään, koska suomalainen autonostaja on vajaaälyinen. Suurin osa VW:n omistajista ei ole kuullutkaan dsg- tai tsi-vioista, koska eivät osaa käyttää internetiä. Miksi antaa goodwilliä, jos tiskillä asioiva asiakas on niin yksinkertainen, että ei ymmärrä kuluttajansuojasta mitään?

        Viat eivät haittaa, koska kojelaudan muovit ovat hienot...

        "Suurin osa VW:n omistajista ei ole kuullutkaan dsg- tai tsi-vioista, koska eivät osaa käyttää internetiä."

        Vajaaälyinen on se, joka väittää auton käyttäjäkokemuksen tulevan Internetin käytöstä. Ymmärrätkö edes itse sanomasi ristiriitaisuutta? Kyllä myynti olisi loppunut ajat sitten, jos ongelma olisi huhaa-internet -some -populismin tasoista. Tsekkaa ihmeessä autojen myyntitilasto ja mieti hetki!


      • Omajärkiparasjärki
        varmasti1 kirjoitti:

        VAG-organisaation ei tarvitse tehdä mitään, koska suomalainen autonostaja on vajaaälyinen. Suurin osa VW:n omistajista ei ole kuullutkaan dsg- tai tsi-vioista, koska eivät osaa käyttää internetiä. Miksi antaa goodwilliä, jos tiskillä asioiva asiakas on niin yksinkertainen, että ei ymmärrä kuluttajansuojasta mitään?

        Viat eivät haittaa, koska kojelaudan muovit ovat hienot...

        Järkevät ihmiset perustavat valintansa todellisen maailman kokemuksiin. Ei nettikirjoittelun varaan.
        Sen takia myös oma seuraavakin auto on VW. On nämä omat VW-kokemukset olleet niin positiivisia varsinkin TSI:stä ja auton ajettavuudesta sekä monikäyttöisyydestä. Ei Golf ole sattumalta ole ollut luokkansa kuningas 40 vuotta. Ei halvin, mutta paras. Siksi kansa äänestää sitä lompakollaan vuodesta toiseen.
        Miettikääpä lisäksi sitä että Ocu on yksi versio Golfista. Siinä hieman dynastian mallia teroille.


      • seataudiskodaVWsama
        Omajärkiparasjärki kirjoitti:

        Järkevät ihmiset perustavat valintansa todellisen maailman kokemuksiin. Ei nettikirjoittelun varaan.
        Sen takia myös oma seuraavakin auto on VW. On nämä omat VW-kokemukset olleet niin positiivisia varsinkin TSI:stä ja auton ajettavuudesta sekä monikäyttöisyydestä. Ei Golf ole sattumalta ole ollut luokkansa kuningas 40 vuotta. Ei halvin, mutta paras. Siksi kansa äänestää sitä lompakollaan vuodesta toiseen.
        Miettikääpä lisäksi sitä että Ocu on yksi versio Golfista. Siinä hieman dynastian mallia teroille.

        Dynastia korjaamoille kun tehdasviat menee asiakkaan maksettaviksia.


      • Näillämennäännn
        seataudiskodaVWsama kirjoitti:

        Dynastia korjaamoille kun tehdasviat menee asiakkaan maksettaviksia.

        Noista vastaantulousta on selkeät ohjeet ja minusta ne ovat aivan reilut. Vanha auto on vanha auto ja siinä on vanhan auton riskit.
        En usko että jatkossakaan niitä tulen tarvitsemaan, mutta o han se hyvä tietää ettei vanhankaan auton korjaamista tarvitse kokonaan itse maksaa. Reilu peli.
        Jos minusta nämä säännöt eivät olisi reilut niin en ostaisi autoa ollenkaan vaan kulkisin junalla. Jälkeenpäin on turha alkaa itkemään.


    • Valitse-oikein

      On niitä muitakin volkkareita kuin dsg- tai tsi-vialliset. Jotkut vajaaälyiset luulevat että vika koskee kaikkia volkkareita ja kirjoittelevat sitten pölkkypäät tänne asiasta. Katsokaa peiliin pellet.

    • elämäntapanaGolf

      Jos auto on kolmen myydyimmän joukossa vuodesta toiseen, niin tuskin myyjällä on mitään syytä huoleen.

      • DasRomu

        Aikoinaan Ladaa myytiin todella paljon eikä sekään ollut hyvä auto.


    • Eivaantietoa

      Juuri niin, ei se että autoa myydään paljon ole laadun tae, ei todellakaan!

      • Vähänerijuttu

        Jos sitä myydään aivan helvetin paljon 40 vuotta niin kyllä se kertoo.


      • aijaahas-
        Vähänerijuttu kirjoitti:

        Jos sitä myydään aivan helvetin paljon 40 vuotta niin kyllä se kertoo.

        Tuolla perusteella sitten Toyotan useat mallit ja esim. Nissan Qashqai ovat osapuilleen yhtä hyviä autoja kuin Golf. Joinain myyntivuosina tai kuukausina jopa parempia.


    • aatun-kosto

      Jos välttämättä haluaa ostaa VW, kannattaa ostaa diesel ja manuaali vaihteistolla.

    • Eiköpelaa

      Eikös noissa dieseleissäkin ollut ongalmia, sammuilivat risteyksiin ja sitä rataa?

    • AutoPelle

      "Samalla on kerrottu, että USA:ssa Volkswagenilla on ollut asian tiimoilta takaisinkutsukampanja. Ruotsissa kampanjaa ei ole ollut."

      Joukkokanteen tai sen uhan voima on mahtava!!

    • Laadustakannattaamaksaa

      Ajattelin hankkia elämäni ensimmäisen Volkkarin koska en halua mitään laadutonta ranskalaista autoa ja nyt on kiikarissa 378000 km ajettu Jetta.

      Lähinnä tuossa kiinnostaa tuo paljon kehuttu TSI ja DSG yhdistelmä joten eiköhän Jetassa ole vielä parhaat vuodet edessäpäin kun on nuo ajokilometritkin vielä ihan kohtuulliset.

    • tsiisuskraist

      Ja taas kalavaleita. TSI kestää siinä missä tohjotan koneet. Kansa ostaa volkkaria ja skodaa sekä audia -jos ne olisi romuja ei kauppa kävisi. Kateelliset riisikuppikommarit vaan louskuttaa hampaatonta alaleukaansa lämpimikseen kun eivät rahavaroillaan yllä Volkkariin.

    • ranskastakajahtaa

      VW on tehnyt hyvää työtä euroautojen puolesta. Nyt Renault ja Citikkakin on ihan laadukkaita autoja verrattuna muihin ;D

    • VwOn

      Das Romu

    • Piipaallako

      Ruotsissa ambulanssiyrittäjä on tuskaantunut Volkkareihin, jotka kestävät ammattikäytössä vain 80.000 km, sitten paaliin.

      En ambulans byts normalt efter tre år, då har den gått mellan 30 000 och 35 000 mil. På vissa modeller som används i Borås håller dock inte motorn mer än 8 000 mil. "Det är en svaghet", säger verksamhetschefen.
      Håkan Rosenqvist. Ambulanssjukvården på Säs har ett 30-tal fordon. Samtliga har både styrkor och svagheter. En modell, den fyrhjulsdrivna VW Transporter, har större problem än de andra med motorn.

      – VW har haft en tendens att motorn inte håller, säger Monica Hjelmgren, verksamhetschef för Säs ambulanssjukvård.

      Hon kan inte säga exakt hur många av VW:s fordon som man tvingats byta motor på, men det rör sig om ett flertal.
      – Vi har fått byta motor regelbundet efter omkring 8 000 mil, säger hon.

      Ansvariga på Volkswagen är medvetna om problemen och tar dem på största allvar.
      – Det stämmer att vi har haft en del driftstörningar gällande våra ambulanser.

      http://www.bt.se/boras/sarbarheten-pa-sas-ambulanser-en-svaghet/

    • 6y7tgu98joOpl

      2lt GOLF vm 2004. MAAILMAN VAHVIN AUTO. Bensaa kuluu vähän enemmän, mutta voi hyvänen aika sitä kyytiä. Olen niin tyytyväinen hankintaani ja siihen että uutena laitatin Briliantt-käsittelyn, äänieristyskäsittelyn ja ruostesuojauksen. Mitään korjattavaa ei ole ollut 170000 ajetussa autossa.

      Huollot merkkiliikkeessä, jossa on vaihdettu esim jarrupalat ja levyt sekä akku.

      • haegoogleVWviat

    • DasRomu

      Uusimman ruotsalaistutkimuksen mukaan kymmenen vikaisimman automerkin joukossa on kolme VAG:a (VW, Skoda ja Seat).

      Mest skadedrabbade märkena:
      1. Land Rover/Range Rover
      2. Porsche
      3. Mini
      4. Seat
      5. BMW
      6. Skoda
      7. Volkswagen
      8. Opel
      9. Chevrolet
      10. Peugeot

      Suomen Hinausautoalan liitto onnittelee VW-kuskeja autovalinnastaan.

    • Adjee

      Rölli taas vauhdissa. Eihän uudemmissa volkkareissa ole mitään vikaa. Tarjoaa hyvät kyydit ja on halpa auto.

      • vanhatoliparempia

        Voi luoja.


    • toisenhankinta

      Ostin jo yhden. Pitääkö harkita jo toisenkin ostamista? Luulin, että yksikin riittää näin aluksi, mutta onko tuo toisen tyrkyttäminen heti perään järkevää?

    • yksikertariittääharkita

      No ei tarvii harkita kahteen kertaa kun yksikin kerta riittää.eli ei koskaan volkkaria lähellekkään meidän kotitietä.

    • konservatiivi1

      Ostin vuosi sitten VW Golf Plus vm. 2006 aj.n 118000 km. Ei TSI-moottorilla, eikä DSG-automaatilla. Vaan 1.6 "hihna"moottorilla ja normaalilla autom,vaihteistolla. Vuoden ajokokemuksella voin vilpittömästi sanoa että paras kampe mitä minulla on ollut. Ei mitään vikaa, tarpeeksi tilaa (196cm/135kg)ajaa. Istutaan vähän korkeammalla, hyvä näkyvyys. Mahtavat ajo-ominaisuudet. Ajoin ennen Toyotalla, hyvä auto sekin, mutta ne penkit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oi mun haniseni

      Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5203
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

      Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3805
    3. Hei rakas sinä

      Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3187
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

      IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      48
      2756
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

      Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1293
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

      Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

      Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

      Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

      1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1049
    Aihe