Ajattelin kysellä onko kellään tätä nopeinta soneran kaapelinettiä?
Jos tarkkoja ollaan niin juurikin Turussa ja tai sairashuoneenkadulla?
Jos satut vielä asumaan kerrostalossa 24 ( rapulla ei väliä ) , niin meneekö tosiaan tuonne luvattuun asti?
Millaisia kokemuksia?
Onko luvattu nopeus ja vakaa yhteys?
Entä Sonera Turussa noin muuten?
Kiitoksia vastauksista ja hyvät kesät kaikille : )
Turussa 200/10 Soneran Kaapelinetti?
Voxel
3
105
Vastaukset
- exturku
ei nouse sulla paljo yli sadan tos talos, siin o vanhat kaapelit.
- Voxel
Ahaa, Harmi. Sen sopimuksen jo tein.
Ookla näyttää joskus 120 megaa eli pieni nousu kuitenkin.
Onneksi on 14 päivää aikaa vaihtaa takaisin.
Hieman tämä pätkii kaiken lisäksi joten edellinen parempi, Turun KaapeliTV ennen Soneran valtaa paras.
Kiitos vastauksestasi.
- ertybertyb
Neepelikatti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662