oon nyt 9 jA puoli vuotta isä ja äiti eronnut mutta tässä tarina nro1 tämä tapahtui kun olin 4-5 v oli tapana heräillä keeskellä yötä sinä vuonna ja no tama alkoi pääsiäisen jälkeen ja näin... NÄIN keskellä yötä joka yö siinä samassa kohdassa mustan hahmon ja nimesin sen stalkeriksi ja kertokaa jos teille on tapatunut tälläista tai mitään yliluonnollista ja noh tarina nro2 me etsiskeltiin kaverin kanssa smile`dogin kuvia ja kaiken näköistä mutta etsisketltiin sd:en kuvia mutta tui vessa hata ja mein vessaan sen jälkeen kun palasin vessasta hän oli saanut epilepsian ja seonnut uutisiin ei tullut mitään hän joutui vuodeksi sairaalaan jA noh monta muurta on sattunut mutta kertokaa jos teille on sattunurt jotain
yli luonolliset reaktiot plus henget
creepypastadj
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350