oon nyt 9 jA puoli vuotta isä ja äiti eronnut mutta tässä tarina nro1 tämä tapahtui kun olin 4-5 v oli tapana heräillä keeskellä yötä sinä vuonna ja no tama alkoi pääsiäisen jälkeen ja näin... NÄIN keskellä yötä joka yö siinä samassa kohdassa mustan hahmon ja nimesin sen stalkeriksi ja kertokaa jos teille on tapatunut tälläista tai mitään yliluonnollista ja noh tarina nro2 me etsiskeltiin kaverin kanssa smile`dogin kuvia ja kaiken näköistä mutta etsisketltiin sd:en kuvia mutta tui vessa hata ja mein vessaan sen jälkeen kun palasin vessasta hän oli saanut epilepsian ja seonnut uutisiin ei tullut mitään hän joutui vuodeksi sairaalaan jA noh monta muurta on sattunut mutta kertokaa jos teille on sattunurt jotain
yli luonolliset reaktiot plus henget
creepypastadj
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351