Delirium tremens, tuo Lervon ikiaikainen ystävä, tuo säälimätön ja armoton maksan ulelluttaja on usein Lervanterilla kylässä. Rahtimiehille niin tuttu maksan ajellus on yleinen vaiva ja sen muuttuessa deliriumiksi niin siitä se hauskuus vasta alkaakin. Peikkojuomaa viikkotolkulla Lervon otettua on rentoa viettää delirium-vapaita kanjan lokoisassa päivähytässä makoillen ja oman, poksahtamispisteessä olevan maksan tasaista vislausta kuunnellessa. Pikku-ukot ja menninkäiset elävät omaa elämäänse Lervon unissa ja kaljaa tekee mieli perkeleesti. Silloinhan sitä on juotava! Ja juotavaksi se kalja on tehtykin ja Lervokin sen tietää että juomatonta kaljaa on vaikka kuinka paljon. Paskaa ei tarttte delirium-tilassa pyytämällä pakottaa kolitseihin, se kun tulee ihan itsekseen, käskemättä. Mukavan lientoista, taskulämminta ja möheääpasgoolia pursuaa edellisten paskojen kaveriksi ajo-kolitseihin.
Vastaukset 12
- Politiikko
Kukaan ei ole ikinä puhunut minulle näin kauniisti.
- Anonyymi
Kuis Lervolla nykyään?
- Anonyymi
lervon Juhannus
- Anonyymi
kun lervo lyö 111 kaanian isolohko v-8 ja askista pikkupuolta sisään paimionnousussa, silloin alkaa maapallo pyöriä vinhaa kyytiä, sen huomaa usenmmiten juuri rannikkoalueilla parhaiten kun aallonkorkeus nousee liki 7 metriin ja hirmumyrskyä muistuttavat tornaadot repii kuuset juurineen ikimetsistä. lervo vaan mylvii ja nauraa
- Anonyymi
Morjensta kaikille Harjavaltalaiset
- Anonyymi
Lervolla on aina kuorma päällä valmiiksi. Pääsiäisenä -79 otti kiirastorstaina betoni kuorman valmiiksi päälle että saa kelkkoa sen pois heti tiistaina, kaameissa delikka krapulassa. Vietti pyhienajat Huorilan SEOlla vitospöydässä päällä ja alla, välillä kävi rahtivessalle näyttämässä kuka on kunkku ja saattoipa siinä kiimainen paarityttökin saada parrua pesään, lervo vaan mylvi, ja puhalsi kolitssiin jytkyn ja karjui käsi ällaahan "SHAATANNAA, KOHTA LENTÄÄ LASTI, KOSKAAN EI LOPU SAHTI" !
- Anonyymi
Ihan kuin koittaisit sarkasmilla ja huumorilla vetää näitä pilipali juttuja . Joteski idiootti eikä mitään runo suonta
- Anonyymi
Lervo is bäck!
- Anonyymi
LERVOn jutut on AINA totta! Lervon tarinat on tosi elämästä, totta joka sana ja kaikki on Lervolle tapahtunutta½
- Anonyymi
lervo is king
- Anonyymi
...
- Anonyymi
pitikös hei se juttu paikkansa että ei olisi sellaista paikkaa missä LERVOn käytyä ei kukaan olisi tukehtunut ja pyörtynyt paskan hajuun??
Rovasti oli SEOm paarim mäellä kaffella ja kertoi Aune-mummalle että "tänne on tulossa seurakunta nuoria"
Niin LERVO mylvi vitospöydän alta: "THÄÄÄH, ONKO TÄNNE TULOSSA SEURANHAKUUN HUORIA"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3491400Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan78957Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.79888Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt46706- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49658
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9546- 26534
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33498Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80460
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 39440