Liikennelupa puuttuu
kulmasta kulmaan
9
123
Vastaukset
- KTK1
Liikennevutta harjoittaminen on veronkiertoa
- byrokratia_rules
Sen saa kai jollakin lomakkeella, kun tietäisi numeron.
- KTK12
Tulli ja poliisi myös ely -keskus valvoo lupia
- KTK1
Ei se ole byrokratiaa.Laitonta ajaa ilman lupia luvan tunnistaa oranssi reunuksista kilvilstä että onko lupaa kyseisellä firmalla
- skal
Yrittäjä vaan Tavaraliikenne kursseille ei niitä niin vaan saa soittamalla
- miksi_avaudut
Sovitaan niin, että ei kerrota tästä kenellekään. Sehän on normaali käytäntö.
- Avaudun
Onko yrittäjä itse?
- Tavaraliikennettä
Autossa ei ollut oranssi kilpiä kun näin auton onko mahdollista ettei ole??
- Pitkän_matkan_muutto
Jo tarjousta pyydettäessä kaikissa tilauksissa mainitut arvosoittimeni (5 kpl) saivat erittäin huonoa kohtelua, mm. 10 000 € arvoinen viulu matkusti 220 km peräkärryssä polkupyörän alla ja perillä luulin jopa yhden soittimen kadonneen. Yrittäjä kertoi eräässä aiemmassa muutossa kadonneesta soittimesta, ja syytti silloista asiakasta tapahtuneesta.
Lopullinen hinta oli 20 % kalliimpi kuin tarjous, minkä lisäksi yrittäjällä on useita ongelmia asiakaspalvelussa (viesteihin vastaamistyyli, luetun ymmärtäminen, laskutus, ajopäiväkirjan täyttäminen, muuttoapulaisten kohtelu). Sovitusta maksutavasta oli erimielisyyttä, ja yrittäjä olisi mieluiten hyväksynyt vain käteismaksun. Itsekin yrittäjänä tiedän, että suorituksessa on nyt melko monta huomauttamisen aihetta.
Suosittelen tulevia asiakkaita googlaamaan asiakaskokemuksia yrityksestä. 2/5 tähteä siitä, ettei mitään kuitenkaan rikkoutunut, ja sovitut aikataulut pitivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882