Älypuhelimen näplääminen, kuuluuko

gredeliini

tämän ikäluokan hyveisiin/paheisiin? Lehden mielipidepalstalla isoäiti toivoi, että jälkipolvi jättäisi puhelimet kotiin ja toisi sen sijaan tarjottavaa ynnä keskustelisi sitä nautittaessa. Olen samaa mieltä.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulempa, että vieroitusoireita kärsisivät:DDD Ei,... aika on nyt luonut nuo ihmistyypit joiden yhteydenpito ja meilien tarkastelu on ajoittain jatkuvaa.

Muistan jo 10 v.sitten lastenlapsille oli annettava säännöt, ettei kyläillessä mummolassa sängyssä enää klo 23.00 maattu puhelin korvalla hihittäen.

Protestoinut olen minäkin kahvipöydässä luonani, jos nuoret vanhemmatkin osallistuessaan yhteisiin hetkiin pöydän äärellä niskat kumarassa hipelöivät älykojeitaan, mikä vahtien kartalta tuttunsa reittiä, kuka kiirehtii eteiseen puhumaan juttujaan :D

Hyvä laite nopeudessaan, toivottavasti ei kiinnosta jatkossakaan antaa sen muovata isoisoäitiäkin samanlaiseksi (hömelöksi:D)

• Ajanvirrassa

Aika aikaa kutakin.Meidän vanhemmat manasivat ,kun katsottiin niin paljon tv: tä.EI NYKYISIN ALLE NELIKYPPISET katso telkkaria kuin minimaalisesti,älykännykkä ja tapletti ovat paljon mielenkiintoisempia,ku ikuiset uusinnat ja 50-luvun elokuvat,,,,,.MINULLEKKIN! 71v,,,toki käytössäännöt pitää tietää kaikenikäisten.

• Eipä minulla ole älykännykkää. Johtunee kai siitä että .olen huono älykkäiden kanssa keskustelemaan.
        Kännykkä on. Sitä en ota taskuuni, ellei ole tiedossa joku tärkeä soitto. Saattaa mennä montakin viikkoa, etten kännykkää kantele. Joskus olen saanut moitteita, niihin olen vastannut, että en koe olevani niin tärkeä henkilö, jonka täytyy olla aina tavoitettavissa. Ehtiihän puhelimen tarkastelle kotiin tultuaan ja poistaa aiheettomat ja mahdollisesti aiheellisiin vastata.

• ynnämuu kirjoitti:

Eipä minulla ole älykännykkää. Johtunee kai siitä että .olen huono älykkäiden kanssa keskustelemaan.
        Kännykkä on. Sitä en ota taskuuni, ellei ole tiedossa joku tärkeä soitto. Saattaa mennä montakin viikkoa, etten kännykkää kantele. Joskus olen saanut moitteita, niihin olen vastannut, että en koe olevani niin tärkeä henkilö, jonka täytyy olla aina tavoitettavissa. Ehtiihän puhelimen tarkastelle kotiin tultuaan ja poistaa aiheettomat ja mahdollisesti aiheellisiin vastata.

Ihan hyvää tekee lukea "viestisitoutumattoman" mielipidettä :D Orjuuttavaako viitsisi turhanpäin opetella, jo sähköpostikin on suurelta osaltaan täynnä tarjouksia, milloin mitäkin rompetta!

No, tyhjennys sielläkin käy käden käänteessä, sillähän niistä pääsee, mutta oma vapaus on minullekin tärkein.
        Ihana illan rauha onkin saanut jo sijaa täällä kotonani, tärkeimmät kuolinpesän jakoon liittyvät pankkiasiat kun sain selvitettyä.
        Iloakin on tiedossa tapaamisissa loppukuusta, mieheni lapset kun ovat tuttuja ja rakkaita minullekin.
        Vaiherikasta aikaa elelen, nyt sitten alkaakin varsinainen asunnon metsästys tällä mimmimummolla, moi då :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4208
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      133
      3692
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2411
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      11
      2224
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      150
      1881
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1779
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1778
    8. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      67
      1642
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1399
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1075
    Aihe