Miksi Joudun pyytämään?

surullinen19920

Eilen oli äitienpäivä,Vaikka monesti olen sanonut toiveeni että haluaisin aamupalan ja kahvin sänkyyn. Niin olen tehnyt omalle äidille.. minulla on kaksi lasta ja lasten isä ei tee mitään sen eteen että on äitienpäivä. Minä ostan omalle jopa hänen äidilleen jotain.
Kohtelen ihmisiä kuten haluaisin minua kohtelevan.. lauantaina pyysin mieheltäni aamupalan ja kahvin sänkyyn.. sain kahvin ja mulkauksen sitte sellanen nopea "hyvää äitienpäivää" ja lähti pihalle! Hän pitää minua itsestään selvyytenä.. isänpäivä kun koittaaa me lasten kanssa askarellaan kortit,teen aamupalan ja kahvin.. vien sänkyyn ja annan hänelle mieluisat lahjat joista hän on puhunut useinmiten jo paljon aikasemmin. Nautin siitä ilosta jonka tuotan toiselle. Näytän siten että hän on isä ja arvostan häntä lasteni isänä!

Ehkä mä en ansaitse vaan mitään. Kuten syntymäpäivänä/jouluna! Mies ansaitsee minun mielestäni arvostanhan minä häntä.. mutta en voi pakottaa toista muuttumaan.. vaikka tässä jo 4vuotta on puhuttu... mä olen jokapäivä äiti ja muuksi en muutu... kiitosta ei tipu mistään.. anteeksi avautuminen, mutta johonkinhan sitä on avauduttava!

3

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyyyyyyh

Mulla on mennyt koko äitienpäivä päin helvettiä.. Sain kyllä kahvin sänkyyn, mutta koko vatun päivä on ollu samanlainen ku kaikki muutkin.. Mies alkoi ekana räyhäämään keittiössä et ku on niin paskasta ja sit laittoi ruokaa, töni keittiönpöydän pikkuisen kukan lattialle ja jätti tietenki siivoomiset mulle. Ja samaten kaikki muutkin lasten ruokkimiset ja vaipanvaihdot ja kakkojen siivoamiset. Minä olen niin surullinen siitä ettei tääkään päivä ollut mitenkään erityinen, olen ollut niin p..seelle ammuttu eikä mikään jaksa ilahduttaa. Mä en halua lahjoja enkä toivo mitään mut ois ollut kiva että tänään ois ollut oikeasti mukavaa olla perheensä kanssa eikä suututtanut ja surettanut jo aamusta asti enkä toivoisi et pääsisinpä töihin :'(

• Älä.kerjää.huomiota

Vanha aloitus. Mutta muistuttaisin silti kaikkia. Ettei pyydetty lahja ja muistaminen ole koskaan aitoja. Kyllä näiden täytyy lähteä sieltä näiden muistavien sydämestä ja h eidän omasta halusta. Eikä siitä, että tekevät nämä pyynnöstämme.
      Muistamisen pyytäminen on aikuiselta ihmiseltä myös jotenkin noloa. Jos joku ei muista meitä merkkipäivinään, se on heidän oma häpeänsä. Ei tälläisille kannata huomautella ja kerjätä heiltä merkkipäiviemme muistamista.
      Ei sittenkään, vaikka itse huomioisimme muiden merkkipäivät.
      Me ihmiset olemme niin erilaisia tässäkin asiassa.

• Anonyymi

Ymärrän äitien päivä on ollut joskus kun se keksitty. Mutta nyky äisit ei stä tarvitse. Synytyksistä eivät tiedä mitän,kun ottavat ne kipu läket .Eivät tunne todelisia synytys kipuja. Monitorista kätilö katsoo tulee supistus ja sanoo ponista. Lisäksi rahaa kilahtaa tilille kotona olo, Lisää lapsia,vanhemat lapset talten päiväkotin kun äiti ei jaksa kaikia hoitaa.Lapsin -lisät tulo lähteinä kasvaa pää luvun mukana.Isää ei nimetä saadan isomat tuet jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      255
      5101
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      51
      2420
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      69
      2056
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      385
      1506
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      96
      1171
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      29
      1083
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1029
    8. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      173
      883
    9. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      197
      805
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      37
      794
    Aihe