Miksi Joudun pyytämään?

surullinen19920

Eilen oli äitienpäivä,Vaikka monesti olen sanonut toiveeni että haluaisin aamupalan ja kahvin sänkyyn. Niin olen tehnyt omalle äidille.. minulla on kaksi lasta ja lasten isä ei tee mitään sen eteen että on äitienpäivä. Minä ostan omalle jopa hänen äidilleen jotain.
Kohtelen ihmisiä kuten haluaisin minua kohtelevan.. lauantaina pyysin mieheltäni aamupalan ja kahvin sänkyyn.. sain kahvin ja mulkauksen sitte sellanen nopea "hyvää äitienpäivää" ja lähti pihalle! Hän pitää minua itsestään selvyytenä.. isänpäivä kun koittaaa me lasten kanssa askarellaan kortit,teen aamupalan ja kahvin.. vien sänkyyn ja annan hänelle mieluisat lahjat joista hän on puhunut useinmiten jo paljon aikasemmin. Nautin siitä ilosta jonka tuotan toiselle. Näytän siten että hän on isä ja arvostan häntä lasteni isänä!

Ehkä mä en ansaitse vaan mitään. Kuten syntymäpäivänä/jouluna! Mies ansaitsee minun mielestäni arvostanhan minä häntä.. mutta en voi pakottaa toista muuttumaan.. vaikka tässä jo 4vuotta on puhuttu... mä olen jokapäivä äiti ja muuksi en muutu... kiitosta ei tipu mistään.. anteeksi avautuminen, mutta johonkinhan sitä on avauduttava!

3

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyyyyyyh

      Mulla on mennyt koko äitienpäivä päin helvettiä.. Sain kyllä kahvin sänkyyn, mutta koko vatun päivä on ollu samanlainen ku kaikki muutkin.. Mies alkoi ekana räyhäämään keittiössä et ku on niin paskasta ja sit laittoi ruokaa, töni keittiönpöydän pikkuisen kukan lattialle ja jätti tietenki siivoomiset mulle. Ja samaten kaikki muutkin lasten ruokkimiset ja vaipanvaihdot ja kakkojen siivoamiset. Minä olen niin surullinen siitä ettei tääkään päivä ollut mitenkään erityinen, olen ollut niin p..seelle ammuttu eikä mikään jaksa ilahduttaa. Mä en halua lahjoja enkä toivo mitään mut ois ollut kiva että tänään ois ollut oikeasti mukavaa olla perheensä kanssa eikä suututtanut ja surettanut jo aamusta asti enkä toivoisi et pääsisinpä töihin :'(

    • Älä.kerjää.huomiota

      Vanha aloitus. Mutta muistuttaisin silti kaikkia. Ettei pyydetty lahja ja muistaminen ole koskaan aitoja. Kyllä näiden täytyy lähteä sieltä näiden muistavien sydämestä ja h eidän omasta halusta. Eikä siitä, että tekevät nämä pyynnöstämme.
      Muistamisen pyytäminen on aikuiselta ihmiseltä myös jotenkin noloa. Jos joku ei muista meitä merkkipäivinään, se on heidän oma häpeänsä. Ei tälläisille kannata huomautella ja kerjätä heiltä merkkipäiviemme muistamista.
      Ei sittenkään, vaikka itse huomioisimme muiden merkkipäivät.
      Me ihmiset olemme niin erilaisia tässäkin asiassa.

    • Anonyymi

      Ymärrän äitien päivä on ollut joskus kun se keksitty. Mutta nyky äisit ei stä tarvitse. Synytyksistä eivät tiedä mitän,kun ottavat ne kipu läket .Eivät tunne todelisia synytys kipuja. Monitorista kätilö katsoo tulee supistus ja sanoo ponista. Lisäksi rahaa kilahtaa tilille kotona olo, Lisää lapsia,vanhemat lapset talten päiväkotin kun äiti ei jaksa kaikia hoitaa.Lapsin -lisät tulo lähteinä kasvaa pää luvun mukana.Isää ei nimetä saadan isomat tuet jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe