Miksi Joudun pyytämään?

surullinen19920

Eilen oli äitienpäivä,Vaikka monesti olen sanonut toiveeni että haluaisin aamupalan ja kahvin sänkyyn. Niin olen tehnyt omalle äidille.. minulla on kaksi lasta ja lasten isä ei tee mitään sen eteen että on äitienpäivä. Minä ostan omalle jopa hänen äidilleen jotain.
Kohtelen ihmisiä kuten haluaisin minua kohtelevan.. lauantaina pyysin mieheltäni aamupalan ja kahvin sänkyyn.. sain kahvin ja mulkauksen sitte sellanen nopea "hyvää äitienpäivää" ja lähti pihalle! Hän pitää minua itsestään selvyytenä.. isänpäivä kun koittaaa me lasten kanssa askarellaan kortit,teen aamupalan ja kahvin.. vien sänkyyn ja annan hänelle mieluisat lahjat joista hän on puhunut useinmiten jo paljon aikasemmin. Nautin siitä ilosta jonka tuotan toiselle. Näytän siten että hän on isä ja arvostan häntä lasteni isänä!

Ehkä mä en ansaitse vaan mitään. Kuten syntymäpäivänä/jouluna! Mies ansaitsee minun mielestäni arvostanhan minä häntä.. mutta en voi pakottaa toista muuttumaan.. vaikka tässä jo 4vuotta on puhuttu... mä olen jokapäivä äiti ja muuksi en muutu... kiitosta ei tipu mistään.. anteeksi avautuminen, mutta johonkinhan sitä on avauduttava!

3

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyyyyyyh

Mulla on mennyt koko äitienpäivä päin helvettiä.. Sain kyllä kahvin sänkyyn, mutta koko vatun päivä on ollu samanlainen ku kaikki muutkin.. Mies alkoi ekana räyhäämään keittiössä et ku on niin paskasta ja sit laittoi ruokaa, töni keittiönpöydän pikkuisen kukan lattialle ja jätti tietenki siivoomiset mulle. Ja samaten kaikki muutkin lasten ruokkimiset ja vaipanvaihdot ja kakkojen siivoamiset. Minä olen niin surullinen siitä ettei tääkään päivä ollut mitenkään erityinen, olen ollut niin p..seelle ammuttu eikä mikään jaksa ilahduttaa. Mä en halua lahjoja enkä toivo mitään mut ois ollut kiva että tänään ois ollut oikeasti mukavaa olla perheensä kanssa eikä suututtanut ja surettanut jo aamusta asti enkä toivoisi et pääsisinpä töihin :'(

• Älä.kerjää.huomiota

Vanha aloitus. Mutta muistuttaisin silti kaikkia. Ettei pyydetty lahja ja muistaminen ole koskaan aitoja. Kyllä näiden täytyy lähteä sieltä näiden muistavien sydämestä ja h eidän omasta halusta. Eikä siitä, että tekevät nämä pyynnöstämme.
      Muistamisen pyytäminen on aikuiselta ihmiseltä myös jotenkin noloa. Jos joku ei muista meitä merkkipäivinään, se on heidän oma häpeänsä. Ei tälläisille kannata huomautella ja kerjätä heiltä merkkipäiviemme muistamista.
      Ei sittenkään, vaikka itse huomioisimme muiden merkkipäivät.
      Me ihmiset olemme niin erilaisia tässäkin asiassa.

• Anonyymi

Ymärrän äitien päivä on ollut joskus kun se keksitty. Mutta nyky äisit ei stä tarvitse. Synytyksistä eivät tiedä mitän,kun ottavat ne kipu läket .Eivät tunne todelisia synytys kipuja. Monitorista kätilö katsoo tulee supistus ja sanoo ponista. Lisäksi rahaa kilahtaa tilille kotona olo, Lisää lapsia,vanhemat lapset talten päiväkotin kun äiti ei jaksa kaikia hoitaa.Lapsin -lisät tulo lähteinä kasvaa pää luvun mukana.Isää ei nimetä saadan isomat tuet jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      146
      2479
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      96
      994
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      733
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      667
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe