Vuokralle annetaan iso mökki Leppävirran ja Heinäveden rajalta. Mökissä hyvä varustus, as.kone, pyykkikone, mikro, astiat, sisävessa, puulämmitteinen sisäsauna, takka, leivinuuni ym. Pihassa iso grillikota, rannassa pitkä laituri ja vene ja iso rauhallinen piha. Majoittumaan mahtuu 10 hlöä. Mökkivuokra 500e vko ja 300e vkonloppu.
Juhannusviikkoon tuli peruutus joten se vielä vapaa!! Hinta 1000e!!
VUOKRATAAN MÖKKI HEINÄVEDELTÄ JUHANNUS VAPAA
Almasatu
5
181
Vastaukset
- mimmumirkkuli
Hei,
mökkisi kuulosti todella hyvältä, sattuuko vielä olemaan vapaana? Voisinko vaikka laittaa sähköpostia sinulle? :) olisi hienoa nähdä jotain kuvia paikasta!- Lotta900
Onko juhannus tälle vuodelle jo myyty vai vielä vapaana kuten tekstissäsi lukee?
- muikkki
Menikö mökki jo? :)
- Äteritsipelle
onko vko 29 vielä vapaa ? onko kuvia ?
yst. vast. v. lepistö 040-529 7160
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368