Kuulostaahan tää vähän tyhmältä mutta mitäs tässä menettää joten tässä joitakin tietoja:)
Jaahas sitten tämän täyttö ja kuten huomaatte en ole mikään haka tässä mutta yritänpä silti joten asiaan. Eli olen 23 v mies täältä Varsinais-Suomesta ja etsin ensisijaisesti treffiseuraa/elämänkumppania ja jos jotain piirteitä pitäisi kuvata niin olen omasta mielestäni rento, hauska, huumorintajuinen ja pohdiskelija tyyppiä sekä tykkään asua maalla joten noita toivoisin kanssa sinulta vaikka ei se nyt sellanen tiukka vaatimus ole. Tästä varmaan jäi puuttumaan paljonkin eli laitappa viestiä jos haluat tietää enempi minusta:)
Treffi/tyttöystävä hakusessa
0
155
Luetuimmat keskustelut
- 80891
- 58836
- 63836
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264665- 50662
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27646Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39511- 17502
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38502- 58488