Eli olen 15-vuotias tyttö ja olisin todella innostunut tänä vuonna kesätöihin lapsiahoitamaan. Vaikka olen vasta 15 minulla on 3 vuoden kokemusta pientenlastenhoitamisesa ja kehuja on tullut minusta todella paljon. Olen todella hyväntuulinen, positiivinen ja iloinen persoona sekä erittäin ahkera, luotettava ja vastuullinen. Rakastan lapsia ja heidän kanssa touhuamisesta. <3 toimin joensuussa mutta pääsisin myös kuopioon tulemaan aivan milloin vain :-) joten jos olette kiinnostunut ja tarvitsisitte lastenhoitajaa kesällä minuun saa yhteyden sähköpostin kautta: [email protected] ja palkasta voidaan neuvoitella yhdessä. :-)
tarvitsisiko joku lastenhoitajaa tänä kesänä??
ninni--
1
68
Vastaukset
- ninni--
⬆⬆ Hoidettavien lasten määrällä tai iällä ei ole mitään väliä ja, olisin käytettävissä melkein koko kesän, kesä-elokuu välisenä aikana, arkena sekä viikonloppuna mihin aikaan tahansa. Pääsen tulemaan myös vaikks vain parin päivän varoitus ajalla jos tarvetta. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835092- 794889
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 432632
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860