YKSITYISET HOITOKODIT!

SecretTop

Kuinka paljon yhteiskuntamme maksaa vuositasolla/kk/ vrk maksuja / 1 asiakas.potilas. onko salaista toimintaa kun ko paikat yleensä jumalan seläntakana piilossa??? esim. vehkoon hoitokoti myllymäellä. heinämäen kodit Ay heikkilänperällä?

11

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaishoitajana

      LIIAN PALJON! kotonaan pitäs vain asustella äiteen kaa?

    • ihmispisnistäkö

      Seniorikoti kolhon sydänOy hyvä esimerkki.ettei toimi. isot velat yhteikunnalle ja pankille. protestilistoilla 3 ns. ahkeraa naista. huh huh .

      • Sessan1

        _Attendo on hanurista.Vuorokausi maksaa 160 euroa.Ruokana puuroa ja perunaa.Ei ihme,että tuottaa ja on noussut Tukholman pörssissä .Tuotto ei suinkaan auta Suomen verokarhua,vaan rahat menee Ruotsin kautta Luxenburgiin ja sieltä Jerseyn veroparatiisiin


    • Luulisinmä

      Kaik toimii niin pitkään kun velkojenmaksu tulee kuvioihin . Yrittäjät lie " Kreikkalaista" luonnetta kun ottavat lusikkansa pois palavast sopasta.

      • ft4s

        Olisiko syynä se näihin "jumalan selän" takana sijaitseviin hoitokoteihin se että vuokrat halvempia ja jos omistaa isohkon kiinteistön eikä "jumalan selän" takana muuta työtä niin perustaa hoitokodin ja näin hyödyntää ison kiinteistön tilat käyttöön.

        Muuten..tuo sanonta "jumalan selän" takana on hieman epämääräinen määritelmä koska kuka tietää minne päin jumalalla on kasvot tai siis selkä?


      • seiliinjaseiniin

        Totta toinen puoli.ja puuhastella siellä puskissaan mitä itse tahtoo.ja napsia henkilöiden pillereitä tuskissaan.olihan seilin saarikin sivussa???


    • hjkjyp

      Mahtaako aloittaja tarkoittaa näitä entisiä vanhainkoteja jotka eivät kuitenkaan sijaitse mainituissa paikoissa.

    • Rahastusta

      Onko pelkästä kaurapuurosta ja ruisleivästä (päällä vain voita) koostuva aamupala mukamas terveellinen ?

      • Laistolk

        Sielllä mitään Voita tuskin. Jotain kevyt mildaa , jottei kolesteloorit nouse.Ja onhan siinä se hinnanerokin.


    • realiteettiä

      Kuitenkin olen tyytyväinen että näille ihmisille jotka ovat puutteen ja kurjuuden nähneet yritetään järjestellä paikkoja elämiseen . Itselleni on aivan sama vaikka aikanaan vievät " Inariin " jossa huttu on valmista ja lämpimät asumukset .

      • rejalisti

        Taitaa vaan mennä niin, että tulevaisuudessa ei ole tavan eläkkeensaajalle tarjolla sitäkään vähää mitä nyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe