YKSITYISET HOITOKODIT!

Kuinka paljon yhteiskuntamme maksaa vuositasolla/kk/ vrk maksuja / 1 asiakas.potilas. onko salaista toimintaa kun ko paikat yleensä jumalan seläntakana piilossa??? esim. vehkoon hoitokoti myllymäellä. heinämäen kodit Ay heikkilänperällä?
Ilmoita

LIIAN PALJON! kotonaan pitäs vain asustella äiteen kaa?
Ilmoita
Seniorikoti kolhon sydänOy hyvä esimerkki.ettei toimi. isot velat yhteikunnalle ja pankille. protestilistoilla 3 ns. ahkeraa naista. huh huh .
1 VASTAUS:
_Attendo on hanurista.Vuorokausi maksaa 160 euroa.Ruokana puuroa ja perunaa.Ei ihme,että tuottaa ja on noussut Tukholman pörssissä .Tuotto ei suinkaan auta Suomen verokarhua,vaan rahat menee Ruotsin kautta Luxenburgiin ja sieltä Jerseyn veroparatiisiin
+Lisää kommentti
Kaik toimii niin pitkään kun velkojenmaksu tulee kuvioihin . Yrittäjät lie " Kreikkalaista" luonnetta kun ottavat lusikkansa pois palavast sopasta.
2 VASTAUSTA:
Olisiko syynä se näihin "jumalan selän" takana sijaitseviin hoitokoteihin se että vuokrat halvempia ja jos omistaa isohkon kiinteistön eikä "jumalan selän" takana muuta työtä niin perustaa hoitokodin ja näin hyödyntää ison kiinteistön tilat käyttöön.

Muuten..tuo sanonta "jumalan selän" takana on hieman epämääräinen määritelmä koska kuka tietää minne päin jumalalla on kasvot tai siis selkä?
Totta toinen puoli.ja puuhastella siellä puskissaan mitä itse tahtoo.ja napsia henkilöiden pillereitä tuskissaan.olihan seilin saarikin sivussa???
+Lisää kommentti
Mahtaako aloittaja tarkoittaa näitä entisiä vanhainkoteja jotka eivät kuitenkaan sijaitse mainituissa paikoissa.
Ilmoita
Onko pelkästä kaurapuurosta ja ruisleivästä (päällä vain voita) koostuva aamupala mukamas terveellinen ?
1 VASTAUS:
Sielllä mitään Voita tuskin. Jotain kevyt mildaa , jottei kolesteloorit nouse.Ja onhan siinä se hinnanerokin.
+Lisää kommentti
Kuitenkin olen tyytyväinen että näille ihmisille jotka ovat puutteen ja kurjuuden nähneet yritetään järjestellä paikkoja elämiseen . Itselleni on aivan sama vaikka aikanaan vievät " Inariin " jossa huttu on valmista ja lämpimät asumukset .
3 VASTAUSTA:
Taitaa vaan mennä niin, että tulevaisuudessa ei ole tavan eläkkeensaajalle tarjolla sitäkään vähää mitä nyt.
Jumalan selän takana ollaan. Allekirjoittanut lähetettiin Salon aluesairaalasta, jo varmasti lääkkeellä aiheutetun elinikäisen ruuminvamman tahallisella tuottamuksella. Tämä tulee
kalliiksi Suomen keskinäiselle lääkevahinko vakuutus yhtiölle. allekirjoittaneesta tehtiin työrajoitteinen. Halikon sairaalan jatkuvasti toimittamisen jälkeen , kun ainoa todistajani Isäni kuoli 13.11.2014. Halikon sairaalasta voidaan sanoa samaa kuin Kupittaan mielisairaalastakin,"Kauhujen sairaala" pumppaamalla (piikittämällä) lääkeaineella tiedottomaan tilaan. Myöskin Halikon sairaalan P5-osaston henkilökunnalta unohtui henkilön koskemattomuuden suoja. Tarvittiin neljä miestä raahaamaaan seitsemänkymmentäkiloista miestä n. kahdenkymmen metrin matkan eristyshuoneeseen repien housut kinttuihin ja nais hoitajan tullessa lääkeruiskulla, tökkäsin tämän sisällön pakaraani, kun operaatio oli ohi jättivät oman onnensa nojaan housut kintuissa! Siskoni ja Äitini eivät kanna mitään vastuuta, koska sairastavat ilmeisesti molemmat paranoijaa! Tokokuun 22.päivänä se tapahtui , kun Salon aikuispsykiatrian poliklinikan erikoislääkäri jatkoi saman vaikuttavan aineen määräämiseen putamalla aamulla jaloiltani, sillä kumpikaan jalka ei kantanut mitään. Netistä löytyy paljon tietoa ko. lääkeaineessta etenkin aamuisin äkkiliikkeiden, esim pystyyynnoustessa nopealla veren paineen aleneminen voi johtaa kaatumisiin. Makasin asuntoni lattialla yli kuuusi tuntia ennen kuin löydettiin. Nyt pysyvä ruuminvamman, (hermovaurio) vasemmassa jalassani, tehtiin työ rajoitteiseksi tahallisesti tuottamuksella! Nyt olen ollut yli vuoden täällä jumalan selän takana yksityisessä hoitokoti Esperi Care Rehabia Perniö Oy:ssä alussa tarkoitus lyhytaikaiseen palveluasumiseen. Nyt on kaatumisen (putoamisen) johdosta syntynyt reikä vasemmassa pakarassani menossa umpeen, eikä vaadi enää haavan hoitoa. Nyt olen valmis palaamaan kotiin, joka estettiin paikan johtajan ja muun henkilönkunnan toimesta pyrkien saada ulos vakituisestaan asunnostaan. Nyt alkavat kovat oikeustoimet, en ole viellä siinä iässä, että tarvitsisin palveluasumista. Kaiken lisäksi tämä on ollut palveluasumista ilman palveluita ja rahastuslaitos. Olen joutunut maksamaan tästä "huvista" tai miksi sitten sanotaankin? 31,90 €/vrk.
Oikeustoimet vakituisen asuntoni viihtyisässä luhtitalossa hyvässä paikassa Salon kaupungin keskustassa. Täällä tahdotaan nyt pitää loppuelämäni, enkä viihdy täällä lainkaan. Saas nähdä mennäänkö tässä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Yksi syy siihen on tupakoimisen kokonaan lopettaminen yht´äkkiä. Sanottin, "ettei laskutuslupaa"! Tähän puutun viellä rajulla kädellä! Olen lähtemässä täältä Esperi Care Rehabiasta syyskuun viimeisenä päivänä omaan vuokra yksiööni Salon kaupungin keskustaan omieni joukkon. Mutta täällä hangataan vastaan kaikin keinoin! "Kirotun rahastuslaitos ja avo-vankilaa muistuttavaa!
Kommentoikaa hyvät ihmiset, oletteko kohdanneet moista käsittelyä? Tähän voi joutua kuka tahansa. Olen täällä avo vankilaa muistuttavassa yksityisessä hoitokoti Esperi Care Rehabia Perniö Oy:ssä joutunut mm:ssa YHDENVERTAISUUUSLAIN (1325/2014) häirinnän ja vastatoimien kielon kärsimyksen kokemaan, koska olen joutunut käyttämään tätä lakia useampaan kertaan. Laissa on kohtia ja pykäliä, lukuja ja momemteja jotka kieltävät moisen toiminnan henkilöä kohtaan mikäli joutuu turvautumaan tähän lakiin. Olenjoutunut lukemaan korkolakia ja perintälakia, kaadan kaikki perinnät. Tämä Esperi care Rehabia Perniö Oy:n toiminta Salon kaupungin muiden virkamiesten toimesta ovat jo johtaneet perintä toimiin, kaadann tällaiset toimet heti alkuunsa perintälain yhden pykälän ja yhden momentin voimalla heti akutekijöihinsä!
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

YKSITYISET HOITOKODIT!

Kuinka paljon yhteiskuntamme maksaa vuositasolla/kk/ vrk maksuja / 1 asiakas.potilas. onko salaista toimintaa kun ko paikat yleensä jumalan seläntakana piilossa??? esim. vehkoon hoitokoti myllymäellä. heinämäen kodit Ay heikkilänperällä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta