Uudet direktiivit vaativat uudenlaiset pyydysmerkit katiskoihin ja verkkoihin. Tällä ohjeella teet itsellesi lain mukaiset pyydysmerkit mahdollisimman edullisesti:
1) Kerää ojien pohjilta talven jäljiltä jääneitä aurausviittoja tarpeellinen määrä
2) Leikkaa routalevystä sopivan kokoisia neliöitä (n. 20x20 cm) merkkien kellukkeiksi. Poraa palojen keskelle sellainen reikä johon aurausviitta tiukasti sopii
3) Pistä aurausviitat kellukkeiden läpi niin, että keppiä jään n. 30 cm kellukkeen toiselle puolelle. Voit liimata kellukkeet keppiin eristevaahdolla taikka kuumaliimalla
4) Leikkaa 20x20 cmn lippu turvaliivistä t. vastaavasta kankaasta
5) Liimaa lippu kepin toiseen päähän ja varmista pitävyys vaikkapa äimälangalla
6) Poraa merkkikepin alapäähän narulle sopiva reikä tai taittele rautalangsta narulle sopiva koukka
7) Kirjoita naapurin puhelinnumero keppiin, kuten laki vaatii. Viihdelinjankin numero kelpaa. Taikka poliisin.
8) Sitten vaan merkit pyydyksiin ja saalista odottelemaan
Tee itse halvat pyydysmerkit!
10
204
Vastaukset
- TiedustelenVarovasti
Mistä pöllitään routalevy?
- 6743_87
Kunnan työmailta yleesä löytyy...
- työmailta
Ahaa? Taisinpa oivaltaa "jotain" Hehe heh hee, Hoho hoh hoo, Hihi hih hii .....
Vieläkö kunnan työmaat?- kuhlaenentoivottaa
onko hyrskällä viellä kunnan työmaita liitykää vain jo viimein sumppisalmeen
- Tim_Puri
Aina sitä sen verran jossain kulumalla nysvätään, että muutama routalevyn palanen löytyy.
- K_Ätevä
Routalevystä (eps-levy) saat myös kätevät pelastusliivit kesäisille järvimatkoille:
Ohje:
1) Leikkaa routalevystä n. 10-15 x40 cmn paloja
2) Asettele jeesusteipin avulla routalevynpalat vyötärösi paksuuden mukaan-myös selkäpuolelle. Raspilla ja hiomapapereilla (kark. 80-240) voit muotoilla levynpaloja ruppisi muotoiseksi
3) Tee vielä teipistä olkaimet, jotka pitävät levyliivit oikealla paiakllaan ruppisi ympärillä. Haaravyö tulee samoin kätevästi teipistä.
4) Halutessasi voit maalata liivit lateksimaaleilla aistikkaiksi. Liiviin voi myös kirjoittaa nimen, henkilötunnuksen ja puhelinnumeron niin naaraajat selviävät työstään helpommalla
5) Sitten vaan turvallisesti vesille - Vesipääpää
Saattaa kelluttaa pää alaspäin tuollainen mötöstys.
- 907Heppuli
Vaan kelluupa kuitennii...
- 15metriä
...ja kulje kalalle niin läheltä toisten rantaa että näät rantasaunasta tissit ja perseet. Onko jännää?
- Vuoriniemessä
Viimme kesänä melottiin ihan läheltä yhtä mökkirantaa, kun isäntä ja emäntä juoksi just saunasta uimaan. SIlloin nähtiin vitut ja kyrvät paljaina ja läheltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820