Ootteko havainnu hauen kutuja? Missäpäin? Ainakaan etelässä ei ole pusikoissa näkynyt liikehdintää. tuntuu oudolta kun yleensä siellä on hurja mellastus tähän aikaan...
Hauen KUTU 2015
3
72
Vastaukset
- katiskoilla
Kait ne on kutenu jo ajat sitten...ihan tyhjät mahat mädistä.
- Kalavaleita
Jep jep.... Tampereen Alasjärvellä (lampi) olivat napanneet 7,5 kg hauen, hauki oli juuri syönyt särkikaloja repullisen.
Iltalehtikin oli "sattunut" paikalle ;) Alasjärven rannat ovat myös gay-kansan suosimia "kutu" paikkoja. - n-m-erkki
Joo sitä tässä ihmettelin Oulun seudullakin
Panin merkille että muutamassa huhtikuun iskukoukuilla pyydetyistä hauista ei ollut mätiä eikä myöskään maitia ja samat havainnot tältä viikolta verkoista saaduilla hauilla (2 x n. 2. 5 ja 1 x n. 3kg) Mätipussit olivat tyhjät. Mikä lie?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512