Jos tervehtii tai sanoo jotain kohteliasta vaikkapa kaupan jonossa niin eivät edes uskalla silmiin katsoa saati jotain sanoa, ehkä jotain yrittävät änkyttää mutta jos heille viinaa antaa niin alkaa kieli laulamaan ja ollaan niin rehvakkaita ja suulaita.
Ei pidä kuvitella että sitä ollaan heti housuihin pyrkimässä jos kohteliaisuuksia sanoo tai tervehtii, kyllä kohteliasta on tervehdykseen vastata eikä nokka pystyssä ohi mennä tai kengän kärkiä tuijotellen.
On typerää seisoskella esim. hississä tai bussipysäkillä kahdestaan sanomatta sanaakaan ja jos minä miehenä aloitan keskustelun hyvin pian, yhdeksän naista kymmenestä ottaa etäisyyttä muutaman askeleen vaikka en haise pahalle enkä ole susiruma ja pukeudun siististi ja normaalisti ja käytökseni on ehkä normaalista poikkeava koska tervehdin, juttelen ja olen muutenkin avoin ja ulospäin suuntautuva sekä avulias.
Suomalaiset naiset juntteja, yhdeksän kymmenestä!
39
498
Vastaukset
- Neonin
Kerro että olet homo niin kyllä alkaa juttu luistaa.
- g3red
Sielläpä eräs paljasti taas junttiutensa. Hurraa!
- Anonyymi
Homojen seurassa ei ole epämukavaa olotilaa,kun tietää etteivät kyttää ahteria tai tissejä ja luultavasti eivät ala seuraamaan jne..
- karjalasta
Tervetuloa Jyväskylään,itse olen karjalaistaustainen ja täysin erimaata,aina saa juttuseuraa selvinpäin ihan mistä tahansa.
- outojaihmisiä
Itä-Suomessa tuntemattomien kanssa puhutaan herkemmin. Jos kommunikoit länsisuomalaisen kanssa, juttu ei oikein luista tuntemattoman kanssa. Tosin kaikki riippuu aika paljon persoonasta. Nyky nuoret ja nuoret aikuiset liikkuvat jalkaisin korvissa kuulokkeet ja katse näytöllä.
- kiertokulku
Karjalaistaustaiset ja savolaiset onkin kovia puhumaan ja kovia nauramaan, heidän kanssaan ei tarvitse tuppisuuna kengänkärkiä katsella.
Voisi kuvitella että karjalaiset ja savolaiset pärjäisivät Euroopassa vallan mainiosti kun ovat ulospäin suuntautuneita eivätkä tuppisuita.
Lisäksi karjalaistaustaiset naiset on nättejä ja savolaiset myös, erottuvat edukseen länsi-ja keskisuomalaisista naisista. Mutta Jyväskylä on nyt sellainen sulatusuuni.
Nuoret naiset pukeutuvat tyylikkäästi ja meikkaavat näyttävästi, parisuhteessa oleva nainen alkaa muuttumaan "näkymättömäksi" kun ei enää tarvitse olla esillä/tyrkyllä niin sanotusti ja pian siinä voi käydä niin että ukko ottaa jonkun nuoremman joka meikkaa ja sama pätee toisin päinkin mutta ei tarkoita sitä että äijän tarttee meikata, kyllä sen tajuatte. - Anonyymi
kiertokulku kirjoitti:
Karjalaistaustaiset ja savolaiset onkin kovia puhumaan ja kovia nauramaan, heidän kanssaan ei tarvitse tuppisuuna kengänkärkiä katsella.
Voisi kuvitella että karjalaiset ja savolaiset pärjäisivät Euroopassa vallan mainiosti kun ovat ulospäin suuntautuneita eivätkä tuppisuita.
Lisäksi karjalaistaustaiset naiset on nättejä ja savolaiset myös, erottuvat edukseen länsi-ja keskisuomalaisista naisista. Mutta Jyväskylä on nyt sellainen sulatusuuni.
Nuoret naiset pukeutuvat tyylikkäästi ja meikkaavat näyttävästi, parisuhteessa oleva nainen alkaa muuttumaan "näkymättömäksi" kun ei enää tarvitse olla esillä/tyrkyllä niin sanotusti ja pian siinä voi käydä niin että ukko ottaa jonkun nuoremman joka meikkaa ja sama pätee toisin päinkin mutta ei tarkoita sitä että äijän tarttee meikata, kyllä sen tajuatte.Savolaiset naiset ovat yhtä leveitä,kuin pitkiä
- sddfggh
Minkäs me naiset sille voidaan jos nää suomi juntit ei nappaa ja ootte todellakin rumia verkkari kansaa
- iugiy
Venäläiset naiset ne vasta kivoja on, aivan eri maata kuin keski-suomalaiset ja länsi-suomalaiset ja väliin jää mukavat naiset jotka on Itä-Suomesta.
- Työtönmetsuri
Kielioppia taitamattomat "amisparturit" ne vasta typeriä ovat. Puhuvat yhtä surkeasti kuin kirjoittavat. Tuossa yllä oli muutama hyvä esimerkki.
Maisterin kanssa on mukavampi jutella kun on samalla aaltopituudella.
- ddfgghj
Venakot on rumia tekotissejä jämähtäny 80.luvulle ei osata meikata ei pukeutua ja ne haiseekin ihan kulahtaneelle
- TriTakatukka
No pitäisihän suomalaisnaisten korostaa enemmän omaa naiseuttaan pienellä laitolla. Ei ole peräpohjolan tapa.
Eikös tunnu mukavalta kun miesten päät kääntyy.Tulevat juttelemaan ja yrittävät näyttää parhaat puolensa. Fysiologinen ihmisrodun käyttäytymismalli. Aivan normaalia. - saMaMasama
Jos sanoo noin venäläisistä naisista ei ole oikeita kaunottaria edes venäjältä nähnyt, olen ollut 18 vuotta venäjällä töissä Pietarissa ja Moskovassa ja nähnyt millainen on venäläinen nainen kauneimmillaan, kasvonpiirteet todella hienot kuten myös joillakin harvoilla suomalaisilla naisilla.
Suomalaisten naisienkin pitäisi oikeasti pitää huolta ulkomuodostaan ja tasa-arvon nimissä myös miesten. - Anonyymi
saMaMasama kirjoitti:
Jos sanoo noin venäläisistä naisista ei ole oikeita kaunottaria edes venäjältä nähnyt, olen ollut 18 vuotta venäjällä töissä Pietarissa ja Moskovassa ja nähnyt millainen on venäläinen nainen kauneimmillaan, kasvonpiirteet todella hienot kuten myös joillakin harvoilla suomalaisilla naisilla.
Suomalaisten naisienkin pitäisi oikeasti pitää huolta ulkomuodostaan ja tasa-arvon nimissä myös miesten.Pohjois-Karjalan ja Savon naisilla on samoja kasvonpiirteitä kuun venäläisillä naisilla, mm. korkeat poskipäät, sirot kasvot, kasvot on myös lyhyet eli ei ole pitkä naamainen.
- sdrrtty
Ei tunnu jos mies on kaljamahanen löyhkäävä hampaaton juntti yök
- jocre
Sama se on nämä lököttävissä paskasissa verkkareissa tupakkaa vetävät naiset, ei nappaa!
- sdrgtyui
Jyväskylässä asuu monta sorttia lippalakki kansaa narkkeja juoppoja geelitukkia verkkari mt:tapauksia sossu pummeja ylioppineita ja näistä suurin osa täysiä kusipäitä
- Mitteesittee
Mitäpä sitten??
- SlimAndHandsome
Jyväskylän naiset valtaosin haluaakin näyttää miehiltä, --eli siis eivät halua näyttää naisilta ja naisellisuutta korostavilta.
Minä en munaani sotkis noitten takia!
- ddfgghh
Enkä minä anna penaalia jykylän limasille ukoille
- stadinguppe
Tuossapa edellä kaksi esimerkkiä millaisia ihmiset on Jyväskylässä!
- Kätilö
stadinguppe kirjoitti:
Tuossapa edellä kaksi esimerkkiä millaisia ihmiset on Jyväskylässä!
Äitis oli esimerkki-ihminen Jyväskylästä kun sinua synnytti!
- GtrYY
Vieläkö joka toisella jyväskyläläisnaisella on vaalea poninhäntä lippalakin säätölenkin välistä vedetty läpi? Kyllähän sellainenkin tietenkin jostain karstulalaisesta hienolta näyttää, eipä sillä.
- kuoppaan.fi
Kunpa olisikin! ´
Mikään ei öklötä enempää kuin ylilihava nainen lötköttävissä verkkareissa koiran kanssa lenkillä sen näköisenä että ei "vittu huvita seistä täällä tee se paskas äkkiä" ja vetää posket lommolla röökiä. - GtrYY
Sanoinko että ne oli ennen jotenkin hyvässä kunnossa? Ei lippalakki kenestäkään mitään tee.
- Anonyymi
kuoppaan.fi kirjoitti:
Kunpa olisikin! ´
Mikään ei öklötä enempää kuin ylilihava nainen lötköttävissä verkkareissa koiran kanssa lenkillä sen näköisenä että ei "vittu huvita seistä täällä tee se paskas äkkiä" ja vetää posket lommolla röökiä.Huhtasuolla näitä riittää..
- Sairaatsuomilutkat
Suomihoro edustaa alinta elämänmuotoa tällä pallolla. Pitäis viskoa polttouuniin jokikinen.
- Anonyymi
Minä ajattelen samaa Thaikuista jotka tulevat tänne elämään miesten ja Kelan rahoilla.
- missi
Minua hymyilyttää useamman naisen arvostelut,minä en allergian takia voi käyttää meikkiä ja hajusteita,olen sporttinen,ihan vetävän näköinen ja kroppainen ilman maskejakin,karima vetää ja huokuu kauas! Olen edelleenkin haluttua seuraa miesmarkkinoilla,vaikka en käytä tiukkoja vaatteita,rentoja sporttisia vaatteita ja ,hiukset laitetu,värjätyt,kasvot ehostettu kivasti,ja kauniit kasvon piirteet yhdistettynä positiiviseen raittiiseen elämän asenteseen saa komiatkin miehet kuolaamaan perääni,kävelen kuulema uoean näköisesti ja mun kroppa on muodokas,,,kehun koska mulla on oikesti varaa kehua,itänaapurin peruja avut!
- aivanupeita
Aloittaja on aivan oikeassa. Toista on nuoret, alle 16- vuotiaat tytöt. Tavattoman kauniita ja kiihkeitä, nielaisevat miehen mennessään.
- feppo
Naiset on upeita siihen saakka kunnes löytävät itselleen uroksen, sen jälkeen alkaa kiukuttelu kun arki koittaa ja naama muuttuu petolinnun per****ksi ja sitä ei viitsi monikaan ukko katsella kovinkaan kauan ja katse alkaa etsimään sitä uutta ja iloista.
- aivanupeita
feppo kirjoitti:
Naiset on upeita siihen saakka kunnes löytävät itselleen uroksen, sen jälkeen alkaa kiukuttelu kun arki koittaa ja naama muuttuu petolinnun per****ksi ja sitä ei viitsi monikaan ukko katsella kovinkaan kauan ja katse alkaa etsimään sitä uutta ja iloista.
Siihen juuri viittasin.
- SiinäOnPaikkaMiksiEtLauo
Suomi voittaa tänään Tshekit lätkässä!
- OlenNorjalainen
SiinäOnPaikkaMiksiEtLauo kirjoitti:
Suomi voittaa tänään Tshekit lätkässä!
Wahoo!
Suomi on uusi maailmanmestari, maailmanmestari,maailmanmestari !
Suomi on, Suomi on Suomi on uusi maailma !
- Anonyymi
Ei viitsi tervehtiä tuntemattoia,kun kaikenlaisia persoonallisuushäiriöisiä nepsyjä liikkeellä...voi tulla pitkäaikainen riesa. Turvallisuus kysymys naisille.
- Anonyymi
Kevyttä Thaiviivaa saa rahalla. Voi vaihtaa seuraavaan,kun kyllästyy tai alkaa monkua elättämistä.
- Anonyymi
Suvimäen klubitalolta ne kauneimmat naiset löytyy!
- Anonyymi
Ainakin kauppakeskus Forumin edessä bussipysäkeillä suorastaan toivoo ettei kukaan tule juttelemaan..huoh..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986