Miksi porvarit vihaa perussuomalaisia?
tietääks kukaan että ?
11
<50
Vastaukset
- 1340
Mä oon porvari enkä vihaa perussuomalaisia. Enkä ketään muutakaan.
- sua_vihataan
mutta me persut vihataan nyt aina sua onnetonta ja tyhmää porvaria.
- p_porvari
väärä kysymys.
kukaan ei vihaa.- oikea_kysymys
laitetaan sitten se oikea kysymys.
Minkälaiset suhteet ja keskusteluyhteydet persuilla on olemassa suomalaiseen todella vahvaan ja aktiiviseen ammattiyhdistyliikkeeseen?
- PSSTttt
ei vihaa, PSt on porvareita
- oikea_porvari
Todella harvoin pitkäaikaistyöttömät nyt mitään oikeita porvareita ovat.
- hehehehehehe
Tyhmä ihminen tekee tyhmiä aloituksia, onko taas teini asialla?
Outo kysymys, kun Sipilän sanotaan kokoavan porvarihallitusta, jossa persut ovat mukana. Tarkoitatko, että persut vihaavat itseään?
- olet_oikeassa
"Tarkoitatko, että persut vihaavat itseään?"
Juuri tuota tarkoitan.
- natsi-simo
Porvarit ovat omistavaa luokkaa, eli jokainen jolla on oma asunto on porvari. Opetelkaa sanojen tarkoitukset.
Oman asunnon hankkimatta jättäminen on taas silkkaa tyhmyyttä tai sitten laiskuutta. Oli porvari tai ei.- morjens_simo
Minulla on oma asunto.
Enkä todellakaan ole mikään v'tun porvari vaikka kuulunkin ns.omistavaan luokkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340