Miksi porvarit vihaa perussuomalaisia?
tietääks kukaan että ?
11
59
Vastaukset
- 1340
Mä oon porvari enkä vihaa perussuomalaisia. Enkä ketään muutakaan.
- sua_vihataan
mutta me persut vihataan nyt aina sua onnetonta ja tyhmää porvaria.
- p_porvari
väärä kysymys.
kukaan ei vihaa.- oikea_kysymys
laitetaan sitten se oikea kysymys.
Minkälaiset suhteet ja keskusteluyhteydet persuilla on olemassa suomalaiseen todella vahvaan ja aktiiviseen ammattiyhdistyliikkeeseen?
- PSSTttt
ei vihaa, PSt on porvareita
- oikea_porvari
Todella harvoin pitkäaikaistyöttömät nyt mitään oikeita porvareita ovat.
- hehehehehehe
Tyhmä ihminen tekee tyhmiä aloituksia, onko taas teini asialla?
Outo kysymys, kun Sipilän sanotaan kokoavan porvarihallitusta, jossa persut ovat mukana. Tarkoitatko, että persut vihaavat itseään?
- olet_oikeassa
"Tarkoitatko, että persut vihaavat itseään?"
Juuri tuota tarkoitan.
- natsi-simo
Porvarit ovat omistavaa luokkaa, eli jokainen jolla on oma asunto on porvari. Opetelkaa sanojen tarkoitukset.
Oman asunnon hankkimatta jättäminen on taas silkkaa tyhmyyttä tai sitten laiskuutta. Oli porvari tai ei.- morjens_simo
Minulla on oma asunto.
Enkä todellakaan ole mikään v'tun porvari vaikka kuulunkin ns.omistavaan luokkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271232
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555