Miksi porvarit vihaa perussuomalaisia?
tietääks kukaan että ?
11
<50
Vastaukset
- 1340
Mä oon porvari enkä vihaa perussuomalaisia. Enkä ketään muutakaan.
- sua_vihataan
mutta me persut vihataan nyt aina sua onnetonta ja tyhmää porvaria.
- p_porvari
väärä kysymys.
kukaan ei vihaa.- oikea_kysymys
laitetaan sitten se oikea kysymys.
Minkälaiset suhteet ja keskusteluyhteydet persuilla on olemassa suomalaiseen todella vahvaan ja aktiiviseen ammattiyhdistyliikkeeseen?
- PSSTttt
ei vihaa, PSt on porvareita
- oikea_porvari
Todella harvoin pitkäaikaistyöttömät nyt mitään oikeita porvareita ovat.
- hehehehehehe
Tyhmä ihminen tekee tyhmiä aloituksia, onko taas teini asialla?
Outo kysymys, kun Sipilän sanotaan kokoavan porvarihallitusta, jossa persut ovat mukana. Tarkoitatko, että persut vihaavat itseään?
- olet_oikeassa
"Tarkoitatko, että persut vihaavat itseään?"
Juuri tuota tarkoitan.
- natsi-simo
Porvarit ovat omistavaa luokkaa, eli jokainen jolla on oma asunto on porvari. Opetelkaa sanojen tarkoitukset.
Oman asunnon hankkimatta jättäminen on taas silkkaa tyhmyyttä tai sitten laiskuutta. Oli porvari tai ei.- morjens_simo
Minulla on oma asunto.
Enkä todellakaan ole mikään v'tun porvari vaikka kuulunkin ns.omistavaan luokkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963