Eli -92, ja ristikko rutisee. Motonetti hintaan 79€. Mutta, pystynkö pihalla vaihtaan jos on jotain lenkkiä ja isoo vasaraa. Onko se pultti miten tiukassa ja mikä hylsykoko?
Lancerin vetoaxeli
3
135
Vastaukset
- damu63
Pystyy kyllä, jos vähänkin omaa tekniikkaa. Muistaakseni akselin päässä on kruunumutteri, jossa sokka. Sokka ja mutu pois.
Mutu lähtee kun kaveri painaa jarrut pohjaan, ettei akseli pääse pyörimään.
Hylsy tais olla 30 tai 32 mm.
Joudut avaamaan perssonin alapään. 2 pulttia, jotta saat jarrusatulan käännettyä vetääksesi vetarin pään sisällepäin pois pyörän navasta.
Sen jälkeen vedät akselin pois laatikosta, asetat akselin ruuvipenkkiin kiinni.
Nivelen pitäisi lähteä lyömällä tasaisesti monelta puolelta pikku paja vasaralla akselista ulospäin.
Akselin ympärillä on metallinen O-rengas joka pitää nivelen akselissa.
Sitä ennen olet tietenkin avannut suojakumin pannat ja siirtänyt kumin sisäänpäin pois tieltä.
Lyöt hellästi uuden nivelen akseliin, tarkista, että akselin O-rengas on ehjä ja oikeassa urassaan.
Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä, suojakumi ennen niveltä akseliin. jne.
Työn iloa. - Levanteri
Joo, tattista vaan. Kesä meni ja nivel vaihdettu pihalla. Löysin You Tubesta muutaman pätkän ja hyvät neuvot. Helppo vaihtaa nyt toinenkin puoli jos on tarvetta.
- hoikuulesny
So,soo. Ei akseliin saa lyödä. Otat sokan pois sokkapihdillä ! Sitten nivelristi irtoaa. Kun laitat uutta nivelristiä paikoilleen ja laitat sokan uraansa. Niin et sitten hakkaa ollenkaan vaan painat. Katso miten on sokan aukkokohta. Laitat akselin siten että akselin pää on sokan sisällä siis ulkoreunaa vasten . Nyt väännät käsin akselin suoraksi ja sokka laajenee ja naks. Mutta . Älä lyö !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579