Kuka teistä soitti mulle ihmenumerosta?
Kuka soitti?
32
2210
Vastaukset
- neonvaannumeroita
ONhan noita numeroita millon ei vastaa ja millon ei käytössä, milloin dna, milloin joku muu kaupittelija.
- neonvaannumeroita
vaikka joskus epäillyt onko joku numero ollut muita merkityksellisempi.
- pilapuheluja
neonvaannumeroita kirjoitti:
vaikka joskus epäillyt onko joku numero ollut muita merkityksellisempi.
Jotkut numerot varmasti on merkityksellisempiä. Tuo ei varmasti ainakaan. Olisi soittanut jo toisen kerran mikäli olisi.
- pilapuheluja
Ärsyttää.
- mistänumerosta
mistä numerosta?
- piilotettunro
mulla ei ollu nrooo.......????? Kuka se oli?
- näinkinvoikäydä
Minun sähköpostit, joita ei lähetä työsähköpostiin menee minun kaimalleni.
Ei siinä muuta, mutta kun sinne on mennyt jotain tärkeitä henkilökohttaisiakin juttuja.- ketjuilija
Heh, voi sinua :) No kaimalla on sitten hauskaa.
- Tuoltase
soittaja löytyy jos on joku "ns. normaali" numero.
http://www.kukasoitti.com/ - eliGratureler
Minäpä kerron sinulle: Se oli salainen lehtimyyjä:D
- kukasoittikukasoittaa
Tämä huijaripuhelinnumero soittaa edelleen, kuten 14.7.2015:
"Mantila
3.11.2014 klo 13:37
Vieläkin soitellaan tuosta numerosta 358931586060. Olen yksityishenkilö, ja puhelin pirahti kerran, kun soitin takaisin, tuli englanniksi tieto, ettei soittamaani numeroon saa yhteyttä. Toivotaan ettei näy puhelinlaskussa mitään hämärää, muuten menen minäkin aivan varmasti poliisin juttusille. Ompa kumma ettei tosaan tällaisia rikollisia saada kitkettyä pois! Kansalaisaloite uudestaan vireille ja kunnolla sosiaaliseen mediaan levittäytymään. Uskon että ei löydy yhtään tervettä ihmistä kuka tällaisen sallisi.
" .
En ole oheinen kirjoittaja somesta, kun googletin myös numeroa. - MINäminäMä
panomiehelle meni
- hahahhh
kuka teistä ?
ha ha - hihihi
ei numeroa
- seksyakka
ketäs panit eilis iltana ?
- panopan
Saitko ?
- banaanilaivallaluvialle
Se on Dingo-faniyhdistyksestä
- Muistakatsoanumero
33 6 95 79 47 97 numero soitti, en katsonut tarkemmin, hallo hallo kuuluin noin viisi sekkaa ennenkuin tajusin katkaista puhelun. Odotin kaverin soittoa joten en vilkaissut numeroa. Saas nähdä mitä seuraa.
- Huijaus
Älkää soittako ainakaan takaisin noihin 33 ja 37 alkuisiin numeroihin. Joillekkin tullut kova lasku.
- gpsipKAIKKIväärin
Joku on humalapäissään näprännyt puhelinta ja soittanut vääriin numeroihin :D
Minä kerran yritin tavoittaa erästä vanhaa tyttökaveria, pariinkin kertaan soitin sitten samassa kaupungissa asuvalle saman nimiselle tytölle, se vain naureskeli ja sanoi että: ei se haittaa, vahingossa vain väärä henkilö.
Isälle taisi tulla joku ihmeellinen viesti Uutena Vuotena jostain Merikarvialta, taisi olla muistaakseni hyvän Uuden Vuoden toivotus, sinänsä se on hauskaa saada tuollaisia toivotuksiakin sitten täysin tuntemattomilta ihmisiltä :)
Aller on näemmä laittanut ilmoituksen uusista tietosuojasäännöksistä miten soveltaa niitä palstallakin, tavalliseen höpöttelijään tuo ei vaikuta mitenkään, lähinnähän tuo rajoittaa sitä tietojen keräämistä DNS-palvelimista jne..
Alankin pitämään tuollaista kirjaa musiikeista mitä pitäisi tilata eräästä firmasta, jonka totesin hyväksi: aina laitan muistiin että tuossa olikin hyvä musiikkikappale tuollainen, sitten tilatessa muistaa mitä tilaa.
Kerran soitin venäjälle matkapuhelimella, mutta tuosta on aikaa, varmaankin on aikaa, vuonna 1999 pyysin yhdistämään Vladimir Putinille, siellä vastasi kyllä Vladimir Putin. En ole varma onko sama Vladimir Putin mikä on nyt Venäjän presidenttinä, noh kuitenkin.
- Lyhyt keskustelu englannin kielellä oli siinä sen henkilön kanssa. - Eirobotti
Mulle soittelevat viikoittain ulkomaalaiset huijarit. En vastaa ollenkaan niihin puheluihin. Kaikki tärkeät ulkomaannumerot on jo puhelimen muistissa.
- Anonyymi
358409241055
- Anonyymi
+358409241413
- Anonyymi
+358409241413
- Anonyymi
Huijauspuhelut on lisääntyneet kuten tekstaritkin epämääräisin linkein. Tuntemattomiin numeroihin ei kannata sinakaan soittaa takaisin. Ne voivat olla maksullisia.
- Anonyymi
Nadja
- Anonyymi
Kuka soitti: https://diginyt.fi/kuka-soitti-selvita-soittajan-tiedot-helposti/
Ihmenumeroista soittavat ovat todennäköisemmin nigerialaisia huijareita.
- Anonyymi
Olet vastenmielinen rotanraato
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663352Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1192558- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179