Onkos se laitonta tilata taikasienen itiöitä printissä? Taikka semmoisen kasvatus-paketin?
Taikasienen itiön tilaaminen?
9
6939
Vastaukset
- Trempered
Anteeksi etten jatka, mutta minulla on paha olo.
- Vbibin
Itiöt on kenties laillisia, mutta ne sienet on luokiteltu erittäin vaarallisiksi huumeiksi. Vaarallisuudesta en tiedä, mutta varoituksen sanana ne ovat erittäin tajuntaa ja kokemusmaailmaa laajentavia. Ne ei ole mitään kannabista. Vaarallisia hmmm.. Shamaanijuttuja.
- korianteri609
On laillista, mut tuskin haluut enää tilaa ku oot kyselly täältä.. :DD voi olla et sinisiä miehiä on ovella pari viikkoo tilauksen jälkee, enkä tarkota niillä smurffeja :D
- Koolmaan
Minulla ei ole mitään aikomusta käyttää sitä huumeena, olen tekemässä tutkielmaa psilosybiinisienistä. Joten voivat tulla käymään :)
- Bbin
Netistä saa tutkielmaa varten hienoja kuvia sekä sienistä että itiöistä. Ei tarvii tilata.
- Koolmaan
Tarkoitan juuri sitä että EN tilaa mitään itiöitä. En vain löytänyt tietoa netistä että onko laillista tilata itiöitä.
- Jjioni
Itiöissä ei ole pitoisuuksia ja en usko että tullissa työskentelee ammattitaitoisia mykologeja jotka osaavat määritellä sienilajin itiöiden perusteella. They all look same.
- aaaaaa9aaaaaaaa222
varmaan yhtä laittomia kuin mikä tahansa siemen/itiö. eli ei ole laittomia mutta kasvatus on varmaan toinen juttu.
- Vbijk
Taikasieni.net on varmaan oikea paikka hakea tietoa tämmöiseen tutkielmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241