Hei Marilynissa käyneet. Muistaisiko joku, mitä kylpyhuoneessa oli hotellin puolesta? Oliko kylpypyyhkeet, shampoot, saippuat, hoitoaineet? Rantapyyhkeitä ei ole, se kerrottiin hotellin sivuilla. Huoneistohotelleissa taitaa vaihdella varustelutaso näiltä osin?
Rethymnon Marilynin pyyhkeet
12
89
Vastaukset
- Lähtölähenee2
Entä millainen on hiekkaranta Marilynin kohdalla? Kannattaisiko ottaa uimatossut mukaan? En aio ottaa, jos ranta on kohtalaisen hyvä (ei teräviä kiviä tms.). Kuvissa näyttäisi melko hyvältä.
- avantouimarit
Tuohon aikaan 22.5 vesi voi olla sen verran viileetä, että tossuja et välttämättä tarvitse.
- mummelijapaapa
Pyyhkeet oli, eipä oikeistaan muuta. Ranta hyvä, mutta me käytämme aina uimatossuja varmuus ennenkaikkea:)
- Lähtölähenee2
Kiitos vastauksesta. Otetaanpa uimatossut kuitenkin mukaan. Todellakin varmuuden vuoksi. 22.5. lähtö, 70-v seniorit täältä lähdössä viikoksi.
- hyväämatkaa
Lähtölähenee2 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Otetaanpa uimatossut kuitenkin mukaan. Todellakin varmuuden vuoksi. 22.5. lähtö, 70-v seniorit täältä lähdössä viikoksi.
Hiekka on todellakin kuumaa ja sekin riittää syyksi ottaa uimarannalle jonkinlaiset varvastossut mukaan. Retyn ranta on hieno ja pyöreäkivistä ja mitään uimatossuja ei välttämättä tarvitse.
- Lähtölähenee2
Lisää kysymyksiä tulee mieleen kun lähtö lähenee. Eli jos maksaa ostoksia tai ruokailuja Visalla, tuleeko lisäkuluja? Automaatista rahaa nostettaessa tulee Nordean mukaan lisäkulu 2 euroa 2,5%. Olisikohan vain viisainta nostaa "tarpeeksi" käteistä Suomesta?
Maksoin MasterCardilla debitillä, ei lisämaksua. Nostin 100 euroa debitillä meni 6 euroa lisämaksua.
- Lähtölähenee2
Kiitos kaikista vastauksista, jotka ovat hyödyllisiä! Nyt vain laukkuja pakkailemaan, ettei jää viime tinkaan.
- sammaltaja
Ollaan heinäkuussa menossa Marilyn hotelliin, valittiin yksiö ja siitä merinäköala niin onko tietoa kellään onko parveke se merelle päin vaiko vain osittain merelle?
- lähtölähenee2
Ketjun aloittaja lähdössä huomenna. Meilläkin yksiö. Kyllä se täytyy olla suoraan merelle eli pohjoiseen. Minusta ei voi olla vain osittain.
- sammaltaja
Tosiaan, yksiö oli 2 kerroksessa josta suora näkymä rannalle, iltaisin alakerran "kahvilassa" työskenteli kirijakos niminen erittäin mukava ja ystävällinen mies. Muutenkin henkilökunta hotellissa oli erittäin mukavaa.
Allas ei ole kovin suuri, mutta kyllä siellä pärjäsi. Parvekkeelle aurinko ei juuri paistanut, iltasella vähän aikaa.
Ja supermarket on aivan hotellin vieressä josta saa aika paljon tarpeellista tavaraa.
Mukava reissu oli! Yritetään ensi vuonna päästä samaan hotelliin uudelleen =) Marilynin kaikilta parvekkeilta on merinäkymä, enemmän tai vähemmän. Merelle päin oleville parvekkeille ei paista aurinko suurempaan osaan kuin myöhään illalla. Parhaiten aurinko paistaa kolmelle itäpuolen parvekkeelle aamusta klo 1300 asti. On turha maksaa merinäkymä lisää. Taas lokakuun alussa Marilyniin kolmeksi viikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279