että on olemassa sellainenkin, kuin uskonnonvapaus. Saa uskoa tai olla uskomatta yhtään mihinkään. Saa uskoa omalla tavallaan , siihen ei lahkoja tarvita. Jotka vielä tuputtaa tule kokoukseen , tule kokoukseen näen punaista tollasesta käytöksestä. Mulle usko on jotain ihan muuta kuin koristeltuja saleja, kirkkoja jne... metsäkirkkoni olla saa voin täällä palvella Jumalaa jne....
olenkohan paha ihminen, kun nyt näin kirjoitin hups....mutta on Suomessa myös sananvapaus
hellurei ja hellät tunteet
Tiedättekö vapaaseurakuntalaiset
16
203
Vastaukset
- metsäkirkko
Minä taas toivon, että minua olisi kutsuttu aikaisemmin jo kokoukseen! Tulin uskoon vasta 31 v. joku työnsi trsktaatin postiluukustani ja myöhemmin tapasin tuon traktaatinjakajan ovellani ja siitä se elämä avautui uutena ja ihmeellisenä.....elämä on elettävä Jeesuksen yhteydessä, muutoin on ihan tylsää! Sinä menet metsään,se on ok, mutta älä mene lopullisesti "metsään", ilman uskoa niin käy!
- juujuups
Näinhän on asia mutta me olemme aina oikeassa.
Vapaaseurakunnan Toiminnallinen siipi - pahkari
Voitte olla oikeassa tai metsässsä itsekkin. Minulle on vain yksi Taivaan Isä , joka on joka hetki minun kanssani. Ei siihen tarvita kokouksia. Rukouksella avataan yhteys , hiljaisuus , metsäkirkkoni. Ei siihen toisia ihmisiä tarvita. Kaksikin riittää.
- juujuups
Tottakai me ollaan oikeassa sillä Taivahan Isä on meidän puolella ja me toteutamme myös Hänen tahtoa kokouksissa kuin kokouksien ulkopuolellakin. Ihmettelen sinun sanan valintoja"Ei siihen toisia ihmisiä tarvita.Kaksikin riittää" Ensin ei toisia ihmisiä ja sitten kaksikin ihmistä eli toinen ihminen jo tarvitaan. Kuinkas sitten oikeastaan on? Yksin vai porukassa?
Ettet sinä sotkisi nyt asioita, sillä rukoilla voi yksinkin mutta toteuttaakseen Jumalan sanan ja suoran käskyn " että lisääntykää ja täyttäkää maa", niin siihen tarvitaan kyllä kaksi ihmistä.
Vapaakirkon Toiminnallinen Siipi - ylikypsät
Mitenkäs, tälläinen yli viisikymppinen mummeli. Kenenkäs kanssa minä lisäännyn, kun se niin tärkeää tuntuu siellä olevan, ja uskomisen ehto...?
Vai käykö niin kuin Saaralle muinoin teillä siellä vapareissa, että 90-vuotiaskin synnyttää..:::::))))) - juujuups
Asia on niin, että jos olet siihen ikään lisääntymättä mennyt niin mene loputkin ajastasi vaeltaessasi täällä murheen alhossa.
Palauta Jumalalle vehkeet käyttämättömänä ja hyvin huollettuina.
Asia on tietenkin eri jos olet vaikka nuoruudessasi harrastanut edes harjoittelumielessä lisääntymistä niin silloin joudut kadotukseen, sinä sodomiitti.
Vastaus kysymykseesi on että tuskin 90-vuotias voi lisääntyä menestyksekkäästi ja tuloksellisesti mutta jos asiaan paneutuu riittävällä mielenkiinnolla niin ei voida pois sulkea ihmeitten aikaakaan.
Vapaakirkon Toiminnallinen Siipi - Anonyymi
juujuups kirjoitti:
Tottakai me ollaan oikeassa sillä Taivahan Isä on meidän puolella ja me toteutamme myös Hänen tahtoa kokouksissa kuin kokouksien ulkopuolellakin. Ihmettelen sinun sanan valintoja"Ei siihen toisia ihmisiä tarvita.Kaksikin riittää" Ensin ei toisia ihmisiä ja sitten kaksikin ihmistä eli toinen ihminen jo tarvitaan. Kuinkas sitten oikeastaan on? Yksin vai porukassa?
Ettet sinä sotkisi nyt asioita, sillä rukoilla voi yksinkin mutta toteuttaakseen Jumalan sanan ja suoran käskyn " että lisääntykää ja täyttäkää maa", niin siihen tarvitaan kyllä kaksi ihmistä.
Vapaakirkon Toiminnallinen SiipiNo vapiksessako te sitten lisäännytte ?😲
- Anonyymi
juujuups kirjoitti:
Asia on niin, että jos olet siihen ikään lisääntymättä mennyt niin mene loputkin ajastasi vaeltaessasi täällä murheen alhossa.
Palauta Jumalalle vehkeet käyttämättömänä ja hyvin huollettuina.
Asia on tietenkin eri jos olet vaikka nuoruudessasi harrastanut edes harjoittelumielessä lisääntymistä niin silloin joudut kadotukseen, sinä sodomiitti.
Vastaus kysymykseesi on että tuskin 90-vuotias voi lisääntyä menestyksekkäästi ja tuloksellisesti mutta jos asiaan paneutuu riittävällä mielenkiinnolla niin ei voida pois sulkea ihmeitten aikaakaan.
Vapaakirkon Toiminnallinen SiipiVoi voi olipas kirjoitus Vapaakirkon Toiminnalliselta Siiveltä.
Ihminen ei voi toista ihmistä kadotukseen tuomita.
Kristus voi.
Ja ihmisistä pitää kirjoittaa hyvää.
Jumala kyllä antaa kaikki synnit anteeksi kun niitä katuu eikä tahalleen syntiä harjoita.
Siksihän Kristus kuoli syntiemme tähden. Ristinkuolemassa on meidän voimamme ja voittomme.
Maranata
- Antihihhuli
Menkää hoitoon jesarit ei jumalaa saati jeesusta ole olemassakaan!!
- pakura
Siilinjärvellä on komea kivikirkko Evankelisluterilainen . Se riittää. Lahkot on lahkoja. Siihen minut on kasteteessa liitetty ekl ja olen siinä hamaan hautaan asti. Tyrkyttäjät menkää metsään. Jokainen saa valita . Siellä vapaakirkossa voi 200 vuotiaskin synnyttää
- Anonyymi
Kristinusko ois Juutalaisuuden lahko. Hä?
- vapis
Minä ainakin liityn vapikseen.
- menkääsiisjatehkää
Ketään ei kirkko pelasta, ketään ei lahko pelasta, ainoastaan Jeesus pelastaa. Mutta jos tahdot kasvaa uskossasi, uskovien yhteys on tärkeä ja voit ottaa sen, mikä hyvää on ja heittää pois, mikä huonoa on. Minulla on ollut Siilinjärven Vapaakirkossa monia hyviä hetkiä ja siellä nuorena uskovana sain myös hyvää opetusta.
- Alvariinsasama
Luterilaiset oon edelleen kaavoihin kangistuneita ja luulevat olevansa ainoita oikeita uskossaan. Joustavuutta ja mielenavaruutta teille. Ei nykyään ihmisiä jaotella lahkoihin, koska niitä ei ole
- Anonyymi
Onko ne sitten eriseuroja ?
Lue Gal. 5.
- Anonyymi
Jeesus Kristus, Jumalan Poika elää ja voi hyvin. Sinulle metsäkirkkoerakolle tiedoksi, että siellä missä kaksi tai kolme on koolla Jeesuksen nimessä, siellä Jeesus on heidän keskellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1473942Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123491Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai472943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122872Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442531- 502194
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161428"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001400Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631314Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381179