Tiedättekö vapaaseurakuntalaiset

pahka

että on olemassa sellainenkin, kuin uskonnonvapaus. Saa uskoa tai olla uskomatta yhtään mihinkään. Saa uskoa omalla tavallaan , siihen ei lahkoja tarvita. Jotka vielä tuputtaa tule kokoukseen , tule kokoukseen näen punaista tollasesta käytöksestä. Mulle usko on jotain ihan muuta kuin koristeltuja saleja, kirkkoja jne... metsäkirkkoni olla saa voin täällä palvella Jumalaa jne....
olenkohan paha ihminen, kun nyt näin kirjoitin hups....mutta on Suomessa myös sananvapaus
hellurei ja hellät tunteet

14

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsäkirkko

Minä taas toivon, että minua olisi kutsuttu aikaisemmin jo kokoukseen! Tulin uskoon vasta 31 v. joku työnsi trsktaatin postiluukustani ja myöhemmin tapasin tuon traktaatinjakajan ovellani ja siitä se elämä avautui uutena ja ihmeellisenä.....elämä on elettävä Jeesuksen yhteydessä, muutoin on ihan tylsää! Sinä menet metsään,se on ok, mutta älä mene lopullisesti "metsään", ilman uskoa niin käy!

• juujuups

Näinhän on asia mutta me olemme aina oikeassa.

Vapaaseurakunnan Toiminnallinen siipi

• pahkari

Voitte olla oikeassa tai metsässsä itsekkin. Minulle on vain yksi Taivaan Isä , joka on joka hetki minun kanssani. Ei siihen tarvita kokouksia. Rukouksella avataan yhteys , hiljaisuus , metsäkirkkoni. Ei siihen toisia ihmisiä tarvita. Kaksikin riittää.

• juujuups

Tottakai me ollaan oikeassa sillä Taivahan Isä on meidän puolella ja me toteutamme myös Hänen tahtoa kokouksissa kuin kokouksien ulkopuolellakin. Ihmettelen sinun sanan valintoja"Ei siihen toisia ihmisiä tarvita.Kaksikin riittää" Ensin ei toisia ihmisiä ja sitten kaksikin ihmistä eli toinen ihminen jo tarvitaan. Kuinkas sitten oikeastaan on? Yksin vai porukassa?
        Ettet sinä sotkisi nyt asioita, sillä rukoilla voi yksinkin mutta toteuttaakseen Jumalan sanan ja suoran käskyn " että lisääntykää ja täyttäkää maa", niin siihen tarvitaan kyllä kaksi ihmistä.

Vapaakirkon Toiminnallinen Siipi

• ylikypsät

Mitenkäs, tälläinen yli viisikymppinen mummeli. Kenenkäs kanssa minä lisäännyn, kun se niin tärkeää tuntuu siellä olevan, ja uskomisen ehto...?
        Vai käykö niin kuin Saaralle muinoin teillä siellä vapareissa, että 90-vuotiaskin synnyttää..:::::)))))

• juujuups

Asia on niin, että jos olet siihen ikään lisääntymättä mennyt niin mene loputkin ajastasi vaeltaessasi täällä murheen alhossa.
        Palauta Jumalalle vehkeet käyttämättömänä ja hyvin huollettuina.
        Asia on tietenkin eri jos olet vaikka nuoruudessasi harrastanut edes harjoittelumielessä lisääntymistä niin silloin joudut kadotukseen, sinä sodomiitti.
        Vastaus kysymykseesi on että tuskin 90-vuotias voi lisääntyä menestyksekkäästi ja tuloksellisesti mutta jos asiaan paneutuu riittävällä mielenkiinnolla niin ei voida pois sulkea ihmeitten aikaakaan.

• Anonyymi
        juujuups kirjoitti:

Tottakai me ollaan oikeassa sillä Taivahan Isä on meidän puolella ja me toteutamme myös Hänen tahtoa kokouksissa kuin kokouksien ulkopuolellakin. Ihmettelen sinun sanan valintoja"Ei siihen toisia ihmisiä tarvita.Kaksikin riittää" Ensin ei toisia ihmisiä ja sitten kaksikin ihmistä eli toinen ihminen jo tarvitaan. Kuinkas sitten oikeastaan on? Yksin vai porukassa?
        Ettet sinä sotkisi nyt asioita, sillä rukoilla voi yksinkin mutta toteuttaakseen Jumalan sanan ja suoran käskyn " että lisääntykää ja täyttäkää maa", niin siihen tarvitaan kyllä kaksi ihmistä.

No vapiksessako te sitten lisäännytte ?😲

• Antihihhuli

Menkää hoitoon jesarit ei jumalaa saati jeesusta ole olemassakaan!!

• pakura

Siilinjärvellä on komea kivikirkko Evankelisluterilainen . Se riittää. Lahkot on lahkoja. Siihen minut on kasteteessa liitetty ekl ja olen siinä hamaan hautaan asti. Tyrkyttäjät menkää metsään. Jokainen saa valita . Siellä vapaakirkossa voi 200 vuotiaskin synnyttää

• Anonyymi

Kristinusko ois Juutalaisuuden lahko. Hä?

• vapis

Minä ainakin liityn vapikseen.

• menkääsiisjatehkää

Ketään ei kirkko pelasta, ketään ei lahko pelasta, ainoastaan Jeesus pelastaa. Mutta jos tahdot kasvaa uskossasi, uskovien yhteys on tärkeä ja voit ottaa sen, mikä hyvää on ja heittää pois, mikä huonoa on. Minulla on ollut Siilinjärven Vapaakirkossa monia hyviä hetkiä ja siellä nuorena uskovana sain myös hyvää opetusta.

• Alvariinsasama

Luterilaiset oon edelleen kaavoihin kangistuneita ja luulevat olevansa ainoita oikeita uskossaan. Joustavuutta ja mielenavaruutta teille. Ei nykyään ihmisiä jaotella lahkoihin, koska niitä ei ole

• Anonyymi

Onko ne sitten eriseuroja ?
        Lue Gal. 5.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      7623
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5718
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      76
      3222
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2783
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1658
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1543
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      267
      1177
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      333
      1151
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1041
    Aihe