että on olemassa sellainenkin, kuin uskonnonvapaus. Saa uskoa tai olla uskomatta yhtään mihinkään. Saa uskoa omalla tavallaan , siihen ei lahkoja tarvita. Jotka vielä tuputtaa tule kokoukseen , tule kokoukseen näen punaista tollasesta käytöksestä. Mulle usko on jotain ihan muuta kuin koristeltuja saleja, kirkkoja jne... metsäkirkkoni olla saa voin täällä palvella Jumalaa jne....
olenkohan paha ihminen, kun nyt näin kirjoitin hups....mutta on Suomessa myös sananvapaus
hellurei ja hellät tunteet
Tiedättekö vapaaseurakuntalaiset
14
166
Vastaukset
- metsäkirkko
Minä taas toivon, että minua olisi kutsuttu aikaisemmin jo kokoukseen! Tulin uskoon vasta 31 v. joku työnsi trsktaatin postiluukustani ja myöhemmin tapasin tuon traktaatinjakajan ovellani ja siitä se elämä avautui uutena ja ihmeellisenä.....elämä on elettävä Jeesuksen yhteydessä, muutoin on ihan tylsää! Sinä menet metsään,se on ok, mutta älä mene lopullisesti "metsään", ilman uskoa niin käy!
- juujuups
Näinhän on asia mutta me olemme aina oikeassa.
Vapaaseurakunnan Toiminnallinen siipi - pahkari
Voitte olla oikeassa tai metsässsä itsekkin. Minulle on vain yksi Taivaan Isä , joka on joka hetki minun kanssani. Ei siihen tarvita kokouksia. Rukouksella avataan yhteys , hiljaisuus , metsäkirkkoni. Ei siihen toisia ihmisiä tarvita. Kaksikin riittää.
- juujuups
Tottakai me ollaan oikeassa sillä Taivahan Isä on meidän puolella ja me toteutamme myös Hänen tahtoa kokouksissa kuin kokouksien ulkopuolellakin. Ihmettelen sinun sanan valintoja"Ei siihen toisia ihmisiä tarvita.Kaksikin riittää" Ensin ei toisia ihmisiä ja sitten kaksikin ihmistä eli toinen ihminen jo tarvitaan. Kuinkas sitten oikeastaan on? Yksin vai porukassa?
Ettet sinä sotkisi nyt asioita, sillä rukoilla voi yksinkin mutta toteuttaakseen Jumalan sanan ja suoran käskyn " että lisääntykää ja täyttäkää maa", niin siihen tarvitaan kyllä kaksi ihmistä.
Vapaakirkon Toiminnallinen Siipi - ylikypsät
Mitenkäs, tälläinen yli viisikymppinen mummeli. Kenenkäs kanssa minä lisäännyn, kun se niin tärkeää tuntuu siellä olevan, ja uskomisen ehto...?
Vai käykö niin kuin Saaralle muinoin teillä siellä vapareissa, että 90-vuotiaskin synnyttää..:::::))))) - juujuups
Asia on niin, että jos olet siihen ikään lisääntymättä mennyt niin mene loputkin ajastasi vaeltaessasi täällä murheen alhossa.
Palauta Jumalalle vehkeet käyttämättömänä ja hyvin huollettuina.
Asia on tietenkin eri jos olet vaikka nuoruudessasi harrastanut edes harjoittelumielessä lisääntymistä niin silloin joudut kadotukseen, sinä sodomiitti.
Vastaus kysymykseesi on että tuskin 90-vuotias voi lisääntyä menestyksekkäästi ja tuloksellisesti mutta jos asiaan paneutuu riittävällä mielenkiinnolla niin ei voida pois sulkea ihmeitten aikaakaan.
Vapaakirkon Toiminnallinen Siipi - Anonyymi
juujuups kirjoitti:
Tottakai me ollaan oikeassa sillä Taivahan Isä on meidän puolella ja me toteutamme myös Hänen tahtoa kokouksissa kuin kokouksien ulkopuolellakin. Ihmettelen sinun sanan valintoja"Ei siihen toisia ihmisiä tarvita.Kaksikin riittää" Ensin ei toisia ihmisiä ja sitten kaksikin ihmistä eli toinen ihminen jo tarvitaan. Kuinkas sitten oikeastaan on? Yksin vai porukassa?
Ettet sinä sotkisi nyt asioita, sillä rukoilla voi yksinkin mutta toteuttaakseen Jumalan sanan ja suoran käskyn " että lisääntykää ja täyttäkää maa", niin siihen tarvitaan kyllä kaksi ihmistä.
Vapaakirkon Toiminnallinen SiipiNo vapiksessako te sitten lisäännytte ?😲
- Antihihhuli
Menkää hoitoon jesarit ei jumalaa saati jeesusta ole olemassakaan!!
- pakura
Siilinjärvellä on komea kivikirkko Evankelisluterilainen . Se riittää. Lahkot on lahkoja. Siihen minut on kasteteessa liitetty ekl ja olen siinä hamaan hautaan asti. Tyrkyttäjät menkää metsään. Jokainen saa valita . Siellä vapaakirkossa voi 200 vuotiaskin synnyttää
- Anonyymi
Kristinusko ois Juutalaisuuden lahko. Hä?
- vapis
Minä ainakin liityn vapikseen.
- menkääsiisjatehkää
Ketään ei kirkko pelasta, ketään ei lahko pelasta, ainoastaan Jeesus pelastaa. Mutta jos tahdot kasvaa uskossasi, uskovien yhteys on tärkeä ja voit ottaa sen, mikä hyvää on ja heittää pois, mikä huonoa on. Minulla on ollut Siilinjärven Vapaakirkossa monia hyviä hetkiä ja siellä nuorena uskovana sain myös hyvää opetusta.
- Alvariinsasama
Luterilaiset oon edelleen kaavoihin kangistuneita ja luulevat olevansa ainoita oikeita uskossaan. Joustavuutta ja mielenavaruutta teille. Ei nykyään ihmisiä jaotella lahkoihin, koska niitä ei ole
- Anonyymi
Onko ne sitten eriseuroja ?
Lue Gal. 5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041