Moikka! Haluaisin kuulla muiden kokemuksia kleinspitzistä ja pomeranianista.
Olen pitkään jo harkinnut koiran hankkimista ja olen harkinnut näiden välillä.. Onko pommissa ja kleinissä muuten eroa kuin koko ero? Luonteessa? Lenkin pituuksissa?
Olen lukenut paljon perustietoa näistä roduista mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia. Olen muuttanut 2 vuotta sitten pois kotoonta ja vanhemmillani on 2 bichon fricetä.
Haluaisin tietää
1. Kuinka pitkiä lenkkejä käytte? kuinka paljon koira vaatii liikuntaa?
2. lähteekö koirasta paljon karvaa muutenkin kuin vain karvanlähtö aikana?
3. Onko arkoja? silleen että pelkää jos ihminen tulee kylään vaikka koirankanssa.
Kleinspitz ja Pomeranian kokemuksia
4
4671
Vastaukset
- Myrsky_repii
Valmistaudu paskamyrskyyn nimittäin huomenna tulee sulle tänne muutama viesti. :D
- ihmeissään
Minkälaista?
- makemispitz
Siteraus spitz kasvattajalta: pomeranian pienin ja tulisin. Kleini mittelin tomeruuden ja pomeranian tulisuuden välivaihe seurakoiramaisin hiukan viileähkö verraten muihin kokomuunnoksiin vaan haukkuilmoitin löytyy koko spitz sarjalaisilta mihin pitää kaupungissa asuessa kiinnittää jo pentuna huomiota ettei hälytä turhasta :)
- kaariina
itsellä on kleinspitzit narttu ja uros.Kyllä nämä pienet aivan ihanat karvaturrit ovat ainakin haukkuherkkiä.Olen myös tavannut kasvattajalla pommin ja hyvin samantyyppinen oli, tietenkin turkin suhteen kleini on helpompi, vaatii vähemmän siistimistä.Kleinspitzistä lähtee karvaa, siihen saat varautua jos tähän päädyt.Lenkkipolulla viihtyy ja minun koirani tykkää protestoida autoihin kun maantiellä liikutaan, vaikea on kitkeä sitä eikä ole täysin saatukaan pois.Minun koirani eivät ole arkoja, vaan vähän aikaa kierreltyään ovat valmiit menemään siliteltäväksi.Itse pidän enemmän kleinistä,vaan sehän on tietenkin jokaisen itse päätettävissä, pommi on pieni ja ketterä ja näin ollen hauskan näköinen.Onnea etsintään ja että se oikea pikkuinen löytyy, kannattaa seurailla kasvattajien kotisivuja ja käydä useamman kasvattajan luona tutustumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196