Kun talo huoltomaalataan niin montakohan päivää on ns. "turvallinen" väli talon painepesun ja maalauksen aloituksen kanssa? Ikinähän ei tiedä jos painepesu jälkeen sataakin vettä paria viikkoa jolloin maalausta ei pääse aloittamaan. Onko tällä merkitystä vai pitäisikö talo pestä uudeleen tuollaisen parin viikon jakson jälkeen?
Painepesu ja maalaus
7
264
Vastaukset
- oletpeltimies
Painepesu ja onko talosi ulkovuoraus PELLISTÄ jos ei niin järki käteen ja oikeitakin ohjeita löytyy ulkovuorimaalaukseen.
- Jytä2242422
Talo on puuverhoiltu, useampikin tarjouksen jättäjä oli taloa painepesemässä. Mikä mielestäsi on oikea puhdistustapa kaikesta paskasta maalipinnasta?
- tiatoo
Ei painepesulla vaan homeenestoaineella joka levitetään seiniin harjalla ja huuhdellaan kevyesti veden ja harjan avulla.
- BauHerr
Minä pesen talot siten, että ensin seinät harjatan puhtaaksi mäntysuovalla ja vedellä. Sen jälkeen seinä huuhdellaan painepesurilla.
Painepesuria tulee käyttää niin, että lika lähtee muttei seinä vaurioidu.
Pesua ei tarvitse tehdä, mikäli talo on maalattu kunnon vanhoilla ja vähemmän ekologisilla maaleilla. Niihin ei ainakaan levä tartu.
Kuivuminen riippuu säästä. Kosteuden tuntee kädellä.
Maalaan, kun on kuivaa. Jos maalaan ruiskulla, niin hieron pintaa myös pensselillä.
Muut saavat maalata ja pestä talojaan niin kuin haluavat, mutta minä toimin näin eikä ongelmia ole ollut. - missäOletNähnytMaalarin
bussin ikkunasta vai elokuvissa?
elokuvissa hän on näyttelijä... - Anonyymi
Talo ei painepestä
- Anonyymi
Kyllä taloa voi painepestä mutta kun pitäisi tietää miten ettei tule vahinkoa. Paras kun ei pese
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798