Hei!
Hain Estonian Business schooliin Tallinnaan ja haastattelut on jo ensikuussa. Onko kellään kokemuksia haastattelusta? Millaisia kysymyksiä ja millainen on englanninkielen tasokoe? Kuinka sujuvalla engalnnilla siellä pärjää jne. ?
Kiitos!
EBS -kokemuksia
3
575
Vastaukset
- 098776n
Tasokoe oli helppo, monivalintaa ja essee. Jos olet hidas tekemään kokeita ylipäätään tai englantisi on ''hidasta'', niin tee tosi nopeasti monivalinnat ja siirry jo esseeseen ja vain jos jää aikaa niin tarkista. Itsellä ei ollut ajan kanssa ongelmia, mutta joillain on ollut kun eivät ole tajunneet että siellä on myös essee.
Kysymykset haastattelussa ovat mm. perus omia vahvuuksia ja heikkouksia, pitää kertoo omista roolimalleista ja missä näet itsesi 10 vuoden päästä. Kysymyksiä tulee aina lisää sinun vastauksiin liittyen joten se menee enemmän sellaiseksi jutusteluksi mikä oli ihan mukavaa.
Ite olen ollut vaihdossa aikoinaan joten itsellä sujuvuus ei enää hirveä ongelma ole ollut, vaikka kieliopillisesti en lahjakkaimpia olekaan. Eiköhän perus englannilla pärjää.- EBS-hakija
Kiitos vastauksesta! Tästä on paljon apua :)
Oletko vielä opiskelemassa vai jo valmistunut? Olisi kiva kuulla myös koulusta kokemuksia :))
- EBS-ehkä
Oliko tuo haastattelu englanniksi? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838