Viihdyttäkää toki selityksillänne miksi uuden Passatin ylivoimainen voitto viiden perhefarkun vertailussa Tekniikan Maailmassa ei ollut ansaittu.
Trollit ja muut kummajaiset
29
54
Vastaukset
- volkkarix
Ikävä kyllä näissä testeissä eivät tule esille laatuun liittyvät asiat, mm. DSG ja TSI-ongelmat
- ansaittuvoitto
No eipä niitä ole tullut vastaan omassa ajossakaan. Ongelmia tulee vastaan lähinnä netissä ja sellaisten esiintuomana jotka eivät edes VW:llä aja.
Että se niistä ongelmista. Passat on kyllä voittonsa ansainnut.
- VW_ylivoimaa
No enpä keksi. Ylivoimainen autohan tuo on.
- kakkapyllerö
vw on paras!
- Ansaittua
Ruotsalaiset ei vaan tykkää.......
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1431405638040.html- OmaValinta
Jos ei tykkää, voi jättää kauppaan.
- NeverVag
No taatusti jää......
- PassatOskari
DSG OLLUT KÄYTÖSSÄNI NIIN KAUAN KUN NIITÄ ON OLLUT. HYVIN PELAA, EI PIENINTÄKÄÄN ONGELMAA YLI 250000KM AJETTUNA. HYVÄ PELI
- parasajaavarmasti
Ei varmaan löydy selityksiä.
- täysinturhaa
No siinä on yksi laatuauto ja 5 euroromua. Eiköhän se huoltokulut ja yleinen luotettavuus sanele sen että yksikään auto noista ei ole halvempi ajaa kuin Mazda. VW:n huoltovälillä kannattaa sitten muistaa lisäkuluna 30L öljyä/30 000km. Opelin ja VW:n pA#kaa takuuta ei oltu huomioitu mitenkään. Toki kuski sen huomioi kun laatikko leviää kahden vuoden jälkeen. Mitä iloa muuten on tuosta testivoitosta kun samanlaisen auton saa puolet halvemmalla eli Skoda? Varmaan testivoiton innoittamat idiootit voi kertoa kokemuksiaan tästä arvasta kolmen vuoden päästä.
- Toyotanylivoima
Näinhän tuo oli eli kyllä nuo eurooppalaiset autot ovat täyttä kuraa. Jatkuvasti pajalla milloin minkäkin vian vuoksi. Itse olisin halunnut lukea, miten uusi Avensis olisi taas testaajien toimesta lytätty alas vaikka se on ollut koko 2000-luvun luokkansa ykkösauto eli kestävin, mukavin, taloudellisin ja ajettavuudeltaan miellyttävän herkkä verrattuna noihin eurotuotteisiin jotka ovat sellaisia kuin ajaisi vanhalla Massey-Fergusonilla.
Omalla rahallahan noita euroromuja ei osta enää kukaan, vaan firman autojahan ne alkavat olla kaikki. Ei nimittäin omalla rahalla ostavan kukkaro kestä sitä korjauslaskujen tulvaa sitten millään. - romujapsit
Toyotanylivoima kirjoitti:
Näinhän tuo oli eli kyllä nuo eurooppalaiset autot ovat täyttä kuraa. Jatkuvasti pajalla milloin minkäkin vian vuoksi. Itse olisin halunnut lukea, miten uusi Avensis olisi taas testaajien toimesta lytätty alas vaikka se on ollut koko 2000-luvun luokkansa ykkösauto eli kestävin, mukavin, taloudellisin ja ajettavuudeltaan miellyttävän herkkä verrattuna noihin eurotuotteisiin jotka ovat sellaisia kuin ajaisi vanhalla Massey-Fergusonilla.
Omalla rahallahan noita euroromuja ei osta enää kukaan, vaan firman autojahan ne alkavat olla kaikki. Ei nimittäin omalla rahalla ostavan kukkaro kestä sitä korjauslaskujen tulvaa sitten millään.Japsiautot ne ovat täyttä kuraa. Niiden myynti laskee jatkuvasti Suomessa. Eivät kelpaa taksikäyttöönkään koska eivät kestä.
- Vw-08
Totta tuo 30 l öljynkulutus, tosin matkaa tarvitsin 150000 km eikä öljynvaihtovälillä tarvittu yhtään lisäysöljyä.
- nimikerkku
Mitkä olivat vertailuautojen hinnat?
- KateusPaistaa
KATKERAA TILITYSTÄ :D KATEELLISEN PUHETTA. Minkä sille mahtaa että paras voittaa testin. Ei ole Fordista eikä Toyotasta mitään vastusta, ai niin, eihän se Toyota edes kelvannut mukaan koko testiin kun on niin ala-arvoinen.
- Kohtuuspilkassa
Äläs nyt. Toyota on aivan kelpo merkki mutta niiden tavara on niin vanhaa ettei niitä voi ottaa mihinkään testiin mukaan. Tuohon ryhmään kuuluva Avensis on jo saattohoito-vaiheessa. Ei sitä voi ottaa mukaan uusien autojen vertailuun.
- EiHyväVaanParas
Näin TM mittasi ja arvosteli:
"Parhaiten maantieajo sujuu VW:lla. Sen ohjaus on tunnokas ja palauttaa hyvin. Auto kulkee suoraan eikä vaadi jatkuvaa kaitsemista"
"Madza ja VW osottautuivat kaupungissa täyden kumpin autoiksi"
"Jarrutusmatkamittauksissa parhaita olivat Ford ja VW"
"Parhaiten väistön selvitti VW"
"VW:n kulutuslukemat olivat käytännönajossa kaupungissa ja maantiellä selkeästi joukon pienimmät"
"VW oli desibelimittarilla mitattuuna hiljaisin, rengasmelu selvästi joukon vaimeinta"
"vW:n tavaratila on selkeästi joukon suurin" - Tiedetään
Jep autohan olisi hyvä jos vaan uskaltaisi ostaa sitten kun se menee ekalta omistajalta takuiden loputtua. Niin ei uskalla ostaa kun TIETÄÄ ja sinäkin TIEDÄT dsg ja tsi ja 2l tdi koneiden pahat ongelmat.
harmi sillä auto on hyvä mutta niin kuten sinäkin tiedät EPÄLUOTETTAVA JA KALLIS KORJATA.
Kumpa saisivat lladun kuntoon niin saisin minäkin 4morion mallisen hyvän auton muta nyt ajetaan subarulla ja toimii!- hyväpeliuui
"TIETÄÄ ja sinäkin TIEDÄT dsg ja tsi ja 2l tdi koneiden pahat ongelmat."
Minä tiedän kahden TSI:n ja DSG omistajana että ne ovat todella hyviä ajaa ja huolettomia pelejä.
- ZAZ-xxx
Höh! Passat oli vertailun ylivoimaisesti kallein auto. jos muille valmistajille annettaisiin mahdollisuus parantaa omaa tuotettaan Passatin hintaiseksi, eipä Volkkari olisikaan enää ykkönen. Voitto siis ei ollut ansaittu.
- mennään_faktoilla
Onko katkeran ihan pakko valehdellakin?
Vertailuautojen hinnat:
Mondeo 48585€
Passat 44717€
Peugeot 508 42702€
Mazda 6 41672€
Insignia 37001€
Ainoat merkittävästi muista poikkeavat puoleen tai toiseen olivat Mondeo ja Insignia. Yli 9000€:n lisävarusteetkaan eivät tuoneet Mondeolle vertailuvoittoa. Insignia ei loistanut juuri missään, mutta on ylivoimaisesti halvin. - ZAZ-xxx
Vastalause hylätty!
- rahallaeisaa
Saisiko noihin halvempiin lisärahalla hiljaisempaa/parempaa kyytiä, isompaa tavaratilaa tai pienempää kulutusta. Näissä ominaisuuksissahan VW pesi muun porukan.
- ZAZ-xxx
Äänieristys, ilmajousitus, kattoboksi ja spoileri. Ja vielä jää rahaakin!
- syöjajuo
Avatkaa jo silmänne hei! Testinhän voittaa tasan tarkkaan sen autonvalmistajan auto, jonka piikkiin testilehden toimittajat käy syömässä ja dokaamassa. Ei siinä sen kummenpaa syytä ole.
- keittiön_kautta
No tulihan se vainoharhainen terokin esiin!
Et arvaakaan kuinka paljon Mazda on testaajia kestinnyt, silti ei pärjännyt kovinkaan hyvin parempiensa seurassa. - TeroPääPensaassa
Ja sillä että auto on mitatusti hiljaisin, vie vähiten löpöä, suurin tavaratila ja pysähtyy lyhyimmällä matkalla ei varmaankaan ole mitään tekemistä asian kanssa?
Käy ajamassa Passat niin ymmärrät itsekin miten hyvästä autosta on kysymys.
Tietenkin jos haluaa pistää pään pensaaseen ja elää uskojensa maailmassa niin sillehän ei mitään voi.
- aasdasdasdasd
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1431405638040.html
Hyvä auto niin kauan kuin toimii, joka ei ole yleensä kauan. Tietysti jos ostat dieselinä ja manuaalivaihteistolla voi se jotain kestääkin.- SääliksiKäy
Tyypilline Tero. Ainoa ilo autoilussa on odottaa jonkun toisen auton hajoamista. Aika säälittävä elämäntilanne.
Varsinkin kun ne Teron kadehtimat autot ovat oikeassa maailmassa varmatoimisia pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 651050
- 107960
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70903Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54885- 43873
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30838KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9828Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779