Missä vika kun takalasin pyyhin ei toimi Vm. 2004 yariksessa?
vinkuu ollessaan on-asennossa, mutta ei liiku.
takalasin pyyhin ei toimi
12
2564
Vastaukset
- rtyveretr
Akseli on löystynyt siitä sulan varresta, kiristä.
- rkh5
Ei ole mistä kiristää :(
- rkh5
Ei ole näkyvissä mitään mitä kiristää.
- jwherdxnuh
Ei siinä olekkaan mitään kiristettävää, tässä uusi ohje : Laita pyyhkimen varsi kunnolla kiinni akseliin.
- rkh5
Liikkuukin ainoastaan vasemmalta oikealle, muttei palaudu. Ruuvi niin tiukassa ettei pääse sisälle.
- Omillesivuille
Eipä ole mitään vikaa. Tämä on taas joku Volsu-Volle provoilemassa
- lskfjsdkdjl
muovinen paska, pelkkä varustelistan täydennys eikä mikään oikeasti käyttökelpoinen laite.
- EttäMissäSyy
"Missä vika kun takalasin pyyhin ei toimi Vm. 2004 yariksessa?
vinkuu ollessaan on-asennossa, mutta ei liiku."
Minulla se pulma, että valoista kun lähtee, niin pölähtää höyheniä. Nuo pyyhkijät liittyvät asiaan sillä tavalla, että jos niitä käyttää, niin enemmän vaan pöllyää höyheniä. Ja vinkumista kuuluu. Siihen ei tarvitse edes käyttää pyyhkimiä.- ettämistäjohtuu
Täälä justii se sama! Jos vähänki ronskimmin kierrättää, ennen valojen vaihtumista ja sitten kytkin ylös, niin älytön höyhenpilvi pölähtää taakse. Eihän se mene Yaris rikki tämmöisestä?
- kanankaivo
suuttimesta lentää tervaa silloin kun höyhenet pölähtävät, onko tämä normaalia?
- OnkoSiihenLupaa
kanankaivo kirjoitti:
suuttimesta lentää tervaa silloin kun höyhenet pölähtävät, onko tämä normaalia?
Minä onneton menin semmoisen mallin konepellin avaamaan. Siellä oli konetilassa hämmästynyt kana. Katseli minua pää kallellaan. Se kana oli välityksien kautta kytketty voimanlähteeksi. Selvästi oli elvytyksen tarpeessa kun oli menty taitamattomasti kierrättämään risteyslähdöissä. Ei ihme, että höyheniä pölisee!
- rtvwerv
Akseli on irronnut moottorin vaihteen rattaasta, laita kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797