ihastuminen

sömpöti

On nykyään tosi vaekeeta käyä reenaamas koska olen voimakkaasti ihastunut erääseen naiseen. Painijaan semmoseen. Onko kenellekkää muulle käynny vastaavaa. Ny nimittäin kaivattais vertaistukea!

15

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sömpöti

      Itse olen siis miäs

    • asian_tuntija

      Teippaa lerssi reiteen ja piä verkkahousui jalas nii kukaan huomaa mitää :)

      • sömpöti

        kiitoksia neuvosta! Osaatko sanoa mitä muuta minun kannattaisi tehrä?


      • toinenlajimuttasamacase

        Kannattais pyytää puhelinnumero. Sillähän siitä pääsee. Et ole ihan ensimmäinen etkä viimenen joka treenikaveriin ihastuu. Ei siinä ole mitään pahaa, ihan normaalia elämää.

        Nimimerkillä: kokemusta on ja kolme lasta siitä hyvästä ja onnellinen elämä.


      • sömpöti
        toinenlajimuttasamacase kirjoitti:

        Kannattais pyytää puhelinnumero. Sillähän siitä pääsee. Et ole ihan ensimmäinen etkä viimenen joka treenikaveriin ihastuu. Ei siinä ole mitään pahaa, ihan normaalia elämää.

        Nimimerkillä: kokemusta on ja kolme lasta siitä hyvästä ja onnellinen elämä.

        Hyvä, että sinulla kävi noin upeasti! Minäpä kysäsen seuraavissa treeneissä!


      • ASFGHJKLÖLK

        hahaha kuka nyt rumiin ruttukorvaisiin naisiin voisi ihastua :DDD


      • sömpöti
        ASFGHJKLÖLK kirjoitti:

        hahaha kuka nyt rumiin ruttukorvaisiin naisiin voisi ihastua :DDD

        Tämä kyseinen nainen ei ole rumaa nähnytkään. Päinvastoin hän on todella kaunis. En ole ikinä nähnyt kauniimpaa.


      • Lahoolehmiis
        ASFGHJKLÖLK kirjoitti:

        hahaha kuka nyt rumiin ruttukorvaisiin naisiin voisi ihastua :DDD

        Jaaha. Täällä on taas joku persnaamainen suomalainen ämmä aukomassa päätään.

        Terkuin,

        Ei ruma, eikä ruttukorvainen, painijanainen


      • Häööö
        sömpöti kirjoitti:

        Tämä kyseinen nainen ei ole rumaa nähnytkään. Päinvastoin hän on todella kaunis. En ole ikinä nähnyt kauniimpaa.

        No, onnea yrityksellesi.

        Katso sitten vaan, että jos saat pakit, niin et ala kiukuttelemaan. Mikään ei ole niin perseestä kuin salilla kiukutteleva ja vittuileva mies, kun vastapuoli ei olekaan kiinnostunut.

        Ja OTA ONKEESI ENSIMMÄISELLÄ YRITYKSELLÄ. Älä vonkaa seuraavaa kahta vuotta.

        Nimim. Judo-seurassa nähty...


      • sömpöti
        Häööö kirjoitti:

        No, onnea yrityksellesi.

        Katso sitten vaan, että jos saat pakit, niin et ala kiukuttelemaan. Mikään ei ole niin perseestä kuin salilla kiukutteleva ja vittuileva mies, kun vastapuoli ei olekaan kiinnostunut.

        Ja OTA ONKEESI ENSIMMÄISELLÄ YRITYKSELLÄ. Älä vonkaa seuraavaa kahta vuotta.

        Nimim. Judo-seurassa nähty...

        Kiitos neuvoista! Mukavaa, että ihmiset ovat valmiita auttamaan miestä hädässä!


      • sömpöti

        Uuh tänää meikäläine keräs kaeken rohkeutensa ja kysyi tältä ainaki suome muan kauneimmalta naiselta puhelinnumeroa. Nainen totesi että antaa numeronsa vaein semmosel joka päihittä teikäläise kuntopainis. Hävisin. Nyt meinaa viina viä miestä joka haesee hiestä.


    • höpstä

      Eiku reenaamaan :D

      • ykspervo

        Ite taas näin nelekytäkaks vuotiaana miähenä oon ihastunu yhteen 17 vuotiaaseen naikkoseen. Sus siunakkoo miten hyvä takamus hänellä onkaan. Kerran pääsin painimaan mattopainia häne kanssaa. Aah! Munani on aina pystyssä ku muistelen tuota kokemusta!
        Harmi ku oma vaimo on vähä lässähtäny.


      • Likainensikareerer
        ykspervo kirjoitti:

        Ite taas näin nelekytäkaks vuotiaana miähenä oon ihastunu yhteen 17 vuotiaaseen naikkoseen. Sus siunakkoo miten hyvä takamus hänellä onkaan. Kerran pääsin painimaan mattopainia häne kanssaa. Aah! Munani on aina pystyssä ku muistelen tuota kokemusta!
        Harmi ku oma vaimo on vähä lässähtäny.

        Suksi v*ttuun salilta. Tollaisia ei kaivata yhtään meille, Taekwondopiireissähän teitä on riittänyt....


      • sömpöti

        Voe mahoton. Tämä ihastumisen tunne se ei ota laantuakseen. Pitänee juua lissää viina. Täss ois itseasia biisi mun ihastukselle jos hän tätä sattuu lukemaan:
        Tämä jäärä funtsii mikä voekaan olla ihastuksen määrä. Kun sun silimäs näin olin ymmälläin. Tuoksusi silikkaa kukkaa voe ku tulisit mun mukkaa. Sä oot silikkaa taikaa sun kanssas haluisin viettää aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe