On nykyään tosi vaekeeta käyä reenaamas koska olen voimakkaasti ihastunut erääseen naiseen. Painijaan semmoseen. Onko kenellekkää muulle käynny vastaavaa. Ny nimittäin kaivattais vertaistukea!
ihastuminen
15
200
Vastaukset
- sömpöti
Itse olen siis miäs
- asian_tuntija
Teippaa lerssi reiteen ja piä verkkahousui jalas nii kukaan huomaa mitää :)
- sömpöti
kiitoksia neuvosta! Osaatko sanoa mitä muuta minun kannattaisi tehrä?
- toinenlajimuttasamacase
Kannattais pyytää puhelinnumero. Sillähän siitä pääsee. Et ole ihan ensimmäinen etkä viimenen joka treenikaveriin ihastuu. Ei siinä ole mitään pahaa, ihan normaalia elämää.
Nimimerkillä: kokemusta on ja kolme lasta siitä hyvästä ja onnellinen elämä. - sömpöti
toinenlajimuttasamacase kirjoitti:
Kannattais pyytää puhelinnumero. Sillähän siitä pääsee. Et ole ihan ensimmäinen etkä viimenen joka treenikaveriin ihastuu. Ei siinä ole mitään pahaa, ihan normaalia elämää.
Nimimerkillä: kokemusta on ja kolme lasta siitä hyvästä ja onnellinen elämä.Hyvä, että sinulla kävi noin upeasti! Minäpä kysäsen seuraavissa treeneissä!
- ASFGHJKLÖLK
hahaha kuka nyt rumiin ruttukorvaisiin naisiin voisi ihastua :DDD
- sömpöti
ASFGHJKLÖLK kirjoitti:
Tämä kyseinen nainen ei ole rumaa nähnytkään. Päinvastoin hän on todella kaunis. En ole ikinä nähnyt kauniimpaa.
- Lahoolehmiis
ASFGHJKLÖLK kirjoitti:
Jaaha. Täällä on taas joku persnaamainen suomalainen ämmä aukomassa päätään.
Terkuin,
Ei ruma, eikä ruttukorvainen, painijanainen - Häööö
sömpöti kirjoitti:
Tämä kyseinen nainen ei ole rumaa nähnytkään. Päinvastoin hän on todella kaunis. En ole ikinä nähnyt kauniimpaa.
No, onnea yrityksellesi.
Katso sitten vaan, että jos saat pakit, niin et ala kiukuttelemaan. Mikään ei ole niin perseestä kuin salilla kiukutteleva ja vittuileva mies, kun vastapuoli ei olekaan kiinnostunut.
Ja OTA ONKEESI ENSIMMÄISELLÄ YRITYKSELLÄ. Älä vonkaa seuraavaa kahta vuotta.
Nimim. Judo-seurassa nähty... - sömpöti
Häööö kirjoitti:
No, onnea yrityksellesi.
Katso sitten vaan, että jos saat pakit, niin et ala kiukuttelemaan. Mikään ei ole niin perseestä kuin salilla kiukutteleva ja vittuileva mies, kun vastapuoli ei olekaan kiinnostunut.
Ja OTA ONKEESI ENSIMMÄISELLÄ YRITYKSELLÄ. Älä vonkaa seuraavaa kahta vuotta.
Nimim. Judo-seurassa nähty...Kiitos neuvoista! Mukavaa, että ihmiset ovat valmiita auttamaan miestä hädässä!
- sömpöti
Uuh tänää meikäläine keräs kaeken rohkeutensa ja kysyi tältä ainaki suome muan kauneimmalta naiselta puhelinnumeroa. Nainen totesi että antaa numeronsa vaein semmosel joka päihittä teikäläise kuntopainis. Hävisin. Nyt meinaa viina viä miestä joka haesee hiestä.
- höpstä
Eiku reenaamaan :D
- ykspervo
Ite taas näin nelekytäkaks vuotiaana miähenä oon ihastunu yhteen 17 vuotiaaseen naikkoseen. Sus siunakkoo miten hyvä takamus hänellä onkaan. Kerran pääsin painimaan mattopainia häne kanssaa. Aah! Munani on aina pystyssä ku muistelen tuota kokemusta!
Harmi ku oma vaimo on vähä lässähtäny. - Likainensikareerer
ykspervo kirjoitti:
Ite taas näin nelekytäkaks vuotiaana miähenä oon ihastunu yhteen 17 vuotiaaseen naikkoseen. Sus siunakkoo miten hyvä takamus hänellä onkaan. Kerran pääsin painimaan mattopainia häne kanssaa. Aah! Munani on aina pystyssä ku muistelen tuota kokemusta!
Harmi ku oma vaimo on vähä lässähtäny.Suksi v*ttuun salilta. Tollaisia ei kaivata yhtään meille, Taekwondopiireissähän teitä on riittänyt....
- sömpöti
Voe mahoton. Tämä ihastumisen tunne se ei ota laantuakseen. Pitänee juua lissää viina. Täss ois itseasia biisi mun ihastukselle jos hän tätä sattuu lukemaan:
Tämä jäärä funtsii mikä voekaan olla ihastuksen määrä. Kun sun silimäs näin olin ymmälläin. Tuoksusi silikkaa kukkaa voe ku tulisit mun mukkaa. Sä oot silikkaa taikaa sun kanssas haluisin viettää aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957