Harkitsen avopuolisoni kanssa whippetin pennun hankintaa kesän aikana. Haaveena olisi puhtaasti kotikoira, jonka kanssa voisi heittää pidempääkin lenkkiä halutessaan, mutta isompi harrastaminen ei ole kummallakaan mielessä. Asustelemme urheiluopiston läheisyydessä ja toimimme molemmat liikunnanohjaajina, joten lenkkimaastot ovat hyvinkin kunnossa. Koira olisi ensimmäinen oma koira kummallekin, mutta molempien perheessä on kuitenkin ollut koira lapsia ollessamme. Omassa perheessäni koirana oli myös whippet, ja olen päässyt tutustumaan rotuun myös tuttavani kautta jolla oli oma vipukka. Rotu on siis itsellä ollut mielessä jo kauan omasta koirasta haaveiltaessa. Kaipailisinkin siis vinkkejä ja vastauksia näihin kysymyksiin whippetin omistajilta ja myös kasvattajilta:
Miten whippet sopii ensimmäistä omaa koiraa hankkivalle?
Oppivatko helposti, eli onko helppo kouluttaa näin ensikertalaisen näkökulmasta?
Onko hyviä vinkkejä mistä pentu kannattaisi ostaa?
Whippetin pentu ensimmäiseksi omaksi koiraksi?
Pentuamatööri
0
117
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598