Eli voiteko laittaa erilaisia kompakysymyksiä/arvoitusksia tähän esim. Menet rannalle vastaan tulee kaksi mummoa jotka molemmat kantavat säkkiä. Kummassakin säkissä on 7 kissaa joilla jokaisella on 2 pentua. Kuinka monta tassua/jalkaa on menossa rannalle?
Vastaus: 2 jalkaa
Kompakysymyksiä
6
2053
Vastaukset
- MrJuha82outolintu
Hah hyvä kompa=)
- enema_Ruth
http://www.gutenberg.org/cache/epub/31144/pg31144.html
Tuolta löytyy kirja SUOMEN KANSAN ARWOITUKSIA. Voi olla vähän vanhanaikaisia (vanhaa suomea, niin eihän siitäkään ota tolkkua). - Oooh.....123
- ldfogjoidfjöio
Kumpi ja kampi tappeli? Kumpi voitti?
- tyytyväinenffg
Viittu
- Minä221
- Millaiseksi tulee italialainen sotamies pudotessaan Punaiseen mereen?
V: Märäksi
-Mies käveli suolla. Hän kuuli suorastaan kaunista linnunlaulua. Mikä lintu oli kyseessä?
V: Suorastas
- Auto ajaa joen yli. Mitä joelle tapahtuu?
V: Joe kuolee
- Mikä lintu voi lentää korkeammalle, kuin maailman korkein vuori?
V: Vuoret ei lennä
Tossa nyt pari vastausten kera :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913