Äitin väkivalta :/

Mincalå

Tääl kirjottaa 12v tyttö joka pelkää äitiään, äitini on tänään haukkunut ja lyönyt mua ihan tarpeeks :/ "oot laiskan saamaton paska!" "oot yhtä paska kun seinä" Se hullu on hakannu mun siskon joka on täyttäny juuri 18 ja mut... Ny te mietitte mis isä mut iskä ei kiinnosta yhtään :/ yks pahin on etten saa syödä enkä juoda vaan sillonku se päättää :/ mitä mä teen :/? En haluu kouluu mennä juttelee Kellekkää kun oon tullu niin araka äitin kohtelusta /: onko mitää paikkaa netissä mille pääsis puhuu :/ OON tosi kiitollinen jos joku kertoo mitä teen :/ iskä on 4kk loma matkallakin /:

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åppp

      Anteeks kirjotus virheet kun kirjotin nopeeta ja kännykällä :/

    • helatorstai

      Mene kouluterveydenhoitajalle ja kerro, sieltä neuvotaan ihan varmasti.

    • tiinu79

      Moikka,

      Hyvä kun haet apua, sinun ei tarvitse kokea huonoa kohtelua.

      Mannerheimin Lastensuojeluliitolla on Lasten ja nuorten puhelin, jossa neuvotaan mistä saat apua. Jos et halua soittaa, voit laittaa viestin sen nettikirjepalveluun, joka löytyy sivulta mll.fi (klikkaa etusivulta kohtaa 'Lasten ja nuorten puhelin'). Sieltä vastataan sinulle.

      Toivottavasti saat pian apua. Kaikkea hyvää sinulle ja tsemppiä!!

      Terveisin Tiinu

    • Asasawert

      Hae apua! Joku sellainen aikuinen (koulussa, sukulainen, naapuri) johon voit luottaa, kerro hänelle. Tai sitten tuo Mannerheimin lastensuojeluliitto auttaa, soita sinne.

      Tsemppiä todellakin!

    • äidin-luonnevika

      Kerron tapauksen, jossa äiti jatkuvasti kiusasi ja nöyryytti ainoaa tytärtään muutaman vuoden iästä alkaen. Näin tapahtui, kun veljet ja isä eivät olleet paikalla. Isän tultua kotiin äiti usein valehteli, mitä pahaa tytär oli taas tehnyt ja vaati risua. Joskus isä uskoi, mutta löi risulla niin kevyesti, ettei sattunut.
      Kerran talvella äiti pisti tytön puolipukeissa moneksi tunniksi ulos kovaan pakkaseen eikä päästänyt sisään, vaikka tytär kuinka rukoili.
      Alle kouluikäinen tytär pelastui Lastenlinnan sairaalassa, kun isä toimitti kuumeisen, tajuttoman tytön sinne. Isä ei tiennyt äidin touhuista ja tuskin olisi uskonut, jos tytär olisi osannut puhua siitä.
      Äiti oli kotiäiti monta vuotta, mutta hankki myöhemmin hyvän työpaikan ja oli mm. sosiaalilautakunnan jäsen.
      Lastenneuvolan terveydenhoitaja todennäköisesti epäili kaltoinkohtelua ja kävi tytön kotona silloin tällöin vuosien ajan, vielä lukioaikanakin. Niinä aikoina asioihin ei herkästi puututtu, varsinkin kun isäkin oli arvostettu ja pidetty paikkakuntalaisten keskuudessa.
      Äiti oli kaksinaamainen. Nykyään erilaisia luonteita tunnistetaan paremmin. Joskus koko perhe tarvitsee esim. terapia-apua.
      MIELESTÄNI SINUN EI PIDÄ JÄÄDÄ YKSIN. Asiasta on varmasti vaikea puhua. Joskus arkuus ja häpeän tunne vaikeuttavat kertomista. TIEDÄ JA USKO, että ongelmia on monenlaisissa perheissä, rikkaissa ja köyhissä, korkeasti ja vähemmän koulutetuissa
      Mannerheimin lastensuojeluliitossa on osaavia ihmisiä. Kouluterveydenhoitaja varmasti pystyy auttamaan. Sinun elämäsi on sinun.

    • entinenlapsi

      Totta tuo jos lapsi ei kykene itse asioita kertomaan joutuu äidin kohtelua kokemaan niinkauan kuin osaa siitä puhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe