Onko kokemuksia firmasta Stop rust, joka on Kyläsaarenkadulla Helsingissä?
Miten kaikki sujui? Olitko tyytyväinen?
Vai suositteletko jotain muuta firmaa pääkaupunkiseudulla ?
Stop rust firmasta kokemuksia?
13
6691
Vastaukset
- tuoreeseenpeltiin
Mitä nyt mummo siellä vähän sekoilee!
- Jarppa1122
http://www.autouutiset.com/muut-uutiset/212-vuoden-2012-ruoste-expertti-valittu
Eköhän tää puhu puolestaan. Vien oman autoni... tosin vaan alustapesuun. - jeppe61
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1985328018226562&id=154757404616975&__xts__[0]=68.ARCg--bYCEUpaAMTuryoSmdP6nY6txKyXf41Nf2Yy-YA0CyAg7Pc-R
Ei hyvä - Geed
2015 suojautin ceedini vm 08.Täys suojaus silloin.Sain katsasruksessa ja korjaamolla maininnan alustan hyvästä kunnosta.Nyt 2019 vuotta täydennys suojaus.Suolatut tiet ja kesämökki reissuilla huonohkot hiekkatiet kuluttavat.Pidän autoani pitkään ja ruostevauriot ei kiinnosta-se on autolle tuhoisaa.Ei ole halpaa mutta onko hitsaus hommat.Tai käytä vuosi pari ja vaihda?
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Suojautin autoni täysturvakäsittelyllä.Kun kävin hakemassa autoni ajelin sitten kotia ja tarkistin että onko auto puhdas.Eipä ollut,joka puolella auton koria käsittelyaineen
roiske täpliä.Eli auton pesu käsittelyn jälkeen tehty tod.huonosti.Noutaessa kysyin myös että kärsiikö pestä käsiteltyjä alueita painepesurilla.Sanoi että kyllä voi pestä.No,sekin saamassani autonhoito kansiossa mainitaan että ei pidä pestä vesijohtopainetta suuremmalla paineella.Kannattaa pitää mielessä jos autosi suojautat.Eli,en ole tyytyväinen em.asioiden takia ja jäi mietityttämään tulikohan ruostesuojaus tehtyä kaikilta osin asiallisesti.Tehty mikä tehty,aika näyttää työn laadun. - Anonyymi
En suosittele tätä firmaa kenellekkään !Kannattaa tutkia tarkkaan onko autonne kunnossa käsittelyn jälkeen.
- Anonyymi
Käytin auton siellä vuonna 2007. Vaihdoin auton uuteen 2020. Ei ollut ruostetta mutta tekniikka alkoi olla jo vähän finaalissa. Uuteen autoon teetin tuplaturva-suojauksen. Itse olen sitä mieltä että ruostesuojauksella auton pellit kestävät sen aikaa mitä tekniikkakin.
- Anonyymi
Autoketku tehtaat laittasivat hiukan sinkkiä joukkoon ei tarttis myrkkyjä sumutella?😭🤣😅😂
- Anonyymi
Alusta loppuun moitteetonta toimintaa.
Klaus Bremer - Anonyymi
Vanha ketju, mutta päivitystä aiheeseen: kyläsaaren StopRust on mielestäni edelleen autokorjaamo, jonne kenenkään ei kannata viedä autoaan käsiteltäväksi. Vein omani vähän aikaa sitten sinne ruosteenestokäsittelyyn ja eihän siitä kalua tullut: itse ruosteenesto käsittely on varmaan ok, mutta muoviosien asennus järkyttävän epäammattitaitoista. Valitusta kehiin ja korjasivat kyllä puutteet enemmän tai vähemmän hyvin.
- Anonyymi
Sama täällä ei missään nimessä tuonne enää ikinä !
- Anonyymi
Hyvä firmä, erittäin perusteellinen, kohtuuhintainen ja hyvin tehty suojaus uuteen Toyotaani. Asiakkaana sain hyvän esittelyn työstä, aikataulut ja kaikki luvattu piti paikkansa.
Hienoa, että on vielä tällaisia hyvään laatuun satsaavia suomalaisvdtoisua firmoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848