Eilen seon pihalla oli kaksi nahkaliiveihin sonnustautunutta miestä. Heillä oli intiimihetki meneillään ja kielisuudelmia sekä pakaroista puristelua oli puolin ja toisin. Toinen miehistä oli silminnähden humalassa ja toiselta maha roikkui paidan alta. Pöhöttyneet kasvot oli kuin pullataikinaa jonka seassa paloi tupakka. Itse tankkasin autoani. Oli kiva kertoa että mistä oli kyse, kun poikani (6v) alkoi kyselemään miksi noi miehet pussaili?
Sopimatonta käytöstä.
Ihme touhua.
11
373
Vastaukset
- suvakkivajakki
Pitäähän nyt maanviljelijöiden rentoutua, ennen kuin alkavat rankat hyvää vakoon bileet.
- KolaJallu33
Eihän täällä ole viljelijöitä kuin muutama, nekin ihan eri lailla miehekkäitä. Ohikulkumatkalla purkivat himojaan, enne saapumistaan määränpäähän, sateenkaari-Porvooseen.
- Dr.Davidson
Oliko niillä Harleyt?
- Moikca
Ei. Mercuryt persuksissa putputtivat menemään.
- nahkatrehvit
oli varmasti ROKKI GALLET TAI pantiittipojat
- vilju
Homostelu on korotettu samanveroiseksi kuin normaali seksi, joten ei siinä, mitään kakistelemista ole.
- sellainen.tapaus
Siinä on jälleen pari vakavasti kehitysvammaista ollut asialla.
Roikkumaha varmaan ammatiltaan poliisi. - kukkienkukkass
50v. päästä mennäänkin sitten jo pikkupoikien kanssa naimisiin. Antaa kaikkien kukkien kukkia!
- mckyy
Ne oli kyyn poikia. Itsekin näin nuo nahkaliivimiehet seolla. Tukatkin oli ponnarilla niinkuin naisilla. Suutelivat toisiaan. Liiveissä luki KYY1%. Taisi suutelun jälkeen löysä kyykäärme jäykistyä ja luikahtaa kerhotiloissa kireään kakkoseen.;))))
- Myllymäenpirtti
Pitääkö seota seolla omistatko sen se hiekkapuhaltaja.
- PrklstanaPoltinKirkn
Kokkoko kokosi koko seon? Hiekkapuhaltaja puhalsi sen seon! Se se on sen seon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171039124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2212058Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231873- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491094Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59939Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862- 164858