Huomioikaa sitten että tämä on tehty yläastelaisen näkökulmasta...
Aamulla mennessäni kouluun mietin että mitäköhän Riikalla olisi tänään päällään, yleensä hänellä oli musta paita ja tiukat farkut. Riikalla oli punaiset hiukset ja siniset silmät, jotka olivat todella kauniit. Riikka ja minä olimme hyviä kavereita, mutta epäonnekseni vain kavereita. Olisin halunnut olla hänelle enemmän kuin vain kaveri, mutta Riikka piti sen tiukasti kaverilinjalla. Yöni menivät hänen kuvittelemiseensa ja käteen vetämiseen. Joka aamu mennessäni kouluun mietin, että voisiko tänään olla asiat toisiin, ja aina sain pettyä. Ensimmäisellä tunnilla meillä oli ruotsia. Riikkaa ei näkynyt kun tunti alkoi, ja kerkesin jo harmitella sitä, ettei Riikka ollut tänään koulussa. Mutta sitten hän tuli, myöhässä, mutta tuli kuitenkin. Hänellä oli sinä päivänä poikkeuksellisen tiukka toppi ja lyhyt hame. Sen sijaan että olisin kuunnellut opettajaa, katselin häntä. Riikka katsoi minuun jolloin käänsin katseeni nopeasti pois hänestä. Vähän ajan päästä rupesin katsomaan hänen rintojaan jotka olivat isot ja muodokkaat. Kuvittelin rakastelevani hänen kanssaan hänen kotonaan. Riikka huomasi katseeni ja kuiskasi minulle "Tule tunnin jälkeen takapihalle." ajattelin että sen oli pakko olla pilaa mutta menin kuitenkin. Ja siellä Riikka oli odottamassa minua. Riikka sanoi "Näin miten sä katoit mua tunnilla, haluisitko kattoa lähempääki?" hämmästyneenä en ensin meinannut osata muuta kuin änkyttää mutta sitten sain sanottua "Joo tietenkin" Riikka veti käteni hänen rinnalleen samalla kun hän rupesi suutelemaan minua. Riikka kosketti kielellään huuliani jolloin hämmästyin totaalisesti. Riikka veti minut puskaan ja käski minun ottaa housuni pois. Minä tietenkin tottelin häntä ja otin housuni pois, jolloin paisunut elimeni pullahti pois alushousuistani. Riikka otti elimeni suuhun ja imi sitä innolla jota en voinut uskoa todeksi kun otti huomioon että Riikalla ei voinut olla hirveästi kokemusta seksistä, ja hän piti suihinottoa nolona ja naista alentavana. Minä hieroin Riikan rintoja samalla kun hän liikutteli esinahkaani edestakaisin. Otin riikan paidan pois ja huomasin että hänellä ei ollut rintaliivejä päällä ollenkaan. Otin Riikan rinnan suuhuni, jolloin Riikka ynähti hiljakseen. Jatkoin suutelua alaspäin ja otin hänen hameensa pois. Riikalla oli pienen pienet stringit jalassa ja otin nekin heti pois. Avasin Riikan haaroja vähän ja näin hänet herkullisen näköisen pillunsa. Päätin kumminkin kiusata Riikkaa vähäsen joten suutelin Riikan reisiä ja mahaa, mutta pyhimpään en koskenut, vielä. Riikan hengitys oli jo huohotusta ja hän vaati minua aloittamaan nuolemisen. Minä aloitin mutta koska se oli ensimmäinen kertani niin eihän siitä paljon mitään tullut aluksi, mutta kun sii´hen tottui niin se oli erittäin mukavaa sekä minulle että selvästi myös Riikalle. Riikka rupesi jo huutamaan että nyt hän laukeaa ja silloin lopetin. Riikka vaati minua jatkamaan mutta pyörittelin vain päätäni. Sitten sanoin hänelle että hän menisi kontalleen nurmikolle, jonka hän tekikin. Sitten kysyin että nainko perseeseen vai pilluun, siihen Riikka vastasi että mitä vain, kunhan vaan saan orgasmin nopeasti! No otin entisestään paisuneen elimeni ja tungin sen Riikan pilluun, samalla hetkellä Riikka huokaisi erittäin kuuluvasti, jolloin pihalta kuului ääni, kuka siellä?!? Me puimme Riikan kanssa nopeasti päälle ja kiersimme toista kautta takaisin koulun pihalle, jolloin huomasimme että olimme jo myöhässä tunnilta. Viimeiseksi Riikka vain sanoi että tulen koulun jälkeen teille, niin hoidetaan homma loppuun!
Tämä oli minun aivan ensimmäinen yritelmä koskaan, joten tätä saa arvostella aika rajusti, että kirjoitanko lisää vaiko enkö?
Koulupojan unelma
14
4072
Vastaukset
- kalle
tässä oli aika jännä tunnelma tosiaan:)
mutta juttu olisi vielä parempi kun hiot kielivirheet pois ja kappalejaon mukaan. tällasilla pikkuseikoilla on väliä vaikka ne vähäpätöisiltä tuntuisivatkin- Olli
Kalle on todellakin oikeassa!
- Sarkku
Moikka!
Oli kiva lukea vaihteeksi "nuoren pojan" kuten kerroit näkövikkelistä tällästä tarinaa. Kirjoita ihmeessä lisää, mutta laita vähäsen kappale jakoa niin on paljon helpompi lukee ja tulee vielä paremmin sun sanoma perille....
Oot varmastikkin kuullut siitä vaikka kuinka paljon jo opelta koulussa mutta se on yllättävän iso asia ja älä ota tätä semmosena jankutuksen kannalta.
Mulla on ittelläni ollut sama juttu mutta nytte osaan jo käyttää sitä hyväkseni ku kirjoitan tarinoita.
Kiitos vielä ja hyvää kevään jatkoa sulle - Joo-o
just just tosi hyvä tarina kokas tuut mun tykö ja pannaa....???? mistäs oot ???Juups mut kirjotel takas taisiis maillaaa
- Naku Ankka
No tota... On sulla kans jutut.. ei siis millään pahalla tai mitään...
- PoJu-fani
Niin no ihan ok,hieman outo mutta joo jatka vaan
- Naku Ankka
Ihme porukkaa...=) siis ihan hyväl vaan.. nut toi todellaki oli eka yritelmä ikinä...
- Mr.Wizard
Henkilökohtaisesti pidin tarinaasi ihan mielenkiintoisena ja olihas se ihan kiva lukeakkin..
Varsinkin tuo näkökohta että ole ylä-asteelainen toi vaihtelua...
Jatka samaan malliin..- Naku Ankka
Joo no tota... Kiitoskiitoskiitos*poistuu kumarrellen*
- Mr.Wizard
Naku Ankka kirjoitti:
Joo no tota... Kiitoskiitoskiitos*poistuu kumarrellen*
Ole hyvä vain...
Kiitos jutustasi
- iloinen:)
Ohhoh! Tosta ei kyllä enää juttu parane! Tai siis paraneehan se kun vähän fiksaat kirjotusta ja silleen. Mä ihan samaistuin tarinan henkilöön:D Lisää! Kansa vaatii jatko-osan!!!:)
- Naku Ankka
No ohhoh!! Ettei vaan ois pientä nuoleskeluu toi tollanen... Mutta erittäin otettu olen...=) Toi oli eka noin myönteinen... Että pitäiskö sitä alkaa duunaamaan jatko-osaa... Toisealta toi oli kirjotettu 5 minuutissa=) Että jos vähän enemmän aikaa seuraavaan tuhlais.. Nyt kyl on kiirettä mut kattoo illalla tai ylihuomen...
- jussi
toi on todellakin unelma=)
- Naku Ankka
Siel on sit se jatko-osaki osittain valmiina... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982