Miksi suomenojan satamassa pitää pukkeja siirrellä

wecdwdesww

Osaako joku kertoa, pukit pitää siirtää niille tarkoitetulle alueella. Mielestäni ihan turhaa pukkien kuskaamista satamassa. Miksi ne pukit voi olla siinä missä venekkin oli talven ja on taas pukit valmiina siinä sitten syksyllä.

Espoo suomenojan venesatama, kaupungin talvisäilytyspaikat.

11

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkevä

      Huoltotoimien vuoksi pukkeja ohjaillaan kesäksi alueelta toiselle. Toisaalta vapautunutta alaa voi käyttää myös muuhun kuin pukkien säilöntään.

    • Espoon_virkamiehet

      Se on Espoon kaupungin täysin turhaa byrokraattista touhua. Tykkäävät toisinaan lanailla kenttää kesällä. Ei sitä joka vuosi tarvitsisi tehdä. Oma pukkini sattuu olemaan pukkien säilytysalueella, jota ei lanata koskaan. Ei mitään ongelmia ole ollut. Eli hullun hommaa tuo Espoon kaupungin Liikuntatoimen touhu.

      • acegi

        pari kertaa kuukaudessa kun lanailee ei paskaruoho pääse kasvamaan.Pukithan täytyy lähes joka paikassa siivota pois kesäksi.Siksi.


    • Parkkipaikkojakin

      No onhan se hyvä pistää pukit pois ainakin meren puoleiselta osalta. Voi jättää autot parkkiin siihen

      • Merellinen_Espoo

        Eiköhän sinne tällä menolla Espoo pistä kohta parkkimittarit ja parkkipirkot kiertämään ja sakottamaan.


      • paljonmerkkejä
        Merellinen_Espoo kirjoitti:

        Eiköhän sinne tällä menolla Espoo pistä kohta parkkimittarit ja parkkipirkot kiertämään ja sakottamaan.

        keskelle kenttää tehdään varmaan liikenneympyrä, ja ajohidasteet


      • espoonp
        paljonmerkkejä kirjoitti:

        keskelle kenttää tehdään varmaan liikenneympyrä, ja ajohidasteet

        Tottahan kalastuksenvalvoja tarvitsee myös oman liikenneympyränsä.


      • lisääsuunnittelua

        Kaparenille menijöille oma pitkäaikaisparkki!!


    • Six6six

      Siksi. Olet homo.

    • Asiaan_seurannut

      Pukit on kohta ihan olematon ongelma. Espoossa kehtitetään sellaista satamaa, jossa on yksi laituripaikka. Veneet säilytetään Lahnuksentien varteen rakennettavalla alueella aina käytön välillä. Sieltä ne kuljetetaan rantaan sitten, kun omistaja lähtee veneilemään. Jos on varaa omistaa vene, on varaa kuljetella sitä ympäriinsä. Ja Lahnus on riittävän kaukana, joten hankala ja kallis matka ihan luonnostaan vähentää veneiden määrää. Näin voidaan myöhemmin todeta päätöksen olleen aivan oikean; "Veneily on jatkuvasti vähentynyt, joten siihen ei tarvitse kaupungin resursseja."

      Kaunis Suomenojan ranta-alue - siis se voimalaitoksen takapihalla oleva täyttömaa - säästyy rakennusliikkeille kerrostalorakentamista varten. Asiahan on sovittu jo Saariselällä "Tulevaisuuden kaupunki - seminaarissa". Eihän siitä nyt mitään pöytäkirjaa ole, täytyyhän kaveriin voida tuon verran luottaa.
      Kaupunkilaisilta ei tarvitse mitään kysyä, eiväthän ne asioita ymmärrä. Niille riittää, kun saavat vain maksaa kaiken.

    • Jjhjijhhgthyyujbhg

      Joo, samaa ihmettelen ja onpahan taas romppeet kuskattu toiseen paikkaan satamassa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe