Ysi yhdistää. Yhdistääkö?

rahastustakolie

Mm. Forum 24 lehdessä on noita ysiyhdistää treffipalstan ilmoituksia. Onko teistä kukaan saanut sieltä hyvää ihmissuhdetta tai edes hyvää lyhytaikaista seuralaista? Itse en ole löytänyt sieltä kautta edes tyydyttävää naista vaikka on ollut useiden vuosien aikana useita ilmoituksia. Olen kuulemma hyvännäköinen ja mukava mutta ujo iskemään livenä naista esimerkiksi kauppareissulla vaikka noilla reissuilla näkee usein hyvännäköisiä tasapainoisia sievästi hymyileviä eri ikäisiä naisia. Olen tavannut useita kymmeniä naisia ysiyhdistää palvelun kautta ympäri Suomea mutta en yhtään sisäisesti ja ulkoisesti kaunista. Ne ilmeisesti hyvät saavat livenä miehiä eivätkä alennu vastaamaan noihin ilmoituksiin. E-kontakti kuulostaa ja vaikuttaa yhtä huonolta. Samat naiset vuodesta toiseen kasvokuvineen kehuvat siellä itseään. Kuulemma samoja miehiäkin siellä on ollut pitkään profiloituneina. Ei yksin ole ihmisen hyvä olla mutta ei epäsopivan ystävänkään kanssa.

6

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeuvoTeuvo

      Toisinaan luen siitä lehdestä ne ilmoitukset ja huvittaa, kun siellä vanhat ukot etsii 18 -vuotiasta kaunista neitsyttä. Siis missä todellisuudessa jotkut miehet elää? Melko suurissa luuloissa jotkut itsestään ja viehätysvoimastaan, ehkä sinäkin ja siksi ei natsaa? Tyydy tasoisees eli rumaan vanhaan loppuun nussittuun monta kertaa penikoineeseen akkaan, niin kyllä sulle seuraa löytyy.

    • arvelija

      taitaa internet olla kuitenkin helpompi kanava tuohon hommaan

    • itseihanalutunenolen

      Teille jotka aiotte vastata noihin ilmoituksiin niin lukekaa ensin ilmoitus kunnolla, katsokaa peiliin ja sisimpäänne ja miettikää täytänkö minä hakukriteerit ja jos niin vastatkaa vasta sitten ja kertokaa jo ekaviestissänne jotain itsestänne esimerkiksi pituus ja paino ettette turhaan vastaa. Terveellä ihmisellä paino putoaa oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla, hyvä olokin tulee ja ystävä elämänkumppani puoliso voi löytyä sitten vaikka lenkkipolulta..

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Olen itse kokeillut ja yrittänyt saada naisystävän ysi yhdistää sovelluksen kautta useita kymmeniä kertoja aivan turhaan ja huonolla menestyksellä. Helpommin löytää tanssipaikoilta tai maksuttomista sovelluksista Facebookista tai Revanssi lehden palstoilta tai sellaisesta jossa saa positiivista palautetta ja on todella hyvät mahdollisuudet saada itselleen vaimo tai vakituinen tyttöystävä lyhyellä varoitusajalla ja mahdollisimman läheltä vain muutaman kymmenen kilometrin säteeltä tai jos hyvin käy, niin samasta paikkakunnasta. Ysi yhdistää on huijari ja valehtelee hyväuskoisia poikamiehiä saadakseen rahat ei muuta.

    • Anonyymi

      Ysi yhdistää on todella huijari koska en saanut sitä kautta vakituista tyttöystävää enkä liioin e-kontaktista.Pitäisi ihan lailla kieltää huijarisovellukset netissä ja teksti-teeveessä.

    • Anonyymi

      YSi yhdistää on kusetusta hyvä keino houkutella epätoivoisia ukkoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      220
      1883
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe