Tubulaaristen rintojen korjaus epäonnistunut?

tubulaari

Eli itselläni on tubulaariset rinnat ja toivoisin kovasti pääsyä muodon korjauksee, mielellään kehon omalla rasvalla. Onko paikalla ketään kenelle olisi kyseinen toimenpide tehty mutta se ei ole onnistunut? Itseäni pelottaa mahdollinen tuleva leikkaus jossa esim vatsasta siirrettäisiin rasvaa rintoihin, voiko maha jäädä kunmallisen näköiseksi yms? Entäpä rintojen muodon muuttaminen noin ylipäätään, onko jollakulla rinnat menneet vielä hirveämmäksi kuin ennen leikkausta?

1

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanden-lapsen-äiskä

kaikkiin leikkauksiin liittyy aina riskinsä. Tulos riippuu monesta tekijästä, kuten esim. siitä, onko kudokset kuinka taipuvainen muutenkin aripimuodostukseen. Voihan tulla tulehduksia yms. Tulos ei välttämättä todellakaan ole vaivan väärti.
      Nuorena itsellänikin oli nuo ketunnokat, mutta lastensyntymän jälkeen mujoto pyöristyi ja nyt olen ihan tyytyväinen rintoihini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe