Eheytyshoito

Hetero23

Oletteko kretuliinit miettineet, että homoista (ja lesboista) eheytyshoito tuntuu aivan samalta, jos teidät pakotettaisiin homoiksi (tai lesboiksi).

Miettikää asiaa tuolta kannalta, niin ymmärrätte miksi eheytyshoito on todella sairasta.

11

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaus

      No ei ketään kukaan pakota,mutta homoseksuaali itse kokee sen vääränä ja haluaa pois siitä.
      Tämä kokemus on monilla homoilla ja itsesyytökset tulevat sisältäpäin ei ulkoa ja itsetuhoajatukset ovatkin yleisiä.
      Ihmisiä pitäisi rakastaa eikä sanoa että et saa muuttua vaikka haluat
      Jos ihminen ei ole sinut itsensä kanssa ja haluaa heteroksi niin on julmaa sanoa että et saa etkä voi ,vaikka näin on tosin käynyt useammallekin mutta sinä et saa.
      Media vääristelee asioita ,kun toimittaja lyö omia viher setalaisia ajatuksia peliin mukaaan.
      Mutta arkielämä onkin toinen juttu.

    • Anonyymi

      Kun homous on synnynnäistä mikään eheytyshoito ei tepsi. Jo äidin kohdussa sikiön aivoissa kehittyy hormoonitoiminta, joka määrittää tuleeko lapsesta hetero, homo tai lesbo. Ominaiuutta ei voi enää syntymän jälkeen muuttaa, sellaista aivoleikkausta ei tunneta. Täytyy vain tyytyä siihen mitä on. Kun sen hyväksyy, voi elää onnellista tervettä elämää.

    • Anonyymi

      Olen jo 80v. Asuin lapsuuden ja nuoruuden maalla. Olin silloin ennen kouluikää tajunnut, että olin erilainen, vanhempani sen varmaan huomasivatkin. Minua ei haluttu ikäisteni seuraan ja olin aina yksin. Siihen aikaan ei puhuttu missään seksiasioista. Nuoruutenikin olin yksin ja onneton. Kun sitten 24v muutin Helsinkiin, tajusin vasta, että olen homo ja se selitti kaiken. Se oli minun pelastukseni ja eheytymiseni, Tiesin mistä kaikki johtuu. Työtoverinikin tiesivät asiasta. Kaikki läheiseni huomasivat miten olin vapautunut. Olin vihdoin onnellinen. Ylenin työpaikallani vähitellen monta astetta. Kun olin itseni kanssa sinut, muutkin hyväksyivät minut. Nyt on kaikki hyvin ja voin elää täysin siemauksin omaa elämääni onnellisena.

    • Anonyymi

      Voiko sen selkeämmin sanoa kuin edellinen. Ns. "eheytyshoidot" eivät ole hyvästä vaan suorastaan pahasta. Kun homoseksuaali tunnustaa itselleen ja muille olevansa homo, se vapauttaa hänet ja hän voi elää vapaasti onnellisesti homona. Silloin hän saa rehellisyydestään myös ympäristön hyväksymään hänet.

    • Anonyymi

      Hyä toteamus.

    • Anonyymi

      Eheytyshoitoja ei enää suositella.

      • Anonyymi

        olen ajatellut tuota juurikin samaan tapaan, että: "jos minut vaadittaisiin samaa sukupuolta olevan kanssa, kuin olen itsekin" se olisi suorastaan järkyttävää !
        niin , lesbot, homot voi kokea juurikin yhtä vastenmieliseksi, jos vaadittaisiin vastakkaiseen sukupuoleen parisuhdetta, että ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen ajatellut tuota juurikin samaan tapaan, että: "jos minut vaadittaisiin samaa sukupuolta olevan kanssa, kuin olen itsekin" se olisi suorastaan järkyttävää !
        niin , lesbot, homot voi kokea juurikin yhtä vastenmieliseksi, jos vaadittaisiin vastakkaiseen sukupuoleen parisuhdetta, että ??

        Eihän luontokaan mene niin, että hede ja hede, tai emi ja emi keskenään yhteyttävät. Joten homous on luonnonvastaista.


    • Anonyymi

      Oletko peräkamarin poika, joka ei tiedä maailmasta mitään. Siirry nyt sieltä peräkamarista vähän avartamaan näkemyksiäsi. Luonto vaan on joka tapauksessa synnyttänyt syntymästään homoseksuaaleja. Sitä ei voi syntymän jälkeen muuttaa. Maailma on monimuotoinen, sille ei voi mitään.

    • Anonyymi

      No tuskin siellä helvetisssäkään tuntuu paljon paremmalta.

      Ja olen tosissani, homot joutuvat helvettiin. Osa ihmisistä on paatuneita ja homous on eräs paatuneisuuden merkki. Homous voi olla synnynnäistä, mutta koska kaikkivaltais on valinnut pelastuvat jo ennen luomista, asiassa ei ole mitään teologista ongelmaa. Johanneksen Ilmestyskirjassa on selkeä luettelo niistä elämäntapavalinnoista, jotka viittaavat siihen että ihminen ei pääse koskaan Ikuiseen Jerusalemiin.

    • Anonyymi

      Sinun repliikkisi on vastoin Suomen lakia. Raamattu ei ole lakikirja ja sillä ei ole mitään merkitystä. Suomessa on uskonnonvapaus, joten Raamattu ei kosketakaan kaikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe