Oletteko kretuliinit miettineet, että homoista (ja lesboista) eheytyshoito tuntuu aivan samalta, jos teidät pakotettaisiin homoiksi (tai lesboiksi).
Miettikää asiaa tuolta kannalta, niin ymmärrätte miksi eheytyshoito on todella sairasta.
Eheytyshoito
11
1394
Vastaukset
- Vapaus
No ei ketään kukaan pakota,mutta homoseksuaali itse kokee sen vääränä ja haluaa pois siitä.
Tämä kokemus on monilla homoilla ja itsesyytökset tulevat sisältäpäin ei ulkoa ja itsetuhoajatukset ovatkin yleisiä.
Ihmisiä pitäisi rakastaa eikä sanoa että et saa muuttua vaikka haluat
Jos ihminen ei ole sinut itsensä kanssa ja haluaa heteroksi niin on julmaa sanoa että et saa etkä voi ,vaikka näin on tosin käynyt useammallekin mutta sinä et saa.
Media vääristelee asioita ,kun toimittaja lyö omia viher setalaisia ajatuksia peliin mukaaan.
Mutta arkielämä onkin toinen juttu. - Anonyymi
Kun homous on synnynnäistä mikään eheytyshoito ei tepsi. Jo äidin kohdussa sikiön aivoissa kehittyy hormoonitoiminta, joka määrittää tuleeko lapsesta hetero, homo tai lesbo. Ominaiuutta ei voi enää syntymän jälkeen muuttaa, sellaista aivoleikkausta ei tunneta. Täytyy vain tyytyä siihen mitä on. Kun sen hyväksyy, voi elää onnellista tervettä elämää.
- Anonyymi
Olen jo 80v. Asuin lapsuuden ja nuoruuden maalla. Olin silloin ennen kouluikää tajunnut, että olin erilainen, vanhempani sen varmaan huomasivatkin. Minua ei haluttu ikäisteni seuraan ja olin aina yksin. Siihen aikaan ei puhuttu missään seksiasioista. Nuoruutenikin olin yksin ja onneton. Kun sitten 24v muutin Helsinkiin, tajusin vasta, että olen homo ja se selitti kaiken. Se oli minun pelastukseni ja eheytymiseni, Tiesin mistä kaikki johtuu. Työtoverinikin tiesivät asiasta. Kaikki läheiseni huomasivat miten olin vapautunut. Olin vihdoin onnellinen. Ylenin työpaikallani vähitellen monta astetta. Kun olin itseni kanssa sinut, muutkin hyväksyivät minut. Nyt on kaikki hyvin ja voin elää täysin siemauksin omaa elämääni onnellisena.
- Anonyymi
Voiko sen selkeämmin sanoa kuin edellinen. Ns. "eheytyshoidot" eivät ole hyvästä vaan suorastaan pahasta. Kun homoseksuaali tunnustaa itselleen ja muille olevansa homo, se vapauttaa hänet ja hän voi elää vapaasti onnellisesti homona. Silloin hän saa rehellisyydestään myös ympäristön hyväksymään hänet.
- Anonyymi
Hyä toteamus.
- Anonyymi
Eheytyshoitoja ei enää suositella.
- Anonyymi
olen ajatellut tuota juurikin samaan tapaan, että: "jos minut vaadittaisiin samaa sukupuolta olevan kanssa, kuin olen itsekin" se olisi suorastaan järkyttävää !
niin , lesbot, homot voi kokea juurikin yhtä vastenmieliseksi, jos vaadittaisiin vastakkaiseen sukupuoleen parisuhdetta, että ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen ajatellut tuota juurikin samaan tapaan, että: "jos minut vaadittaisiin samaa sukupuolta olevan kanssa, kuin olen itsekin" se olisi suorastaan järkyttävää !
niin , lesbot, homot voi kokea juurikin yhtä vastenmieliseksi, jos vaadittaisiin vastakkaiseen sukupuoleen parisuhdetta, että ??Eihän luontokaan mene niin, että hede ja hede, tai emi ja emi keskenään yhteyttävät. Joten homous on luonnonvastaista.
- Anonyymi
Oletko peräkamarin poika, joka ei tiedä maailmasta mitään. Siirry nyt sieltä peräkamarista vähän avartamaan näkemyksiäsi. Luonto vaan on joka tapauksessa synnyttänyt syntymästään homoseksuaaleja. Sitä ei voi syntymän jälkeen muuttaa. Maailma on monimuotoinen, sille ei voi mitään.
- Anonyymi
No tuskin siellä helvetisssäkään tuntuu paljon paremmalta.
Ja olen tosissani, homot joutuvat helvettiin. Osa ihmisistä on paatuneita ja homous on eräs paatuneisuuden merkki. Homous voi olla synnynnäistä, mutta koska kaikkivaltais on valinnut pelastuvat jo ennen luomista, asiassa ei ole mitään teologista ongelmaa. Johanneksen Ilmestyskirjassa on selkeä luettelo niistä elämäntapavalinnoista, jotka viittaavat siihen että ihminen ei pääse koskaan Ikuiseen Jerusalemiin. - Anonyymi
Sinun repliikkisi on vastoin Suomen lakia. Raamattu ei ole lakikirja ja sillä ei ole mitään merkitystä. Suomessa on uskonnonvapaus, joten Raamattu ei kosketakaan kaikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822