Löysin mainoksen ja tarttisin enempi tietoa siitä kannattaako ko paikkaan majoittua esim. Viikonlopuksi tai peräti juhannukseksi. Rannalla? Sauna ja kylpytilat? Makuuhuoneet ja wc: t/ huone?
Jokinotkon tila
Millainenpaikka
1
120
Vastaukset
- Tukikohtarules
Mitäs jos soittaisit suoraan palvelun tarjoajalle ja kysyisit?
Niin selviää kaikki kerralla.
Itse olen kuullut pelkkää hyvää,mutta tietoni ei sisällä tietoa mahdollisesta majoituksesta.
Ottakaa kunnollinen perheteltta mukaan niin voitte yöpyä missä haluatte....
Kunnon makuualustat ja Makuupussit.
Silloin ei oikeasti tarvi miettiä,missä yöpyä ja tulee pitkällä juoksulla halvemmaksi.
Nimittäin jatkoa ajatellen.
Ja edelleenkin voi tutkia mestoja ns tukikohtaleiristä käsin...
Hyvät varusteet kun antaa nautintoa useaksi vuodeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997